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Subject
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Handelsmarketing 560 Retail marketing 547 Deutschland 247 Germany 243 Einzelhandel 187 Retail trade 180 Theorie 145 Theory 145 Beziehungsmarketing 117 Relationship marketing 114 Konsumentenverhalten 100 Consumer behaviour 97 Marketing 57 Distribution channel 51 Lebensmitteleinzelhandel 51 Vertriebsweg 51 Online retailing 49 Online-Handel 49 Food retailing 45 Marketingmanagement 43 Brand management 41 Markenführung 41 Lieferantenmanagement 40 Marketing management 40 Supplier relationship management 40 Electronic Commerce 38 Handel 38 Handelsmarke 38 Store brand 38 Erfolgsfaktor 37 Success factor 36 Handelsbetrieb 33 Handelsmanagement 32 Retail management 30 E-commerce 29 Internet 25 Betriebsform 23 Market research 23 Marktforschung 23 Mobile Marketing 23
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Online availability
All
Undetermined 46 Free 39 CC license 3
Type of publication
All
Article 295 Book / Working Paper 262 Journal 2 Other 1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch 163 Book section 163 Article in journal 131 Aufsatz in Zeitschrift 131 Hochschulschrift 74 Thesis 70 Graue Literatur 51 Non-commercial literature 51 Collection of articles of several authors 39 Sammelwerk 39 Lehrbuch 27 Aufsatzsammlung 25 Bibliografie enthalten 24 Bibliography included 24 Working Paper 24 Arbeitspapier 21 Textbook 20 Konferenzschrift 14 Case study 10 Fallstudie 10 Handbook 7 Handbuch 7 Conference proceedings 6 Guidebook 4 Ratgeber 4 Interview 3 Abstract 1 Advisory report 1 Collection of articles written by one author 1 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 1 Doctoral Thesis 1 Fallstudiensammlung 1 Festschrift 1 Glossar enthalten 1 Glossary included 1 Gutachten 1 Market information 1 Marktinformation 1 Mikroform 1 Sammlung 1
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Language
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German 378 English 177 French 4 Polish 3 Ukrainian 3 Bosnian 1 Italian 1 Russian 1
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Author
All
Ahlert, Dieter 17 Kenning, Peter 11 Müller-Hagedorn, Lothar 11 Schröder, Hendrik 10 Kaapke, Andreas 9 Zentes, Joachim 9 Rudolph, Thomas 8 Heinemann, Gerrit 7 Silberer, Günter 7 Swoboda, Bernhard 7 Bauer, Hans H. 6 Bliemel, Friedhelm 5 Brock, Christian 5 Fritz, Wolfgang 5 Mattmüller, Roland 5 Möhlenbruch, Dirk 5 Riekhof, Hans-Christian 5 Schramm-Klein, Hanna 5 Baal, Sebastian van 4 Burke, Raymond R. 4 Diller, Hermann 4 Görtz, Gunnar 4 Hudetz, Kai 4 Hurth, Joachim 4 Mantrala, Murali K. 4 Morschett, Dirk 4 Raman, Kalyan 4 Schmieder, Ulf-Marten 4 Theis, Hans-Joachim 4 Weinberg, Peter 4 Becker, Jörg 3 Benner, Eckhard 3 Brunner, Felix 3 Burkhardt, Achim 3 Dobbelstein, Thomas 3 Fassott, Georg 3 Foscht, Thomas 3 Große-Bölting, Kristin 3 Grunwald, Guido 3 Gröppel-Klein, Andrea 3
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Institution
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Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg 3 Hochschule Offenburg 2 Springer-Verlag GmbH 2 Advertising and Consumer Psychology Conference <25, 2006, Houston, Tex.> 1 Books on Demand GmbH <Norderstedt> 1 Center for International Research in Consumers Location and Their Environments 1 Conference on Digital Transformation in Business <2019, Istanbul> 1 Deutsche Zentralbibliothek für Wirtschaftswissenschaften - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft (ZBW) 1 Eurohandelsinstitut 1 GEA Consulenti Associati di Direzione Aziendale <Milano u.a.