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Direktvertrieb 187 Direct selling 94 Deutschland 66 Germany 54 Direktmarketing 39 Direct marketing 33 Direktverkauf 31 Agrarprodukt 19 USA 19 Multi-Level-Marketing 18 Schneeballsystem 18 Consumer behaviour 17 Konsumentenverhalten 17 United States 17 Distribution channel 14 Vertriebsweg 14 Agricultural product 11 Theorie 11 Theory 11 Einkaufszentrum 10 Einzelhandel 10 Landwirtschaft 10 Marketing 10 Absatzweg 9 Agriculture 9 Ratgeber 9 Unternehmen 9 Retail trade 8 Shopping center 8 Vertrieb 7 Absatz Direktabsatz 6 Electronic Commerce 6 Food market 6 Internet 6 Landwirtschaftlicher Betrieb 6 Lebensmittelmarkt 6 Verbraucherverhalten 6 Agrargenossenschaft 5 Agricultural cooperative 5 Ambulanter Handel 5
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Online availability
All
Free 26 Undetermined 17 CC license 1
Type of publication
All
Book / Working Paper 191 Article 36 Journal 1
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift 37 Graue Literatur 34 Non-commercial literature 34 Article in journal 26 Aufsatz in Zeitschrift 26 Thesis 26 Working Paper 24 Arbeitspapier 22 Aufsatz im Buch 10 Book section 10 Collection of articles of several authors 10 Sammelwerk 10 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 8 Case study 7 Fallstudie 7 Konferenzschrift 6 Aufsatzsammlung 5 Conference proceedings 4 Bibliografie enthalten 3 Bibliography included 3 Conference paper 2 Forschungsbericht 2 Konferenzbeitrag 2 Ratgeber 2 Advisory report 1 Amtsdruckschrift 1 Bericht 1 Bibliografie 1 Erlebnisbericht 1 Fallstudiensammlung 1 Government document 1 Guidebook 1 Gutachten 1 Interview 1 Lehrbuch 1 Umfrage 1
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Language
All
German 133 English 68 Undetermined 22 French 4 Polish 1
Author
All
Coughlan, Anne T. 5 Soberman, David A. 5 Tietz, Bruno 5 Friege, Christian 4 Tomczak, Torsten 4 Bizenberger, Rainer 3 Braun, Jörg 3 Engelhardt, Werner Hans 3 Failla, Nancy 3 Gildemeister, Celine C. 3 Mehn, Audrey 3 Mundler, Patrick 3 Perret, Jens K. 3 Qian, Yi 3 Simester, Duncan 3 Zenner, Silvia 3 Anderson, Eric T. 2 Ardone, Armin 2 Bosch, Christian 2 Burg, Bob 2 Dahm, Wolfgang 2 Failla, Don 2 Fichtner, Wolf 2 Gage, Randy 2 Gilles, Peter 2 Gómez, Miguel I. 2 Johansen, Bjørn Olav 2 Karner, Katharina 2 King, Robert P. 2 Krafft, Manfred 2 Kraus, Florian 2 Lasch, Rainer 2 Laughrea, Sophie 2 Lausberg, Isabel 2 Lehmann, Nico 2 McCracken, Vicki A. 2 Mehta, Yashree 2 Neuberger, Doris 2 Nieschlag, Robert 2 Pfeil, Christian M. 2
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Institution
All
Books on Demand GmbH <Norderstedt> 2 Springer Fachmedien Wiesbaden 2 AFC Consulting Group 1 Agrarsoziale Gesellschaft / Arbeitskreis Mehrfachbeschäftigung 1 Aid Infodienst Ernährung, Landwirtschaft Verbraucherschutz 1 Arbeitskreis Gut Beraten, zu Hause Gekauft 1 BBE Unternehmensberatung GmbH 1 Bundesverband Direktvertrieb Deutschland 1 Deutschland / Bundesamt für Bauwesen und Raumordnung 1 Duncker & Humblot 1 Econ Consult, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Beratungsgesellschaft <Köln> 1 Eurohandelsinstitut 1 Gesamtverband der Deutschen Versicherungswirtschaft / Fachkommission Betriebswirtschaft Leben 1 Humboldt-Universität zu Berlin / Institut für Genossenschaftswesen 1 INSEAD 1 Institut für Betriebstechnik und Bauforschung 1 Landwirtschaftliche Rentenbank 1 National Bureau of Economic Research 1 OECD 1 Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen 1 Universität Augsburg / Institut für Statistik und Mathematische Wirtschaftstheorie 1 Verlag für alternatives Energierecht 1 WABE-Zentrum <Wallenhorst> 1 Wiesbadener Energierechtstag - HEUSSEN-Energierechtsgespräch <3., 2014, Wiesbaden> 1 Wiley-VCH 1
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All
