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Subject
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Konsumgesellschaft 670 Consumer society 497 Consumer behaviour 246 Konsumentenverhalten 246 Verbraucherverhalten 104 Welt 77 World 77 USA 65 Deutschland 62 Geschichte 58 Private consumption 51 Privater Konsum 51 United States 50 Germany 49 Nachhaltige Entwicklung 49 Sustainable development 47 Kritik 46 Sozialer Wandel 45 Criticism 44 Economic history 43 Wirtschaftsgeschichte 43 Verbrauch 42 Verbraucher 42 Theorie 41 Kapitalismus 40 Konsum 40 Theory 40 Consumption 39 History 38 Social change 37 Nachhaltigkeit 34 Großbritannien 33 Wirtschaftssoziologie 32 Konsumtheorie 31 United Kingdom 31 Wirtschaftswachstum 31 Economic sociology 30 Lebensstandard 30 Economic growth 29 Lebensstil 29
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Online availability
All
Undetermined 55 Free 33
Type of publication
All
Book / Working Paper 488 Article 180 Journal 3
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch 101 Book section 101 Article in journal 77 Aufsatz in Zeitschrift 77 Collection of articles of several authors 67 Sammelwerk 67 Aufsatzsammlung 54 Graue Literatur 34 Hochschulschrift 34 Non-commercial literature 34 Thesis 20 Arbeitspapier 19 Working Paper 19 Bibliografie enthalten 15 Bibliography included 15 Konferenzschrift 15 Reprint 10 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 8 Conference proceedings 6 Bibliografie 5 Case study 5 Fallstudie 5 Lehrbuch 3 Mehrbändiges Werk 3 Multi-volume publication 3 Conference paper 2 Konferenzbeitrag 2 Systematic review 2 Textbook 2 Übersichtsarbeit 2 Amtsdruckschrift 1 Bibliographie 1 Bildband 1 Collection of articles written by one author 1 Elektronischer Datenträger 1 Fallstudiensammlung 1 Festschrift 1 Fiktionale Darstellung 1 Gespräch 1 Government document 1
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All
English 422 German 206 Undetermined 16 French 12 Spanish 6 Polish 3 Swedish 3 Norwegian 2 Portuguese 2 Croatian 1 Italian 1 Romanian 1 Russian 1 Chinese 1
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Author
All
König, Wolfgang 8 Gabriel, Yiannis 7 Lang, Tim 7 Matsuyama, Kiminori 6 Saint-Paul, Gilles 6 Trentmann, Frank 6 Czarniawska, Barbara 5 Lorek, Sylvia 5 Tomer, John F. 5 Warde, Alan 5 Headey, Bruce 4 Kleinschmidt, Christian 4 Löfgren, Orvar 4 Muffels, Ruud J. A. 4 Spangenberg, Joachim H. 4 Wooden, Mark 4 Becker-Leifhold, Carolin 3 Black, Lawrence 3 Bridger, Darren 3 Ekström, Karin M. 3 Glickman, Lawrence B. 3 Green, Francis 3 Haupt, Heinz-Gerhard 3 Hellmann, Kai-Uwe 3 Heuer, Mark 3 Latouche, Serge 3 Lewis, David 3 Mohr, Ernst 3 Reckendrees, Alfred 3 Ritzer, George 3 Robertson, Nicole 3 Soper, Kate 3 Stihler, Ariane 3 Varey, Richard J. 3 Ali, Saleem H. 2 Alonso, Luis Enrique 2 Arvidsson, Adam 2 Baudrillard, Jean 2 Belk, Russell W. 2 Bierhoff, Burkhard 2
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden 8 Attac Deutschland 3 Russell Sage Foundation 3 Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH 2 Kongress McPlanet.com <2, 2005, Hamburg> 2 Nomos Verlagsgesellschaft 2 PapyRossa-Verlags-GmbH und Co. KG <Köln> 2 Westend Verlag GmbH 2 Advertising and Consumer Psychology Conference <25, 2006, Houston, Tex.> 1 Ausstellung Wunderwirtschaft, DDR-Konsumkultur und Produktdesign in den 60er Jahren <1996 - 1997, Berlin> 1 Bauhaus-Universität Weimar 1 Books on Demand GmbH <Norderstedt> 1 Braumüller GmbH 1 Center for the Study of Industrial Organisation 1 Conservative Political Centre 1 Deutsche Verlags-Anstalt 1 Deutschland / Umweltbundesamt 1 Difin 1 Engadiner Kollegium 1 Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit 1 Franz Steiner Verlag 1 Friedrich-Schiller-Universität Jena 1 Gesellschaft für Sozial- und Wirtschaftsgeschichte 1 Global Development and Environment Institute 1 Global Development and Environment Institute <Medford, Mass.