> 1 Gesellschaft für Innovatives Marketing 1 Gottlieb-Duttweiler-Institut für Wirtschaft und Gesellschaft 1 Hochschule für Wirtschaft und Politik 1 Industrie-Kontakt-Seminar <33, 1999, Kaiserslautern> 1 Institut für Handelsforschung <Köln> 1 Institut für Marketing <Münster, Westfalen> 1 Internationale Handelstagung <49, 1999, Rüschlikon> 1 Kyïvs'kyj nacional'nyj torhovel'no-ekonomičnyj universytet 1 Mižnarodna naukovo-praktyčna internet-konferencija "Mereževyj biznes i vnutrišnja torhivlja Ukraïny ta kraïn SND" <4., 2014, Poltawa> 1 Mižnarodna naukovo-praktyčna konferencija "Stratehični priorytety rozvytku vnutrišn'oï torhivli Ukraïny na innovacijnych zasadach" <2017, Lemberg> 1 Münsteraner Marketing-Symposium <5, 1999, Münster (Westf)> 1 NWB Verlag 1 Netzwerk Handel 1 Peter Lang GmbH 1 Poltavsʹkyj universytet ekonomiky i torhivli 1 Shaker Verlag 1 The Nielsen Company (Germany) 1 UNIVATION, Verein für Angewandte Betriebswirtschaft an der Technischen Universität Chemnitz-Zwickau 1 W. Kohlhammer GmbH 1 ayway media GmbH 1
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Handelsforschung 21 Journal of retailing and consumer services 14 Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven 11 Retailing in the 21st century : current and future trends 11 Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb 9 Springer eBook Collection / Business and Economics 8 SpringerLink / Bücher 8 The European retail digest : the authoritative guide to trends and developments in retailing across Europe 8 The international review of retail, distribution and consumer research 8 Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln 6 International journal of retail & distribution management 6 Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung 6 Gabler Edition Wissenschaft 5 Kundenbindung im Handel 5 Lehrbuch 5 Der Handel im Informationszeitalter : Konzepte, Instrumente, Umsetzung ; Klaus Barth zum 65. Geburtstag 4 Journal of advertising research 4 Marketing : ZFP ; journal of research and management 4 Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier 4 Akzente 3 Beiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaften der Universität Osnabrück 3 Customer Relationship Management im Handel : Strategien, Konzepte, Erfahrungen 3 E-Commerce im Handel : Status quo und Perspektiven 3 Europäische Hochschulschriften / 5 3 Faszination Handel : 50 Jahre Saarbrücker Handelsforschung 3 Hamburger Schriften zur Marketingforschung 3 Handbook of research on retailer-consumer relationship development 3 Harvard business review : HBR 3 International Customer Behaviour and Retailing Research : 2nd CIRCLE conference proceedings 3 Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag 3 Markt und Konsum 3 Modernes Marketing für Studium und Praxis 3 Strategien und Trends im Handelsmanagement : disziplinenübergreifende Herausforderungen und Lösungsansätze ; Festschrift für Professor Dr. Dr. h.c. Erich Greipl 3 Wirtschaftswissenschaftliche Diskussionspapiere 3 Zukunft im Handel : Studien für die Praxis 3 Zukunftsperspektiven für das Handelsmanagement : Konzepte, Instrumente, Trends ; Festschrift für Hans-Peter Liebmann 3 Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken 2 Berichte aus der Betriebswirtschaft 2 Best Practice Modelle im 55plus Marketing : bewährte Konzepte für den Dialog mit Senioren 2 Betriebswirtschaftliche Aspekte lose gekoppelter Systeme und Electronic Business 2
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ECONIS (ZBW) 551 EconStor 6 BASE 1 RePEc 1 USB Cologne (EcoSocSci) 1
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Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce : nowe wyzwania marketingowe
Domański, Tomasz - 2022 - Wydanie I
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Die Store Brand : Onlineshops, Läden und andere Points-of-Purchase als Marken verstehen, aufbauen und steuern
Redler, Jörn - 2024 - 2., überarbeitete Auflage
Dieses Buch behandelt die Prinzipien und Aktionsfelder des Store Brand Managements, das auf die Etablierung von Einkaufsstätten als starke Marken abzielt. Der Autor erläutert grundlegende Begriffe, stellt zentrale Herausforderungen dar und behandelt die spezifischen Ansatzpunkte für die...
