EconBiz - Find Economic Literature
    • Logout
    • Change account settings
  • A-Z
  • Beta
  • About EconBiz
  • News
  • Thesaurus (STW)
  • Research Skills
  • Help
  •  My account 
    • Logout
    • Change account settings
  • Login
EconBiz - Find Economic Literature
Publications Events
Search options
Advanced Search history
My EconBiz
Favorites Loans Reservations Fines
    You are here:
  • Home
  • Search: subject_exact:"Drogerie"
Narrow search

Narrow search

Year of publication
Subject
All
Drogerie 101 Drugstore 63 Deutschland 47 Germany 33 Einzelhandel 9 Food retailing 8 Lebensmitteleinzelhandel 8 Niederlande 8 Retail trade 8 Lieferkette 7 Supply chain 7 USA 7 United States 7 Unternehmenskultur 7 dm-drogerie markt 7 Beziehungsmarketing 6 Corporate culture 6 Relationship marketing 6 Textilhandel 6 Theorie 6 Theory 6 Anton Schlecker e.K. i.I. 5 Betriebsrat 5 Markenführung 5 Textile distribution 5 Arzneimittelmarkt 4 Brand management 4 Controlling 4 Erfolgsfaktor 4 Kosmetisches Präparat 4 Management control 4 Preismanagement 4 Pricing strategy 4 Strategisches Management 4 Success factor 4 Unternehmensethik 4 Works council 4 Absatz 3 Arbeitsbedingungen 3 Branchenentwicklung 3
more ... less ...
Online availability
All
Free 12 Undetermined 3
Type of publication
All
Article 47 Book / Working Paper 42 Journal 12
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 19 Aufsatz im Buch 19 Aufsatz in Zeitschrift 19 Book section 19 Graue Literatur 16 Non-commercial literature 16 Case study 13 Fallstudie 13 Hochschulschrift 7 Working Paper 7 Arbeitspapier 6 Market information 4 Marktinformation 4 No longer published / No longer aquired 4 Thesis 4 Business report 2 Company information 2 Firmeninformation 2 Geschäftsbericht 2 Interview 2 Amtsdruckschrift 1 Article 1 Aufsatzsammlung 1 Autobiografie 1 Bibliografie enthalten 1 Bibliography included 1 Fachzeitung 1 Festschrift 1 Government document 1 Statistics 1 Statistik 1
more ... less ...
Language
All
German 55 English 26 Undetermined 15 Dutch 3 Danish 2 French 1
Author
All
Blomgren-Hansen, Niels 3 Köhnen, Heiner 3 Alter, Roland 2 Ferdinand, Hans-Michael 2 Fischer, Jessica 2 Kreke, Henning 2 Meyer, Matthias 2 Mostberger, Petra 2 Svechla, Sabrina 2 Valk, W. D. M. van der 2 Adams, A. Frank 1 Aufterbeck, Heike 1 Bacher, Andreas 1 Baumöl, Ulrike 1 Becker, Ernst 1 Berekoven, Ludwig 1 Bernard, P. 1 Boetticher, Karl Wilhelm 1 Bormann, Sarah 1 Bozic, Maja 1 Brand, Maryse Jacqueline 1 Buess, Herbert 1 Burgmann, Kurt 1 Burkhardt, Achim 1 Calzolari, Giacomo 1 Cavacece, Ylenia 1 Chun, Rosa 1 Croonen, Evelien 1 Croonen, Evelien P. M. 1 Dellbrügger, Peter 1 Dorn, Friedrich 1 Dutta, Shantanu 1 Ebrahimi, A. 1 Eckmann, Claus 1 Eipper, Paul 1 Ekelund, Robert B. 1 Engwicht, Otto 1 Fletcher, Francis Marion 1 Gadinger, Sandra 1 Geith, Franz 1
more ... less ...
Institution
All
Deutscher Drogisten-Verband 2 Economisch Instituut voor het Midden- en Kleinbedrijf 2 Ariston 1 Bundesverband der Deutschen Volksbanken und Raiffeisenbanken 1 Economisch Bureau van de Nederlandsche Middenstandsbank 1 Economisch Instituut voor het Midden Kleinbedrijf 1 Economisch Instituut voor het Midden-en Kleinbedrijf 1 Einkaufsgenossenschaft Deutscher Drogisten 1 First Secretary of State 1 Hochschule Offenburg 1 Institut für Handelsforschung <Köln> 1 Kanada / Statistics Canada / Retail Trade Section 1 National Intergroup Inc. <Pittsburgh, Pa.> 1 Nederlandsche Middenstandsbank, Economisch Bureau 1 Nordrhein-Westfalen / Minister für Wirtschaft, Mittelstand und Technologie 1 President of the Board of Trade 1 Secretary of State for Employment and Productivity 1 Walgreen Co. 1
more ... less ...