> 1 Harvard Graduate School of Business Administration 1 Heinrich-Böll-Stiftung 1 Institut der Deutschen Wirtschaft <Köln> / Hauptabteilung Wirtschafts- und Sozialwissenschaften 1 Institut der Deutschen Wirtschaft Köln 1 Japan Economic Research Center 1 Katholische Akademie der Erzdiözese Freiburg 1 Kongress McPlanet.com <4, 2009, Berlin> 1 Ludwig-Erhard-Stiftung 1 National Research Council <USA> / Board on Environmental Change and Society 1 National Research Council <USA> / Committee on Population 1 Netzwerk Verbraucherforschung / Jahreskonferenz <2019, Berlin> 1 Neue Gesellschaft für Bildende Kunst 1 Nicolaische Buchhandlung 1 Nordic Council of Ministers 1 Pantheon Verlag GmbH 1
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Consumerism and the co-operative movement in modern British history : taking stock 12 Lived experiences of public consumption : encounters with value in marketplaces on five continents 11 Consumption and public life 7 Journal of historical research in marketing 7 Journal of macromarketing : examining the interactions among markets, marketing, and society 5 SAGE benchmarks in culture and society 5 Jahrbuch für Wirtschaftsgeschichte 4 Beiträge zur Verhaltensforschung 3 Cultural studies and anti-consumerism : a critical encounter 3 Discussion paper series / IZA 3 Edition transcript 3 International journal of consumer studies 3 Konsumsoziologie und Massenkultur 3 Kritische Verbraucherforschung 3 Longer lasting products : alternatives to the throwaway society 3 Research in consumer behavior 3 Revisiting Keynes : economic possibilities for our grandchildren 3 Sustainability in textiles 3 The Routledge companion to advertising and promotional culture 3 essentials 3 Agrarentwicklung durch Liberalisierung? : Chancen und Risiken der Dritten Welt im Bereich der Agrarproduktion 2 Alltag & Kultur 2 Aus Politik und Zeitgeschichte : APuZ 2 Beiträge zur ganzheitlichen Wirtschafts- und Gesellschaftslehre 2 Collection "Versus" 2 Comparativ : C ; Zeitschrift für Globalgeschichte und vergleichende Gesellschaftsforschung 2 Critical cultural communication 2 Critical marketing : issues in contemporary marketing 2 Discussion paper / Centre for Economic Policy Research 2 Edward Elgar E-Book Archive 2 European research studies 2 Frontier issues in economic thought 2 Journal of consumer behaviour : an international research review 2 Kulturen der Gesellschaft 2 Literary texts and the popular marketplace 2 Markt und Konsum 2 McPlanet.com 2 Moderner Kapitalismus : wirtschafts- und unternehmenshistorische Beiträge 2 Papers on economics and evolution 2 Readers in social problems 2
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Source
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ECONIS (ZBW) 566 USB Cologne (EcoSocSci) 104 RePEc 1
Showing 1 - 50 of 671
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The educated class and the fragility of consumer society
Saint-Paul, Gilles - 2023
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Die Produktion der Konsumgesellschaft : eine kulturökonomische Grundlegung der feinen Unterschiede
Mohr, Ernst - 2020
Mit einer grundlegend neuen Qualitätstheorie des Konsums zeigt Ernst Mohr: Distanz und Nähe werden im Sozialen konsumierend kommuniziert und durch Kommunikation produziert. Er positioniert Stile postmoderner Gruppen – wie bspw. Hip-Hop, Punk, Skinhead, Hipster, Pop – mit jenen des...