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Does cross-channel consistency always create brand loyalty in omni-channel retailing?
Liu, Ting; Liu, Minghao - In: International journal of retail and distribution management 52 (2024) 1, pp. 125-145
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Shopping centre marketing : value creation and customer engagement
Krowicki, Piotr; Maciejewski, Grzegorz - 2024
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Kommunikation des Handels : Einladung zum Perspektivwechsel und Einführung zum Themenschwerpunkt dieser Ausgabe
Redler, Jörn - In: Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und … 69 (2023) 1, pp. 6-11
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The Effect of Multi-Channel and Omni-Channel Retailing on Physical Stores
Gao, Fei - 2020
Most retailers today sell products through an online channel in addition to traditional physical stores. We investigate how such a multi-channel or omni-channel retailer should decide the number and size of physical stores. We show that a higher return rate for online purchases can incentivize...
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A Feedback Stackelberg Game of Cooperative Advertising in a Durable Goods Oligopoly
Chutani, Anshuman - 2020
Cooperative advertising is an important mechanism used by manufacturers to influence retailers' promotional decisions. In a typical arrangement, the manufacturer agrees to reimburse a fraction of a retailer's advertising cost, known as the subsidy rate. We consider a case of new product adoption...
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An investigation of what factors determine the way in which customer satisfaction is increased through omni-channel marketing in retail
Merritt, Kamarin; Zhao, Shichao - In: Administrative Sciences : open access journal 10 (2020) 4/85, pp. 1-24
There have been significant changes evident across the retail sector over the last 20 years, which have been primarily influenced by technological advancements. These changes have forced many retailers to rethink their business models and utilise a combination of both brick and mortar stores and...
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Neuromarketing : Grundlagen, Best-Practice-Beispiele aus dem Handel und kritische Würdigung
Nufer, Gerd - In: Innovation in der Marktforschung, (pp. 53-68). 2020
Gibt es einen Kauf-Knopf im Gehirn des Konsumenten? Und wenn ja, wie betätigt man diesen? Die Antworten auf diese Fragen könnte das Neuromarketing liefern. Das Neuromarketing ist Bestandteil der Neuroökonomie und eine relativ junge Disziplin an der Schnittstelle von Kognitionswissenschaften,...
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Insights
Netzwerk Handel - Siegen : Universität Siegen - Jg. 7, Heft Nr. 2 (2016)-Jg. 10, Heft Nr. 1 (2019) ; …
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Management inclusif du commerce de proximité non sédentaire au Maroc
Messaoudi, Abdelouahed - 2022
Le commerce non sédentaire est un phénomène omniprésent, qui prend de l'ampleur. Il s'exerce sous différentes facettes : du marché forain au commerce de rue en passant par le marché périodique et le commerce itinérant. Il anime le paysage tant urbain que rural, offre un service de...
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The implementation of integrated marketing communication on retail business : Moslem consumers' perceptions
Chaniago, Harmon; Efawati, Yen - In: International journal of business and globalisation : IJBG 30 (2022) 2, pp. 187-206
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Entwicklung eines Evolutionären Algorithmus zur Preisoptimierung für kleine und mittlere Handelsunternehmen
Lüders, Sören Oliver - 2018
Die vorliegende Arbeit beschäftigt sich mit der Preisoptimierung von Handelsunternehmen und den damit verbundenen Herausforderungen für kleine und mittlere Unternehmen. Vor allem im deutschen Handel stellt der Preis eines der zentralen Marketing-Instrumente dar (Fassnacht, Köttschau & Wriedt,...
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Markendifferenzierung durch Ladengestaltung - empirische Untersuchung zur Markenzuordnung
Burkhardt, Achim - Hochschule Offenburg - 2018
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Vergleich der Profilierungswirkung von Hersteller- und Handelsmarken auf Betriebstypenmarken im Lebensmitteleinzelhandel - Ergebnisse zweier explorativer Studien
Burkhardt, Achim - Hochschule Offenburg - 2018
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Digital transformation of retail stores : the impact of digitalisation and omni-channel retail on the customer journey
Weiler, Anna-Katharina; Mühlbäck, Klaus; … - In: Digitale Transformation des Marketing, (pp. 109-122). 2018
The customer 4.0, who is especially influenced by the increasingly digital retail environment and mobile devices, is more and more empowered within the economy. Accordingly, high involvement customers are demanding companies to implement new strategies and to offer an integrated customer...
