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Year of publication
Subject
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Direktvertrieb 176 Direct selling 91 Deutschland 60 Germany 48 Direktmarketing 35 Direktverkauf 30 Direct marketing 29 Schneeballsystem 19 Consumer behaviour 18 Konsumentenverhalten 18 USA 18 Agrarprodukt 17 Multi-Level-Marketing 17 United States 16 Distribution channel 14 Vertriebsweg 14 Einzelhandel 11 Agricultural product 10 Einkaufszentrum 10 Absatzweg 9 Landwirtschaft 9 Ratgeber 9 Retail trade 9 Shopping center 9 Theorie 9 Theory 9 Agriculture 8 Marketing 8 Unternehmen 8 Absatz Direktabsatz 6 Internet 6 Ambulanter Handel 5 Beziehungsmarketing 5 Einzelhandelsstandort 5 Electronic Commerce 5 Factory-Outlet-Center 5 Food market 5 Handelsvertretung 5 Landwirtschaftlicher Betrieb 5 Lebensmittelmarkt 5
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Online availability
All
Free 21 Undetermined 12
Type of publication
All
Book / Working Paper 180 Article 36 Journal 1
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift 35 Graue Literatur 30 Non-commercial literature 30 Article in journal 26 Aufsatz in Zeitschrift 26 Thesis 26 Arbeitspapier 20 Working Paper 20 Aufsatz im Buch 10 Book section 10 Collection of articles of several authors 10 Sammelwerk 10 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 8 Case study 7 Fallstudie 7 Konferenzschrift 6 Aufsatzsammlung 5 Conference proceedings 4 Bibliografie enthalten 3 Bibliography included 3 Conference paper 3 Konferenzbeitrag 3 Forschungsbericht 2 Ratgeber 2 Advisory report 1 Amtsdruckschrift 1 Bericht 1 Bibliografie 1 Erlebnisbericht 1 Fallstudiensammlung 1 Government document 1 Guidebook 1 Gutachten 1 Interview 1 Lehrbuch 1 Umfrage 1
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Language
All
German 125 English 65 Undetermined 22 French 4 Polish 1
Author
All
Coughlan, Anne T. 5 Soberman, David A. 5 Tietz, Bruno 5 Tomczak, Torsten 4 Braun, Jörg 3 Engelhardt, Werner Hans 3 Failla, Nancy 3 Friege, Christian 3 Kraus, Florian 3 Mundler, Patrick 3 Qian, Yi 3 Simester, Duncan 3 Zenner, Silvia 3 Anderson, Eric 2 Ardone, Armin 2 Bizenberger, Rainer 2 Burg, Bob 2 Dahm, Wolfgang 2 Failla, Don 2 Fichtner, Wolf 2 Gage, Randy 2 Gildemeister, Celine C. 2 Gilles, Peter 2 Johansen, Bjørn Olav 2 Karner, Katharina 2 Krafft, Manfred 2 Lasch, Rainer 2 Laughrea, Sophie 2 Lehmann, Nico 2 McCracken, Vicki A. 2 Mehn, Audrey 2 Nieschlag, Robert 2 Perret, Jens K. 2 Pfeil, Christian M. 2 Pittroff, Rainer 2 Röder, Klaus 2 Sahin, Ebru 2 Schmahl, C. H. 2 Schögel, Marcus 2 Schöpper, Bianca 2
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Institution
All
Books on Demand GmbH <Norderstedt> 2 Springer Fachmedien Wiesbaden 2 Agrarsoziale Gesellschaft / Arbeitskreis Mehrfachbeschäftigung 1 Aid Infodienst Ernährung, Landwirtschaft Verbraucherschutz 1 Arbeitskreis Gut Beraten, zu Hause Gekauft 1 BBE Unternehmensberatung GmbH 1 Bundesverband Direktvertrieb Deutschland 1 Deutschland / Bundesamt für Bauwesen und Raumordnung 1 Duncker & Humblot 1 Econ Consult, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Beratungsgesellschaft <Köln> 1 Eurohandelsinstitut 1 Gesamtverband der Deutschen Versicherungswirtschaft / Fachkommission Betriebswirtschaft Leben 1 Humboldt-Universität zu Berlin / Institut für Genossenschaftswesen 1 INSEAD 1 Institut für Betriebstechnik und Bauforschung 1 Institut für Statistik und Mathematische Wirtschaftstheorie <Augsburg> 1 National Bureau of Economic Research 1 RWTH Aachen 1 Verlag für alternatives Energierecht 1 WABE-Zentrum <Wallenhorst> 1 Wiesbadener Energierechtstag - HEUSSEN-Energierechtsgespräch <3., 2014, Wiesbaden> 1
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Published in...