SpringerLink / Bücher 5 Faculty & research / Insead : working paper series 4 Europäische Hochschulschriften / 5 3 Journal of retailing and consumer services 3 Managerial and decision economics : MDE ; the international journal of research and progress in management economics 3 Raumforschung und Raumordnung 3 Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung 3 Arbeitspapiere zur mathematischen Wirtschaftsforschung 2 Betriebswirtschaftliche Abhandlungen 2 Diskussionsbeitrag 2 Hagener Arbeiten zur Organisationspsychologie 2 Kundenmanagement & Electronic Commerce 2 Management Know-how 2 Rapport de projet 2 Research 2 Schriftenreihe Studien zum Konsumentenverhalten 2 Studien zum Marketing natürlicher Ressourcen 2 Thexis / Fachbericht für Marketing 2 Thünen-series of applied economic theory : working paper 2 Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc. 2 AID 1 Aachener Beiträge zur Energieversorgung : ABEV 1 Agrarpolitische Berichte der Organisation für Wirtschaftliche Zusammenarbeit und Entwicklung (OECD) 1 American journal of agricultural economics 1 Arbeitsbericht des Fachbereichs Stadt- und Landschaftsplanung, Gesamthochschule Kassel 1 Arbeitsberichte zur angewandten Agrarökonomie 1 Arbeitspapiere 1 Arbeitspapiere / Bundesamt für Bauwesen und Raumordnung 1 Beiträge zur Wirtschaftsgeographie Regensburg 1 Berichte aus der Betriebswirtschaft 1 Berliner Beiträge zum Genossenschaftswesen : Veröffentlichungen des Instituts für Genossenschaftswesen an der Humboldt-Universität zu Berlin 1 Bertelsmann-Texte 1 Bochumer Beiträge zur Unternehmensführung und Unternehmensforschung 1 Bücher des Betriebs-Beraters 1 Case studies in sustainability management 1 Civil society 1 College of Business working papers 1 EHI Fachdokumentation 1 Economic inquiry : journal of the Western Economic Association International 1 Enzyklopädie des Handelns 1
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Source
All
ECONIS (ZBW) 154 USB Cologne (EcoSocSci) 70 BASE 2 EconStor 2
Showing 1 - 50 of 228
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Stated market preferences of dairy producers in the presence of a dairy cooperative: Insights from an exploratory visit to the rural-urban interface of Bengaluru, India
Mehta, Yashree - 2024
An exploratory visit to the rural-urban interface of Bengaluru city revealed that dairy producers with larger herd size and potentially stable income preferred to sell to the cooperative whereas those producers with minuscule herd size (upto two cattle) stated a preference to sell to urban...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015166799
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Stated market preferences of dairy producers in the presence of a dairy cooperative : insights from an exploratory visit to the rural-urban interface of Bengaluru, India
Mehta, Yashree - 2024
An exploratory visit to the rural-urban interface of Bengaluru city revealed that dairy producers with larger herd size and potentially stable income preferred to sell to the cooperative whereas those producers with minuscule herd size (upto two cattle) stated a preference to sell to urban...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015157983
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Direct-to-Consumer (D2C) strategies of established consumer goods manufacturers : a dynamic capability perspective
Lienhard, Severin - 2023
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014293048
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Impacts of platform coupons and power structure on an e-commerce supply chain
Wan, Nana - In: Managerial and decision economics : MDE ; the … 45 (2024) 1, pp. 283-299
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014443269
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Manufacturers' incentive to establish direct-to-consumer channels
Lee, DongJoon; Ono, Yuji - In: Managerial and decision economics : MDE ; the … 45 (2024) 1, pp. 469-476
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Marketing und Vertrieb für Startups : Praxiserprobte Strategien zur Kundengewinnung
Wrobel, Martin - 2024
Dieses Buch bietet eine praxisorientierte Anleitung für maßgeschneiderte Marketing- und Vertriebsstrategien, insbesondere für innovative Startups. Eine Gemeinsamkeit vieler erfolgloser Startups ist, dass sie trotz vielversprechender Produkt- oder Dienstleistungsideen nicht genügend zahlende...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014531834
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The role of on-demand delivery platform in competition between manufacturer and retailer