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Empirical studies in multi-channel and omni-channel retail operations and logistics
Wollenburg, Johannes - 2017
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Retailing & consumer goods marketing : Impulse für Handel und Konsumgüterindustrie
Siegen : Univ. Siegen, Marketing - Jg. 1, Heft Nr. 1 (2010)-Jg. 7, Heft Nr. 1 (2016)
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Managing the marketplace : reinventing shopping centres in post-war Australia
Bailey, Matthew - 2020
"This book charts the history of Australian retail developments as well as examining the social and cultural dimensions of shopping in Australia. In the second half of the twentieth century, the shopping centre spread from America around the world. Australia was a very early adopter, and...
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Consuming scenography : the shopping mall as a theatrical experience
Tabački, Nebojša - 2020
"Consuming Scenography offers an insight into contemporary scenographic practice beyond the theatre. It explores the ways in which scenography is used to create a global cultural impact and accelerate profits in the site-specific context of themed shopping malls. It analyses the effect of the...
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Handelsmarketing : Grundlagen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben
Ahlert, Dieter; Kenning, Peter; Brock, Christian - 2020 - 3., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
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Digital transformation in business (theory/practice)
Bayrak Meydanoğlu, Ela Sibel (ed.); Öztürk, Riza (ed.);  … - Conference on Digital Transformation in Business <2019, … - 2020
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Retail isn't dead : innovative Erfolgsstrategien für den stationären Handel
Spanke, Matthias - 2020
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Handelsmarketing : Grundlagen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben
Ahlert, Dieter; Kenning, Peter; Brock, Christian - 2020 - 3., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
Grundlagen des Handelsmarketing -- Informationsgrundlagen des Handelsmarketing -- Ziele und Strategien des Handelsmarketing -- Die Betriebstypenpolitik -- Markenpolitik im Handel -- Die Standortpolitik -- Die Sortimentspolitik -- Die Personalpolitik -- Die Preispolitik -- Die...
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The retailing reader
Dawson, John A. (ed.); Findlay, A. M. (ed.);  … - 2020
What Is Retailing and Why Is It Important? -- Understanding Retailing and Retail Challenges -- Retailing Reader -- 1. Consumers and Shoppers -- Customer Perceptions and Expectations of Service Quality -- Consumer Experiences and Experiencing Consumers -- Retail Positioning and Consumer...
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Markteintritts- und Marktbearbeitungsstrategien international agierender deutscher Versandhandelsunternehmen : Eine empirische Analyse am Beispiel osteuropäischer und asiatischer Absatzmärkte
Oberländer, Marc - 2015
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"Kauf regional" : der lokale Einzelhandel im Strukturwandel am Beispiel der Stadt Eggenfelden
Maier, Janine; Schachtner, Eva; Kornprobst, Anja - In: Studien zur geographischen Tourismus- und Regionalforschung, (pp. 129-149). 2019
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Kundenzentriertes Handelsmarketing : Gestaltungsoptionen im Wechselspiel zwischen Offline- und Onlinewelten
Kull, Stephan - 2019 - 1. Auflage
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Handel i jego rozkwit po roku 1989
Waliczek, Ewa - 2019
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David vs. Goliath : ...oder wie der lokale Einzelhandel dem Online-Rivalen trotzte : Anregungen und Empfehlungen für Städte und Händler im Spannungsfeld des kommunalen Existenzkampfes gegen das übermächtig scheinende Internet
Eisenberg, Wolfgang - 2019 - 2. Auflage
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Newspaper vs. Online Advertising – Is There a Niche for Newspapers in Modern Advertising Markets?
Lindstädt-Dreusicke, Nadine; Budzinski, Oliver - 2014
Newspapers have been experiencing declining circulation figures and advertising revenues for several years. Declining advertising figures, in particular, pose a threat to newspapers – this is especially severe in the U.S. where 73% of newspapers' revenues are generated through advertising....