All
Faculty & research / Insead : working paper series 4 Europäische Hochschulschriften / 5 3 Journal of retailing and consumer services 3 Raumforschung und Raumordnung 3 Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung 3 Arbeitspapiere zur mathematischen Wirtschaftsforschung 2 Betriebswirtschaftliche Abhandlungen 2 Hagener Arbeiten zur Organisationspsychologie 2 Management Know-how 2 Rapport de projet 2 Reihe Rechtswissenschaft 2 Research 2 Schriftenreihe Studien zum Konsumentenverhalten 2 SpringerLink / Bücher 2 Studien zum Marketing natürlicher Ressourcen 2 Thexis / Fachbericht für Marketing 2 Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc. 2 AID 1 Aachener Beiträge zur Energieversorgung : ABEV 1 Agrarpolitische Berichte der Organisation für Wirtschaftliche Zusammenarbeit und Entwicklung (OECD) 1 American journal of agricultural economics 1 Arbeitsbericht des Fachbereichs Stadt- und Landschaftsplanung, Gesamthochschule Kassel 1 Arbeitsberichte zur angewandten Agrarökonomie 1 Arbeitspapiere 1 Arbeitspapiere / Bundesamt für Bauwesen und Raumordnung 1 Beiträge zur Wirtschaftsgeographie Regensburg 1 Berichte aus der Betriebswirtschaft 1 Berliner Beiträge zum Genossenschaftswesen : Veröffentlichungen des Instituts für Genossenschaftswesen an der Humboldt-Universität zu Berlin 1 Bertelsmann-Texte 1 Bochumer Beiträge zur Unternehmensführung und Unternehmensforschung 1 Business horizons 1 Bücher des Betriebs-Beraters 1 Case studies in sustainability management 1 Civil society 1 College of Business working papers 1 EHI Fachdokumentation 1 Economic inquiry : journal of the Western Economic Association International 1 Economic research 1 Enzyklopädie des Handelns 1 Essentials 1
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Source
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ECONIS (ZBW) 145 USB Cologne (EcoSocSci) 70 BASE 2
Showing 1 - 50 of 217
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Factory-Outlet-Center: Discount oder Disney? : eine explorative Analyse der Auswirkungen von Erlebnismarketing auf die Attraktivität von Factory-Outlet-Centern
Gildemeister, Celine C.; Mehn, Audrey; Perret, Jens K. - 2021
The presented study analyzes the effects of experience marketing on the attractiveness of German factory-outlet-centers (FOC). Due to a changing competitive landscape and societal value changes, the retail sector has to find new ways to remain attractive for consumers, one of this is the use of...
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Regionalität aus Sicht von Energieversorgungsunternehmen - eine qualitative Inhaltsanalyse zu Regionalstrom in Deutschland
Lehmann, Nico; Müller, Jonathan Benedikt; Ardone, Armin; … - 2020
Anfang 2019 wurde beim Umweltbundesamt das Regionalnachweisregister ins Leben gerufen, mit dessen Hilfe Energieversorger die Regionalität einer Stromlieferung gegenüber ihren Kunden ausweisen können. Doch auch ohne Regionalnachweisregister wird teilweise mit der Regionalität von Stromtarifen...
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Vertriebsmanagement : die Distributions- und Verkaufspolitik im Marketing
Pepels, Werner - 2022 - 3., erweiterte und komplett überarbeitete Auflage
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Bleiben oder Gehen? : Fluktuation von Direktvertriebspartnern in Europa
Gerke, Michael; Krafft, Manfred - In: Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und … 68 (2022) 1, pp. 51-56
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Direct : the rise of the middleman economy and the power of going to the source
Judge, Kathryn - 2022 - First edition
"An expert on financial markets and regulation explains how middlemen like Amazon, Walmart, and big banks have become so powerful and have entrenched their dominance in the market, providing tips for readers so they can engage in more direct, ethical purchasing."
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Contemporary challenges in direct selling
Şahin, Ebru - 2019
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Factory-Outlet-Center: Discount oder Disney? : eine explorative Analyse der Auswirkungen von Erlebnismarketing auf die Attraktivität von Factory-Outlet-Centern
Gildemeister, Celine C.; Mehn, Audrey; Perret, Jens K. - 2021
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Regionalität aus Sicht von Energieversorgungsunternehmen : eine qualitative Inhaltsanalyse zu Regionalstrom in Deutschland
Lehmann, Nico; Müller, Jonathan; Ardone, Armin; … - In: Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE 45 (2021) 1, pp. 79-88
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Ding dong! Avon calling! : the women and men of Avon Products, Incorporated
Manko, Katina - 2021
""Ding Dong! Avon Calling!" A whole generation of Americans can sing those words to the tune of a two-chime doorbell. The Avon Lady was made famous in the 1950s by the legion of suburban women who rang doorbells and gave away tiny lipstick samples shaped like bullets. Some would know the Avon...