Published in...
All
Arbeitspapier 3 Bedrijfseconomische Publikaties, Economisch Instituut voor het Midden- en Kleinbedrijf 2 GDI-topics : Monatszeitschr. d. Gottlieb-Duttweiler-Instituts 2 Management & organizational history : MOH 2 Working paper / Department of Economics, Copenhagen Business School 2 11 Fallstudien von Handelsunternehmen 1 Advanced controlling : für Manager und Controller 1 Annales de sciences économiques appliquées 1 Asia Pacific journal of finance and banking research 1 Bedrijfseconomische Publikaties, Economisch Instituut voor het Midden- en Kleinberijf 1 Bedrijfseconomische publ. 1 Berufssoziologie 1 Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP 1 Blätter für Genossenschaftswesen (Innung der Zukunft) : Organ des Allgemeinen Verbandes Deutscher Erwerbs- und Wirtschaftsgenossenschaften 1 Blätter für Genossenschaftswesen / Anzeigen-Beilage 1 Branchen-Sonderdienst der Steuer- und Wirtschafts-Kurzpost 1 Cmnd. 1 Controlling & management review : Zeitschrift für Controlling & Management 1 Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung 1 Der langfristige Kredit : Zeitschrift für Finanzierung, Kapitalanlage und Immobilienwesen 1 Discussion paper / Zentrum für Ökonomische und Soziologische Studien 1 Dissertation. Hochschule St. Gallen 1 Economics of competition 1 Entrepreneurial Leadership : Profilierung in Theorie und Praxis 1 Entrepreneurship, theory and practice : ET & P 1 Erfolgsfaktor Kooperation in der Logistik : Outsourcing - Beziehungsmanagement - finanzielle Performance 1 Ethics in marketing : international cases and perspectives 1 Fallstudien zur Unternehmensführung 1 Faszination Handel : 50 Jahre Saarbrücker Handelsforschung 1 Forschungsbeiträge zur Logistik : Themen: Optimierung von Logistikketten, Management von Wertschöpfungsnetzwerken, Verkehrs- und transportbezogene Fragestellungen der Logistik, Logistiktechnologien bzw. -informationstechnologien 1 Gabler Edition Wissenschaft 1 Gabler-Edition Wissenschaft / Marketing-Management 1 Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden 1 Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag 1 Institut für Betriebswirtschaftslehre und Unternehmenspolitik, Universität Innsbruck, Arbeitspapiere 1 International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy 1 International journal of retail & distribution management 1 International journal of services and standards 1 Journal of business ethics : JOBE 1 Journal of labor research 1
more ... less ...
Source
All
ECONIS (ZBW) 96 USB Cologne (EcoSocSci) 3 EconStor 2
Showing 1 - 50 of 101
Cover Image
Digitalization and strategic transformation of retail chain stores : trends, impacts, prospects
Malenkov, Yury; Kapustina, Irina; Kudryavtseva, Galina; … - In: Journal of open innovation : technology, market, and … 7 (2021) 2, pp. 1-21
The study of the transformation of retail chain stores (RCS) due to the impact of digitalization on them is a new problem. The main part of modern scientific research is devoted to separate directions of digitalization and does not consider conceptual aspects of these processes. The purpose of...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012507001
Saved in:
Cover Image
Customer Experience im Einzelhandel : Einsatz digitaler In-Store-Technologien am Fallbeispiel Sephora Virtual Artist
Goetzeler, Teresa Anna; Jung, Hans H.; Kraft, Patricia - 2021
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012802099
Saved in:
Cover Image
Konkurrenzen und Solidaritäten : Festschrift für Anton Kobel zum 75. Geburtstag
Wirth, Carsten (ed.); Kobel, Anton (honouree) - 2021 - 1. Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012486905
Saved in:
Cover Image
Markenarchitekturansätze im Einzelhandel - Analyse der Anbindung von Handelsmarken an Betriebstypenmarken im Handel
Burkhardt, Achim - Hochschule Offenburg - 2018
Um das Ziel einer positiven Profilierung einer Betriebstypenmarke mit Hilfe von Eigenmarken des Handels zu erreichen, bedarf es der richtigen Strategie der Anbindung der Handelsmarke an die Betriebstypenmarke. Der vorliegende Beitrag hat aufgezeigt, dass in erster Linie die Branded House sowie...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012003169