Cheng, Yini; Duan, Yongrui; Huo, Jiazhen - In: Managerial and decision economics : MDE ; the … 45 (2024) 3, pp. 1684-1701
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Handbuch Regionalvermarktung : Lebensmittel und Agrarprodukte aus der Region
Strecker, Otto A.; Heinrichs, Nicolas; Gerwing, Elisabeth; … - AFC Consulting Group - 2024
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Direktvertrieb : eine Einführung in die Welt des Direktvertriebs und Network Marketing
Schiffner, Dirk - 2024
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014421690
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Selling the dream : the billion-dollar industry bankrupting Americans
Marie, Jane - 2024 - First Atria books hardcover edition
"Peabody and Emmy Award-winning journalist Jane Marie expands on her popular podcast The Dream to expose the scourge of multilevel marketing schemes and how they have profited off the evisceration of the American working class. We've all heard of Amway, Mary Kay, Tupperware, and LuLaRoe, but few...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014414175
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Factory-Outlet-Center: Discount oder Disney? Eine explorative Analyse der Auswirkungen von Erlebnismarketing auf die Attraktivität von Factory-Outlet-Centern
Gildemeister, Celine C.; Mehn, Audrey; Perret, Jens K. - 2021
The presented study analyzes the effects of experience marketing on the attractiveness of German factory-outlet-centers (FOC). Due to a changing competitive landscape and societal value changes, the retail sector has to find new ways to remain attractive for consumers, one of this is the use of...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014565205
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Factory-Outlet-Center: Discount oder Disney? : eine explorative Analyse der Auswirkungen von Erlebnismarketing auf die Attraktivität von Factory-Outlet-Centern
Gildemeister, Celine C.; Mehn, Audrey; Perret, Jens K. - 2021
The presented study analyzes the effects of experience marketing on the attractiveness of German factory-outlet-centers (FOC). Due to a changing competitive landscape and societal value changes, the retail sector has to find new ways to remain attractive for consumers, one of this is the use of...
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Regionalität aus Sicht von Energieversorgungsunternehmen - eine qualitative Inhaltsanalyse zu Regionalstrom in Deutschland
Lehmann, Nico; Müller, Jonathan Benedikt; Ardone, Armin; … - 2020
Anfang 2019 wurde beim Umweltbundesamt das Regionalnachweisregister ins Leben gerufen, mit dessen Hilfe Energieversorger die Regionalität einer Stromlieferung gegenüber ihren Kunden ausweisen können. Doch auch ohne Regionalnachweisregister wird teilweise mit der Regionalität von Stromtarifen...
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Vertriebsmanagement : die Distributions- und Verkaufspolitik im Marketing
Pepels, Werner - 2022 - 3., erweiterte und komplett überarbeitete Auflage
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Direct : the rise of the middleman economy and the power of going to the source
Judge, Kathryn - 2022 - First edition
"An expert on financial markets and regulation explains how middlemen like Amazon, Walmart, and big banks have become so powerful and have entrenched their dominance in the market, providing tips for readers so they can engage in more direct, ethical purchasing."
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013172818
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Bleiben oder Gehen? : Fluktuation von Direktvertriebspartnern in Europa
Gerke, Michael; Krafft, Manfred - In: Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und … 68 (2022) 1, pp. 51-56
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Ding dong! Avon calling! : the women and men of Avon Products, Incorporated
Manko, Katina - 2021
""Ding Dong! Avon Calling!" A whole generation of Americans can sing those words to the tune of a two-chime doorbell. The Avon Lady was made famous in the 1950s by the legion of suburban women who rang doorbells and gave away tiny lipstick samples shaped like bullets. Some would know the Avon...