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Wohlstand für Alle : Vorteil Marktwirtschaft
Ludwig-Erhard-Stiftung - 2021
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The Selfie in Consumer Culture
Schroeder, Jonathan E. - 2021
This chapter analyzes the selfie from interdisciplinary perspectives, focusing on the selfie as branding tool. I draw upon conceptions of the selfie as commodity form and aesthetic practice to analyze the selfie as a complex and provocative visual element in contemporary branding. The selfie’s...
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Die sieben Todsünden : verhaltensökonomische Interpretationen und Handlungsempfehlungen
Enste, Dominik; Kary, Johanna - 2021
Neid, Völlerei, Habgier, Wollust, Hochmut, Trägheit und Zorn - die sogenannten sieben Todsünden sind weitgehend bekannt und noch weiter verbreitet. Sie beschreiben sieben Motive und Verhaltensweisen, die viele Menschen im Alltag begleiten, aber zugleich als Vergehen moralisch gebrandmarkt...
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The production of consumer society : cultural-economic principles of distinction
Mohr, Ernst - 2021
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Consumption, status, and sustainability : ecological and anthropological perspectives
Roscoe, Paul Bernard (ed.); Isenhour, Cindy (ed.) - 2021
"This volume addresses current concerns about the climate and environmental sustainability by exploring one of the key drivers of contemporary environmental problems: the role of status competition in generating what we consume, and what we throw away, to the detriment of the planet. Across time...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012590128
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Time for things : labor, leisure, and the rise of mass consumption
Rosenberg, Stephen D. - 2021
"Time for Things seeks an answer to the question of why, in mature industrial capitalist societies, increasing productivity has tended to get used to increase output and consumption as opposed to reducing the burden of work. Put simply, why do we live in a world so full of goods, many of which...
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Consuming crisis : commodifying care and COVID-19
Sobande, Francesca - 2023
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Anxiety and uncertainty as a mechanism to stimulate the purchasing process in a consumer society versus fear caused by the COVID-19 pandemic
Pieszak, Eryk - In: Economy 4.0 and the COVID-19 pandemic : a review of research, (pp. 211-223). 2023
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014325914
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Winning women's hearts and minds : selling Cold War culture in the US and the USSR
2023
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Die Produktion der Konsumgesellschaft : eine kulturökonomische Grundlegung der feinen Unterschiede
Mohr, Ernst - 2020
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L' economie intégrale de John Kenneth Galbraith (1933-1983)
Chirat, Alexandre - 2022
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Gen Z and the future of wealth : sustainable investing and wellbeing for our next generations
Scardovi, Claudio - 2022 - First edition
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Fallacies of consumerism : an analysis of its impact and depth in today's society
Luque-González, Arturo - In: Handbook of research on changing dynamics in …, (pp. 78-101). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013161839
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Zur Zukunftsfähigkeit des Wohlstands- und Wachstumsverständnisses
Schmidt, Katharina - In: Zukunftsnavigator Deutschland : inividuelle und …, (pp. 217-242). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013454516
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"Economic possibilities for our grandchildren" revisited
Correa, Romar - In: Visions and Strategies for a Sustainable Economy : …, (pp. 119-135). 2022
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Revisiter le consumérisme au Québec : état des lieux, défis et perspectives
Ouellet, Claudine (ed.); Korai, Bernard (ed.);  … - 2022
« L’année 2021 a marqué les 50 ans de l’entrée en vigueur, au Québec, de la Loi sur la protection du consommateur. Cet ouvrage présente un bilan du mouvement consumériste au Québec, traite des enjeux qui caractérisent le rapport de pouvoir entre organisations et consommateurs et...