Saved in:
Cover Image
Wachstum als Verflechtungsmechanismus : ein Prozessmodell am Beispiel des Hamburger Drogerie-Einzelhandels
Kaven, Carsten - 2017
Wirtschaftliches Wachstum wird in aggregierten Größen wie dem Bruttoinlandprodukt ausgedrückt. Gängige Wachstumstheorien setzen ebenfalls makroökonomische Größen wie etwa die Sparneigung, die Investitionsquote und die Veränderung des Kapitalstocks zueinander in Beziehung, um das...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011770837
Saved in:
Cover Image
The influence of retailer choices on consumer behaviors and sales productivity
Russo, Giuseppe; Bozic, Maja; Cavacece, Ylenia; … - In: Predicting trends and building strategies for consumer …, (pp. 133-151). 2019
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012023226
Saved in:
Cover Image
VR-Branchen special / 63
Bundesverband der Deutschen Volksbanken und Raiffeisenbanken - Wiesbaden : Dt. Genossenschafts-Verl. - 2011-August 2018 ; damit Erscheinen eingestellt
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008938197
Saved in:
Cover Image
"... dann bin ich auf den Baum geklettert!" : von Aufstieg, Mut und Wandel
Roßmann, Dirk - 2018
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011955187
Saved in:
Cover Image
Inelastic buyers and competition
Calzolari, Giacomo; Ichino, Andrea; Manaresi, Francesco; … - In: The economic journal : the journal of the Royal … 128 (2018) 615, pp. 2843-2875
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011951150
Saved in:
Cover Image
Critical Success Factors for Online-Shops of Drugstores
Svechla, Sabrina; Fischer, Jessica; Ferdinand, Hans-Michael - In: Markenbrand (2014) 2/2014, pp. 17-25
The digitalization of the every-day life also affects buying habits of customers. Changes that take place regarding these habits result in an increasing number of e-commerce retailers. Online-shops in the business-to-consumer field are especially successful with apparel and electronic products....
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010420966
Saved in:
Cover Image
Critical success factors for online-shops of drugstores : information systems and marketing requirements for webshops offering fast-moving consumer goods and a webshop evaluation o...
Svechla, Sabrina; Fischer, Jessica; Ferdinand, Hans-Michael - In: Markenbrand : die Strategiequelle ; Zeitschrift für … (2014) 2, pp. 17-25
The digitalization of the every-day life also affects buying habits of customers. Changes that take place regarding these habits result in an increasing number of e-commerce retailers. Online-shops in the business-to-consumer field are especially successful with apparel and electronic products....
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010423965
Saved in:
Cover Image
Discount drugstore : no gifts allowed?
Laczniak, Gene R. - In: Ethics in marketing : international cases and perspectives, (pp. 81-83). 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011609674
Saved in:
Cover Image
Integration von Nachhaltigkeitsfaktoren bei der Bestimmung kostenoptimaler Bestellzyklen in der Sustainable Supply Chain
Wicht, Jürgen - 2012
Simulationen können bei der Bestimmung kostenoptimaler Bestell- und Belieferungsan-forderungen unter Berücksichtigung nur mittel- bzw. langfristig beeinflussbarer Neben-bedingungen ein geeignetes Instrument sein. Vor dem Hintergrund des Sustainable Supply Chain Managements können zunehmend...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009660524
Saved in:
Cover Image
The battle for health and beauty : what drives supermarket and drugstore category-promotion lifts?
Lin, Arjen van; Gijsbrechts, Els - In: International journal of research in marketing : IJRM ; … 33 (2016) 3, pp. 557-577
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011596974
Saved in:
Cover Image
Untemehmensportrait der Firma Anton Schlecker e. k.