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Outlets malls of the future : an approach to customer's expectations
Buil López-Menchero, Tamar; Mata, Pedro; Gomez … - In: Economic research 34 (2021) 1,3, pp. 25893-2608
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Platform price parity clauses with direct sales
Johansen, Bjørn Olav; Vergé, Thibaud - 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011629220
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Erfolgsfaktoren direktvermarktender Weinbaubetriebe
Iselborn, Maximilian K. - 2017
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Platform price parity clauses with direct sales
Johansen, Bjørn Olav; Vergé, Thibaud - 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012196351
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Network-Marketing: PRO & KONTRA : Hält die Branche, was sie verspricht?
Zacharias, Michael M. - 2020 - 1. Auflage
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DEFCON 1 direct selling : manual for field leaders
Gage, Randy - 2020
"Defcon 1 Leadership lets Randy Gage go into a serious, deep dive into the realities of leading an MLM team of more than 10,000 people. (He built a team of 200,000+ people, so he is uniquely qualified to write this book.) Most leadership books suggest that in every situation, there is an ideal...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012203349
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The hard sell : an ethnographic study of the direct selling industry
Bone, John - 2020
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Direct selling success : from amway to zombies
Gage, Randy - 2019
"The eagerly awaited sequel to the worldwide bestseller How to Build a Multi-Level Money Machine from Direct Selling icon and Hall of Famer Randy Gage Randy Gage revolutionized the Direct Selling profession with the bestselling phenomenon How to Build a Multi-Level Money Machine, translated into...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012015695
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Localizing global food : short food supply chains as responses to agri-food system challenges
Kalfagianni, Agni (ed.); Skordili, Sophia (ed.) - 2019
Innovative local agrifood governance -- The rise of municipal food movements / Kevin Morgan, Raychel Santo -- Grassroots responsible innovation initiatives in SFSC / Cristina Grasseni -- Food localization and agency : the cases of Regionalwert AG and Luzernenhof in Freiburg, Germany / Lena...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011926343
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Wir kennen den Kunden
Hagmaier, Bastian; Hoffmann, Steffan - In: Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten 41 (2019) 7, pp. 42-43
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012027839
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Circuits alimentaires de proximité Quels bénéfices pour le développement des territoires? : étude de cas dans trois territoires québécois
Mundler, Patrick; Laughrea, Sophie - 2015
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011412664
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Circuits alimentaires de proximité : quels bénéfices pour les territoires? : résumé du rapport de recherche remis au CIRANO
Mundler, Patrick; Laughrea, Sophie - 2015
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011412669
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Jordbruget i Danmark
Hansen, Dennis; Larsen, Karsten; Meyer-Dissing, Mads Kjeld - 2014
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010360102
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Community level impacts of local food movements in the US, Canada & Western Europe : annotated bibliography
Stickel, Maureen; Deller, Steven C. - 2014
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010468741
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Multichannel Spillovers from a Factory Store
Qian, Yi - 2014
We study how the opening of a factory store impacts a retailer's demand in its other channels. It is possible that a factory store may damage a retailer's brand image and lead to substitution away from its higher quality core channels. Alternatively, the opening of a factory store may have...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013063594
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The "farmers' market" phenomenon : a survey on the farmers' market's customers in the city of Cesena
Bassi, Andrea; Fabbri, Sara - In: Social and solidarity-based economy and territory : …, (pp. 101-132). 2018
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011889449
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Eine schwäbische Stadt inszeniert Fashion und Luxus zu günstigen Preisen
Muthmann, Isidora (interviewee);  … - In: Luxus als Distinktionsstrategie : Kommunikation in der …, (pp. 157-160). 2018
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012025151
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Multichannel Spillovers from a Factory Store
Qian, Yi - 2013
We study how the opening of a factory store impacts a retailer's demand in its other channels. It is possible that a factory store may damage a retailer's brand image and lead to substitution away from its higher quality core channels. Alternatively, the opening of a factory store may have...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012459486
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Channel Interactions in a Vertically Differentiated Channel Structure : The Case of Factory Outlet Stores
Soysal, Gonca - 2013
This study develops and estimates a model of multi-channel customer purchase behavior in a vertically differentiated channel structure. In recent years many retailers have added exclusively sourced factory outlet stores into their channel mix to achieve market expansion and customer...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013078631
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Self-image congruence : an empirical look at consumer behavior in door-to-door sales!