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Regionalität aus Sicht von Energieversorgungsunternehmen : eine qualitative Inhaltsanalyse zu Regionalstrom in Deutschland
Lehmann, Nico; Müller, Jonathan; Ardone, Armin; … - In: Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE 45 (2021) 1, pp. 79-88
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012488543
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Factory-Outlet-Center: Discount oder Disney? : eine explorative Analyse der Auswirkungen von Erlebnismarketing auf die Attraktivität von Factory-Outlet-Centern
Gildemeister, Celine C.; Mehn, Audrey; Perret, Jens K. - 2021
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012483682
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Platform price parity clauses with direct sales
Johansen, Bjørn Olav; Vergé, Thibaud - 2017
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011629220
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Erfolgsfaktoren direktvermarktender Weinbaubetriebe
Iselborn, Maximilian K. - 2017
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011613467
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Platform price parity clauses with direct sales
Johansen, Bjørn Olav; Vergé, Thibaud - 2017
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012196351
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The hard sell : an ethnographic study of the direct selling industry
Bone, John - 2020
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012244134
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DEFCON 1 direct selling : manual for field leaders
Gage, Randy - 2020
"Defcon 1 Leadership lets Randy Gage go into a serious, deep dive into the realities of leading an MLM team of more than 10,000 people. (He built a team of 200,000+ people, so he is uniquely qualified to write this book.) Most leadership books suggest that in every situation, there is an ideal...
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Network-Marketing: Pro & Kontra : Hält die Branche, was sie verspricht?
Zacharias, Michael M. - 2020 - 1. Auflage
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Circuits alimentaires de proximité Quels bénéfices pour le développement des territoires? : étude de cas dans trois territoires québécois
Mundler, Patrick; Laughrea, Sophie - 2015
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011412664
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Circuits alimentaires de proximité : quels bénéfices pour les territoires? : résumé du rapport de recherche remis au CIRANO
Mundler, Patrick; Laughrea, Sophie - 2015
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011412669
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Localizing global food : short food supply chains as responses to agri-food system challenges
Kalfagianni, Agni (ed.); Skordili, Sophia (ed.) - 2019
Innovative local agrifood governance -- The rise of municipal food movements / Kevin Morgan, Raychel Santo -- Grassroots responsible innovation initiatives in SFSC / Cristina Grasseni -- Food localization and agency : the cases of Regionalwert AG and Luzernenhof in Freiburg, Germany / Lena...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011926343
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Direct selling success : from amway to zombies
Gage, Randy - 2019
"The eagerly awaited sequel to the worldwide bestseller How to Build a Multi-Level Money Machine from Direct Selling icon and Hall of Famer Randy Gage Randy Gage revolutionized the Direct Selling profession with the bestselling phenomenon How to Build a Multi-Level Money Machine, translated into...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012015695
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Wir kennen den Kunden
Hagmaier, Bastian; Hoffmann, Steffan - In: Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten 41 (2019) 7, pp. 42-43
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012027839
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Multichannel Spillovers from a Factory Store
Qian, Yi - 2014
We study how the opening of a factory store impacts a retailer's demand in its other channels. It is possible that a factory store may damage a retailer's brand image and lead to substitution away from its higher quality core channels. Alternatively, the opening of a factory store may have...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013063594
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Jordbruget i Danmark
Hansen, Dennis; Larsen, Karsten; Meyer-Dissing, Mads Kjeld - 2014
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010360102
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Community level impacts of local food movements in the US, Canada & Western Europe : annotated bibliography
Stickel, Maureen; Deller, Steven C. - 2014
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010468741
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Multichannel Spillovers from a Factory Store
Qian, Yi - 2013
We study how the opening of a factory store impacts a retailer's demand in its other channels. It is possible that a factory store may damage a retailer's brand image and lead to substitution away from its higher quality core channels. Alternatively, the opening of a factory store may have...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012459486