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Suffizienz : auf dem Weg zu einem frugalen Wohlstand
Sachs, Wolfgang - In: Vom betrieblichen Umweltschutz zur großen …, (pp. 270-279). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013275903
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Keynes in transition : "the economic possibilities for our grandchildren"
Jespersen, Jesper - In: Economic methodology, history and pluralism : expanding …, (pp. 140-151). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014235273
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The cultural and aesthetic roots of The Joyless Economy
Di Giovinazzo, Viviana - In: Journal of the history of economic thought 44 (2022) 4, pp. 556-578
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013539417
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Konsumideologie : Kapitalismus und Opposition in Zeiten der Klimakrise
Greß, Johannes - 2022 - 1. Auflage
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Overwhelmed by overflows? : how people and organizations create and manage excess
Czarniawska, Barbara (ed.); Löfgren, Orvar (ed.) - 2019
This book presents studies of ways in which people and organizations deal with the overflow of information, goods, or choices. The contributors explore two main themes. The first is the emergence of overflows: What is defined as overflow? Here the notion of framing as coined by Michel Callon has...
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La ciudadadía consumida : política nacional, consumo y ciudadanía en Argentina y Brasil (2003-2015)
Diaz Rosaenz, Micaela - 2019
Die Forschung zum Thema Konsum hat in den letzten Jahren ihren Fokus erweitert. Aktuelle soziologische Studien wiederum weisen vorwiegend zwei raumzeitliche und thematische Foki auf. Ersterer beleuchtet die sozialen und politischen Veränderungen in den nordamerikanischen und europäischen...
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Die Entstehung des modernen Konsums : Entwicklungslinien von 1750 bis heute
Wallaschkowski, Stephan - 2019
Dieser Band beschreibt die Entwicklung der modernen Konsumgesellschaft von ihren Anfängen in den vorindustriellen Gesellschaften des 17./18. Jahrhunderts bis heute. Stephan Wallaschkowski zeigt auf, wie sich die industrielle Revolution und der fortschreitende Konsumwandel im Sinne einer steten...
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Geschichte der Wegwerfgesellschaft : die Kehrseite des Konsums
König, Wolfgang - 2019
Früher oder später wird alles weggeworfen. In der Konsumgesellschaft wandern aber auch gebrauchsfähige und neuwertige Produkte auf den Müll. Solche Verhaltensweisen sind das Ergebnis eines langfristigen Prozesses, entstanden über einen Zeitraum von anderthalb Jahrhunderten. Vorläufer waren...
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Experiencing the experience economy
Flinn, Jenny - In: New perspectives on critical marketing and consumer society, (pp. 129-142). 2021
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012498222
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The entangled consumer : rethinking the rise of the consumer after 1945
Dam, Peter van - In: Journal of nonprofit & public sector marketing 33 (2021) 2, pp. 212-238
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012498325
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Wie Ökonomie und Politik die Nachhaltigkeit verhindern
Reich, Kersten - 2021 - 1. Auflage
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012500920
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Wie Erziehung und Verhalten die Nachhaltigkeit erschweren
Reich, Kersten - 2021 - 1. Auflage
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Consumer culture and the making of modern Jewish identity
Reuveni, Gideon - 2021 - First paperback edition
"Antisemitic stereotypes of Jews as capitalists have hindered research into the economic dimension of the Jewish past. The figure of the Jew as trader and financier dominated the nineteenth and twentieth centuries. But the economy has been central to Jewish life and the Jewish image in the world;...
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Sättigungswirtschaft : wie wir die unsichtbare Wand zu einer nachhaltigen Zukunft überwinden können
Hartl, Thomas - 2021 - Stand: Juni 2021
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Consumption and consumer society : the craft consumer and other essays
Campbell, Colin - 2021
This collection of high quality, largely previously published essays, analyses a range of controversies in the field of the sociology of culture and consumption. Campbell made a major contribution to the development of this field and he has a clear and coherent theoretical position which he...
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The all-consuming nation : chasing the American Dream since World War II
Lytle, Mark H. - 2021
"In some ways, The All Consuming Nation is an autobiography of the babyboom generation since it highlights the consumer culture and rising environmental consciousness that has been central to that generation's lived experience. That should appeal to a wide audience of regular readers. Those who...