Lüken, C. - 2015
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011372461
Saved in:
Cover Image
Umstellung eines Sortimentsbereichs von dezentraler auf zentrale Bestandsbewirtschaftung und Belieferung
Rilling, Georg; Gadinger, Sandra - In: Projektmanagement in der Logistik : Praxisleitfaden mit …, (pp. 219-245). 2015
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010518835
Saved in:
Cover Image
Modelling af fusioner i detailsektoren
Blomgren-Hansen, Niels - 2009
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003920336
Saved in:
Cover Image
Die Positionierung von BUDNIKOWSKY im Retail Business
Wöhlke, Christoph - In: Retail Business : Perspektiven, Strategien, …, (pp. 399-407). 2013
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009748397
Saved in:
Cover Image
Kundenbindung im Multichannel Retailing
Harter, Tarik - 2013
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009699556
Saved in:
Cover Image
Konkurrenzanalyse und der Fall (von) Schlecker
Alter, Roland - In: Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe …, (pp. 759-771). 2013
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009780058
Saved in:
Cover Image
Modeling the effects of mergers in the retail sector : a parsimonious multilateral approach
Blomgren-Hansen, Niels - In: Economics of competition, (pp. 75-104). 2013
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009754983
Saved in:
Cover Image
Kapitalfondes opkøb af butikskæder : tilfældet Matas
Blomgren-Hansen, Niels (contributor) - 2007
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003590754
Saved in:
Cover Image
Unternehmenskultur und Personalpolitik: Zur Situation der Beschäftigten und der Interessenvertretung bei H & M. Eine Untersuchung im Auftrag der Hans-Böckler-Stiftung
Köhnen, Heiner - 2006
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011315256
Saved in:
Cover Image
Unternehmenskultur und Personalpolitik : zur Situation der Beschäftigten und der Interessenvertretung bei H & M ; eine Untersuchung im Auftrag der Hans-Böckler-Stiftung
Köhnen, Heiner - 2006
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011342541
Saved in:
Cover Image
Die Eignung der Begriffsdefinitionen von Erscheinungsformen im Handel zur Abgrenzung von sachlich relevanten Märkten : dargestellt an Beispielen des Großhandels und des Einzelhande...
Schröder, Hendrik - In: Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP 64 (2012) 6, pp. 643-660
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009679561
Saved in:
Cover Image
Managing browsing experience in retail stores through perceived value : implications for retailers
Nasairi, Zazia Benhamza - In: International journal of retail & distribution management 40 (2012) 9, pp. 676-698
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009614691
Saved in:
Cover Image
Schlecker oder: Geiz ist dumm : Aufstieg und Absturz eines Milliardärs
Alter, Roland - 2012 - 1. Aufl.
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009712869
Saved in:
Cover Image
Beyond Budgeting : dezentralisierte Führung und flexible Steuerungsprozesse umsetzen am Beispiel der Wertbildungsrechnung bei dm-drogerie markt
Pfläging, Niels; Selders, Jan - In: Fallstudien zur Unternehmensführung, (pp. 397-414). 2012
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009508703
Saved in:
Cover Image
Modernist architecture and scientific management : Owen Williams, the Boots "Wets" building and the importance of practice
Mutch, Alistair - In: Management & organizational history : MOH 6 (2011) 3, pp. 328-344
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009247562
Saved in:
Cover Image
Humanistic corporate community involvement : Walgreens/MEF One-On-One program
Melé Carné, Domènec; Mammoser, Thomas L. - In: The journal of management development 30 (2011) 6, pp. 582-593
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009236896
Saved in:
Cover Image
How to improve business value in the e-cosmetic industry?