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The "farmers' market" phenomenon : a survey on the farmers' market's customers in the city of Cesena
Bassi, Andrea; Fabbri, Sara - In: Social and solidarity-based economy and territory : …, (pp. 101-132). 2018
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011889449
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Eine schwäbische Stadt inszeniert Fashion und Luxus zu günstigen Preisen
Muthmann, Isidora (interviewee);  … - In: Luxus als Distinktionsstrategie : Kommunikation in der …, (pp. 157-160). 2018
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012025151
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Bridging the gap : do farmers' markets help alleviate impacts of food deserts? : final report
McCracken, Vicki A. (contributor) - 2012
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009782914
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Umgangsmethoden mit Vertreterstereotypen im Direktvertrieb
Sahin, Ebru; Kraus, Florian - In: Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; … 46 (2017) 6, pp. 2-8
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011864009
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Flagship-Stores als Instrument zur Profilierung im Wettbewerb : definitorische Einordnung, Beweggründe für die Eröffnung und Erfolgsvoraussetzungen für die Etablierung aus Sicht der Hersteller von Konsumgütern
Hundt, Michael - In: Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; … 46 (2017) 2/3, pp. 4-9
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011870064
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A femininity that "giveth and taketh away" : the prosperity gospel and postfeminism in the neoliberal economy
Sullivan, Katie Rose; Delaney, Helen - In: Human relations 70 (2017) 7, pp. 836-859
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011698306
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Direct selling of renewable energy products
Friege, Christian - In: Marketing renewable energy : concepts, business models …, (pp. 75-89). 2017
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011699034
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Unternehmer statt Unterlasser : unternehmerrelevante Persönlichkeitseigenschaften in der Direktvermarktung
Westermayer, Christina - 2017
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011556029
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Self-image congruence : an empirical look at consumer behavior in door-to-door sales!
Fergurson, J. Ricky - In: Journal of managerial issues : JMI 29 (2017) 3, pp. 262-277
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011735449
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Unternehmer statt Unterlasser : Unternehmerrelevante Persönlichkeitseigenschaften in der Direktvermarktung
Westermayer, Christina - 2017
Die Studie erkundet anhand einer Gruppe österreichischer Direktvermarkterinnen und Direktvermarkter bestimmte unternehmerrelevante Persönlichkeitseigenschaften und deren Verhältnis zu Merkmalen des unternehmerischen Handelns im landwirtschaftlichen Bereich. Christina Westermayer stellt das...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013373441
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Portfoliobewirtschaftung von direktvermarkteten regenerativen Erzeugungsanlagen und Batteriespeichern unter Berücksichtigung von Unsicherheiten in Deutschland
Schweer, Daniel - 2017 - 1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013450449
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Einführung eines Direktvertriebes in einen Nischenmarkt : eine Machbarkeitsstudie basierend auf dem Fall von Essential Care Organics
Schneider Inja - 2011
The thesis presents an investigation of the question whether it is viable for the English company Essential Care to introduce a direct selling channel in the United Kingdom.The thesis provides an outline of the direct selling and labour market in the United Kingdom, including organisations and...
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Network Marketing : Eingliederung von Network Marketing als Vertriebsform in den wirtschaftlichen Kontext und analytische Betrachtung der Wirtschaftlichkeit im Zusammenhang mit der Darstellung der Chancen und Risiken im Network Marketing
Hertrampf, Ringo - 2011
Die vorliegende Arbeit befasst sich mit der Betrachtung des Vertriebsweges Network Marketing. Das Hauptziel ist die Untersuchung der absatzwirtschaftlichen und erwerbswirtschaftlichen Bedeutung dieser Handelsform. Aufgrund der Affinität von Network Marketing zum Direktvertrieb ist eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009434342
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Der Direktvertrieb in Mehrkanalstrategien : eine Einführung mit Beispielen für die Umsetzung
Friege, Christian - 2016 - [1. Aufl.]
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014011700
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Vertreterstereotype im Direktvertrieb
Sahin, Ebru; Kraus, Florian - In: Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; … 45 (2016) 1, pp. 4-9
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011538272
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Die Integration der Erneuerbaren Energien im Strommarkt : die Direktvermarktung zwischen Mindestvergütung und freiem Markt
Brahms, Florian - 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011454957
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