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The politics of prosperity : mass consumer culture in the 1920s
Reilly, Kimberley A. - 2021
"A higher education History primary source textbook that embraces an argument based model for teaching history. It is part of the Debating American History series, and covers mass consumer culture in the 1920s."
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Secular satiation
Saint-Paul, Gilles - In: Journal of economic growth : a focus on economic growth … 26 (2021) 3, pp. 291-327
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Consumer Choice in an Affluent Society : The Temporal, Spatial and Physiological Constraints and Their Implications
Ma, Qing-Ping - 2018
The present study intends to develop a framework for a new consumption theory that is pertinent to the economy in the age of artificial intelligence and robots. In the new framework, besides the monetary budget constraint, there are also temporal, spatial and physiological constraints on an...
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Wa(h)re Gefühle : Authentizität im Konsumkapitalismus
Illouz, Eva (ed.); Honneth, Axel (preface);  … - 2018
Eva Illouz geht von der überraschenden These aus, dass die Kultur des Kapitalismus eine intensive emotionale Kultur ausgebildet hat: am Arbeitsplatz, in der Familie und in jeder Form von sozialen Beziehungen. Und mehr noch: Während ökonomische Beziehungen immer stärker durch Gefühle...
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Subverting consumerism : reuse in an accelerated world
Crocker, Robert (ed.); Chiveralls, Keri (ed.) - 2018
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Manipuliert! : die Schweizer Werbebranche kämpft um ihren Ruf, 1900-1989
Eugster, David - 2018
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Secular Satiation
Saint-Paul, Gilles - 2017
Satiation of need is generally ignored by growth theory. I study a model where consumers may be satiated in any given good but new goods may be introduced. A social planner will never elect a trajectory with long-run satiation. Instead, he will introduce enough new goods to avoid such a...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012950921
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Secular satiation
Saint-Paul, Gilles - 2017
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Secular satiation
Saint-Paul, Gilles - 2017
Satiation of need is generally ignored by growth theory. I study a model where consumers may be satiated in any given good but new goods may be introduced. A social planner will never elect a trajectory with long-run satiation. Instead, he will introduce enough new goods to avoid such a...
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Specific features of secularization in the modern Western culture
Bogdanova, Oksana Alexandrovna; Lipchanskayal, Irina … - In: European research studies 20 (2017) 3B, pp. 34-44
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Pack ein, schmeiß’ weg? : Wegwerfkultur und Wertschätzung von Konsumgütern
Bala, Christian (ed.); Schuldzinski, Wolfgang (ed.) - 2017 - 1. Auflage
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The future of consumer society : prospects for sustainability in the new economy
Cohen, Maurie J. - 2017 - First edition
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Herrschaft der Dinge : die Geschichte des Konsums vom 15. Jahrhundert bis heute
Trentmann, Frank - 2017
Frank Trentmann, Historiker am Londoner Birkbeck College, erzählt in Herrschaft der Dinge erstmals umfassend die faszinierende Geschichte des Konsums. Von der italienischen Renaissance bis hin zur globalisierten Wirtschaft der Gegenwart entwirft er eine weltumspannende Alltags- und...
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Abschied vom eindimensionalen Verbraucher
Fridrich, Christian; Hübner, Renate; Kollmann, Karl; … - 2017
Grundüberlegungen zu einer kritischen Verbraucherforschung / Christian Fridrich, Renate Hübner, Karl Kollmann, Michael-Burkhard Piorkowsky und Nina Tröger -- Menschen in der Arbeits-, Konsum- und Mediengesellschaft. Zur Vermachtung und Verschränkung der Lebensfelder bzw. Teilmärkte moderner...
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Liebe im Konsumkapitalismus
Bierhoff, Burkhard - 2017 - 1. Aufl. 2017
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Estudios sociales sobre el consumo
Alonso, Luis Enrique (ed.);  … - 2020 - Primera edición
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