Wei, June; Koblentz Suzuki, Manami; Guo, Lufang - In: International journal of services and standards 7 (2011) 2, pp. 155-168
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009389319
Saved in:
Cover Image
Branchen special / 63
Wiesbaden : Dt. Genossenschafts-Verl. - Nachgewiesen 1994 - 2010
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10000552961
Saved in:
Cover Image
Nachhaltig gelebte Unternehmenskultur und Marken-Erfolg : Beispiel dm-drogerie-markt
Harsch, Erich - In: Markenführung in strukturell veränderten Märkten : …, (pp. 100-113). 2010
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003969752
Saved in:
Cover Image
New method to evaluate financial performance of companies by fuzzy logic : case study, drug industry of Iran
Tavakkoli, M.; Jamali, A.; Ebrahimi, A. - In: Asia Pacific journal of finance and banking research 4 (2010) 4, pp. 15-24
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008826229
Saved in:
Cover Image
Handel mit Herz und Verstand : die Online-Strategie der Parfümerie Douglas GmbH
Schaap, Jan-Dieter - In: Web-Exzellenz im E-Commerce : Innovation und …, (pp. 159-173). 2010
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003955857
Saved in:
Cover Image
Trust and fairness during strategic change processes in franchise systems
Croonen, Evelien - In: Journal of business ethics : JOBE 95 (2010) 2, pp. 191-209
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008655265
Saved in:
Cover Image
Dutch druggists in distress : franchisees facing the complex decision of how to react to their franchisor's strategic plans
Croonen, Evelien P. M.; Brand, Maryse Jacqueline - In: Entrepreneurship, theory and practice : ET & P 34 (2010) 5, pp. 1021-1038
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008656801
Saved in:
Cover Image
Warenschwund in der Lieferkette : eine Studie über Produkteigenschaften von diebstahlgefährdeten Waren
Scheucher, Marike; Starkl, Friedrich - In: Forschungsbeiträge zur Logistik : Themen: Optimierung …, (pp. 101-111). 2010
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008988223
Saved in:
Cover Image
Organizational virtue, CSR, and performance
Chun, Rosa - In: Managerial ethics : managing the psychology of morality, (pp. 53-68). 2010
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010479762
Saved in:
Cover Image
Dynamic customer management and the value of one-to-one marketing
Khan, Romana; Lewis, Michael; Singh, Vishal - In: Marketing science : the marketing journal of the … 28 (2009) 6, pp. 1063-1079
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003909105
Saved in:
Cover Image
Das Controlling-Konzept der DOUGLAS HOLDING AG : erfolgreiche Unternehmenssteuerung im Handel
Kreke, Henning; Baumöl, Ulrike - In: Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte … 21 (2009) 10, pp. 560-562
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003888197
Saved in:
Cover Image
Handel mit Herz und Verstand : internationale Markenführung der Douglas-Parfümerien
Aufterbeck, Heike; Rotermund, Michael; Eckmann, Claus - In: Management internationaler Dienstleistungsmarken : …, (pp. 201-216). 2009
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003786537
Saved in:
Cover Image
"Was können wir gemeinsam besser machen?" : Interview mit Michael J. Kolodziej und Petra Mostberger von dm-drogerie markt zu Kooperationscontrolling
Kolodziej, Michael J.; Mostberger, Petra; Meyer, Matthias; … - In: Controlling & management review : Zeitschrift für … 52 (2008) 2, pp. 81-84
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003680934
Saved in:
Cover Image
Unternehmenshandeln gegen Betriebsratsgründungen : der Fall Schlecker
Bormann, Sarah - In: WSI-Mitteilungen : Zeitschrift des Wirtschafts- und … 61 (2008) 1, pp. 45-50
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003623063
Saved in:
Cover Image
"Chemists to the Nation" : house magazines, locality and health at Boots The Chemists 1919 - 1939
Phillips, Simon - In: Management & organizational history : MOH 3 (2008) 3/4, pp. 239-255
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003788830
Saved in:
Cover Image
Stirbt die Mitte? : Konsumentenverhalten im 21. Jahrhundert ; Herausforderungen und Strategien für Marketing und Management
Mertens, Britta; Sazepin, Jana; Rennhak, Carsten - 2008 - 1. Aufl.
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003672753
Saved in:
Cover Image
Wirkung der Payback-Karte auf die Bindung und Loyalität der Kunden von Drogerieprodukten : Ergebnisse einer empirischen Analyse
Kracht, Nadine-M.; Günther, Swen; Töpfer, Armin - In: Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, …, (pp. 719-736). 2008
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003708685
Saved in:
Cover Image
Key sale : Fachmagazin ; Drogeriemärkte, Parfümerien, Kauf- und Warenhäuser, Apotheken
Sohland a.d. Spree : Bergmann; anfangs: München : Bergmann; … - 2007 -
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003427362
Saved in:
Cover Image
Controllingkompetenz am Beispiel dm-drogerie markt
Mostberger, Petra - In: Kompetenzen für Supply Chain Manager : mit 8 Tabellen, (pp. 237-243). 2007
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003406293
Saved in:
Cover Image
Deutsche Drogisten-Zeitung : DDZ ; die unabhängige Handelszeitschrift für Führungskräfte und Fachverkäuferinnen in Drogerien, Drogeriemärkten, Parfümerien und Warenhäusern.
Frankfurt, M. : ES-Fachschr.-Verl.; 1946-1949,2: Haag, …; … - 1.1946 - 62.2007,1/2; damit Ersch. eingest.
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10000362423
Saved in:
  • 1
  • 2
  • 3
  • Next
  • Last
A service of the
zbw
  • Sitemap
  • Contact us
  • Imprint
  • Privacy

Loading...