Fergurson, J. Ricky - In: Journal of managerial issues : JMI 29 (2017) 3, pp. 262-277
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011735449
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A femininity that "giveth and taketh away" : the prosperity gospel and postfeminism in the neoliberal economy
Sullivan, Katie Rose; Delaney, Helen - In: Human relations 70 (2017) 7, pp. 836-859
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011698306
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Direct selling of renewable energy products
Friege, Christian - In: Marketing renewable energy : concepts, business models …, (pp. 75-89). 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011699034
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Unternehmer statt Unterlasser : unternehmerrelevante Persönlichkeitseigenschaften in der Direktvermarktung
Westermayer, Christina - 2017
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011556029
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Umgangsmethoden mit Vertreterstereotypen im Direktvertrieb
Sahin, Ebru; Kraus, Florian - In: Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; … 46 (2017) 6, pp. 2-8
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011864009
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Flagship-Stores als Instrument zur Profilierung im Wettbewerb : definitorische Einordnung, Beweggründe für die Eröffnung und Erfolgsvoraussetzungen für die Etablierung aus Sicht de...
Hundt, Michael - In: Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; … 46 (2017) 2/3, pp. 4-9
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011870064
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Unternehmer statt Unterlasser : Unternehmerrelevante Persönlichkeitseigenschaften in der Direktvermarktung
Westermayer, Christina - 2017
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Portfoliobewirtschaftung von direktvermarkteten regenerativen Erzeugungsanlagen und Batteriespeichern unter Berücksichtigung von Unsicherheiten in Deutschland
Schweer, Daniel - 2017 - 1. Auflage
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013450449
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Bridging the gap : do farmers' markets help alleviate impacts of food deserts? : final report
McCracken, Vicki A. (contributor) - 2012
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009782914
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Einführung eines Direktvertriebes in einen Nischenmarkt : eine Machbarkeitsstudie basierend auf dem Fall von Essential Care Organics
Schneider Inja - 2011
The thesis presents an investigation of the question whether it is viable for the English company Essential Care to introduce a direct selling channel in the United Kingdom.The thesis provides an outline of the direct selling and labour market in the United Kingdom, including organisations and...
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Network Marketing : Eingliederung von Network Marketing als Vertriebsform in den wirtschaftlichen Kontext und analytische Betrachtung der Wirtschaftlichkeit im Zusammenhang mit der...
Hertrampf, Ringo - 2011
Die vorliegende Arbeit befasst sich mit der Betrachtung des Vertriebsweges Network Marketing. Das Hauptziel ist die Untersuchung der absatzwirtschaftlichen und erwerbswirtschaftlichen Bedeutung dieser Handelsform. Aufgrund der Affinität von Network Marketing zum Direktvertrieb ist eine...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009434342
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The hybrid sales channel : how to ignite growth by bridging the gap between direct and indirect sales
Blakeman, Rich - 2016
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Multi-Level-Marketing : empirische Studien zu Konsumentenverhalten und Abwanderung von Vertriebspartnern
Bosch, Christian - 2016
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An innovative marketing model for fresh produce in China : farmer-supermarket direct-purchase
Hu, Dinghuan; Gale, Fred - In: Organised retailing and agri-business : implications of …, (pp. 119-138). 2016
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Die Integration der Erneuerbaren Energien im Strommarkt : die Direktvermarktung zwischen Mindestvergütung und freiem Markt
Brahms, Florian - 2016
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Solidarische Landwirtschaft : gemeinschaftlich Lebensmittel produzieren
Kraiß, Katharina; Heintz, Veikko; Best, Roman; … - Aid Infodienst Ernährung, Landwirtschaft Verbraucherschutz - 2016 - Erstauflage
Landwirte und Verbraucher wirtschaften gemeinsam. Das Konzept der Solidarischen Landwirtschaft (Solawi) bietet Vorteile für beide Seiten. Die Broschüre ist gedacht für Landwirte und Gärtner, die das Konzept kennenlernen möchten. Sie erfahren, wie eine Solawi funktioniert, welche Optionen...
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Vertreterstereotype im Direktvertrieb
Sahin, Ebru; Kraus, Florian - In: Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; … 45 (2016) 1, pp. 4-9
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Der Direktvertrieb in Mehrkanalstrategien : eine Einführung mit Beispielen für die Umsetzung
Friege, Christian - 2016
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Alimentation et proximités : jeux d'acteurs et territoires
Mundler, Patrick (ed.); Rouchier, Juliette (ed.) - 2016
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Judgmental demand forecasting in direct sales
Diermann, Christoph - 2016
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011886912
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Direktvertrieb für Erneuerbare-Energie-Produkte
Friege, Christian - In: Marketing Erneuerbarer Energien : Grundlagen, …, (pp. 111-128). 2015
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Motivation and cognitive structures of store versus manufacturer brand consumers
Krystallis, Athanasios - In: Journal of consumer behaviour : an international … 14 (2015) 4, pp. 270-284
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