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Die Warenkorbanalyse im Absatzmarketing des Lebensmitteleinzelhandels
Senkler, Heike - 2014
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Handelsmarketing : Grundlagen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben
Ahlert, Dieter; Kenning, Peter; Brock, Christian - 2018 - 2., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
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Handelsmarketing
Haller, Sabine - 2018 - 4. Auflage
Aktuelle, umfassende und praxisnahe Einführung in das Handelsmarketing. Dieses Buch führt umfassend in die Methoden und Instrumente des modernen Handelsmarketings ein und zeigt Zusammenhang und Zusammenspiel der einzelnen Marketinginstrumente auf. Besonderer Wert wird dabei auf eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011739020
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Handbuch Handel mit Zukunft : Customer-Centricity : real, digital, international
ayway media GmbH - 2018 - 1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011865248
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Handelsmarketing : Grundlagen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben
Ahlert, Dieter; Kenning, Peter; Brock, Christian - 2018 - 2., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
Dieses Lehrbuch führt in die grundlegenden Konzepte, Methoden und Anwendungen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben ein. Die Autoren veranschaulichen diese anhand von Erkenntnissen aus der Forschung sowie Beispielen aus der Unternehmenspraxis. Leser und Leserinnen können sich so...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012401525
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Newspaper vs. online advertising - is there a niche for newspapers in modern advertising markets?
Lindstädt-Dreusicke, Nadine; Budzinski, Oliver - 2012
Newspapers have been experiencing declining circulation figures and advertising revenues for several years. Declining advertising figures, in particular, pose a threat to newspapers - this is especially severe in the U.S. where 73 per cent of newspapers’ revenues are generated through...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009671556
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Online auctions and multichannel retailing
Kuruzovich, Jason; Etzion, Hila - 2012
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Razvitie torgovli i torgovoj politiki v Respublike Krym v uslovijach transformacii chozjajstvennych svjazej : monografija
Reutova, V. E. (ed.); Jarošynsʹkyj, Oleh B. (ed.) - 2017
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Marketing of agricultural commodities in India
Arora, Rakhi - In: Strategic marketing management and tactics in the …, (pp. 185-212). 2017
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Stratehični priorytety rozvytku vnutrišnʹoï torhivli Ukraïny na innovacijnych zasadach : materialy mižnarodnoï naukovo-praktyčnoï konferenciï, 02-03 lystopada 2017 r.
Semak, B. B. (ed.) - Mižnarodna naukovo-praktyčna konferencija … - 2017
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011781271
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Internet retailing and future perspectives
Pantano, Eleonora; Bang, Nguyen; Dennis, Charles; … - 2017 - Second edition
Introduction -- The world of e-retailing -- The business of e-retailing in practice -- Integration of e-retailing into an organisation -- Understanding and communicating with the e-consumer -- Information search on the web -- E-store design: navigability, interactivity and web atmospherics --...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011569574
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Enhancing multi-channel retail quality through cross-channel services
Kurze, Katharina; Kirchgeorg, Manfred - 2017
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011873927
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Kunden erfolgreich binden : die Wirkung von Kundenbindungsinstrumenten auf Einstellungen und Kaufverhalten
Nagengast, Liane - 2011
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009541090
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Diversity and rigor trends in retailing research : assessment and guidelines
Finnegan, Carol; Runyan, Rodney C.; Gonzalez-Padron, Tracy - In: International journal of management reviews : IJMR 18 (2016) 1, pp. 51-68
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011543167
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How do differing community engagement strategies affect consumer responses to a retailer?
Briggs, Elten; Yang, Zhiyong; Harmon-Kizer, Tracy R.; … - In: Journal of marketing theory and practice 24 (2016) 1, pp. 109-127
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011450462
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Consumers' emotional responses to the Christmas TV advertising of four retail brands
Catwright, Joanna; McCormick, Helen; Warnaby, Gary - In: Journal of retailing and consumer services 29 (2016), pp. 82-91
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011442359
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Retail branding
Burt, Steven; Sparks, Leigh - In: The Routledge companion to contemporary brand management, (pp. 492-508). 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011515467
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Advanced customer analytics : targeting, valuing, segmenting and loyalty techniques
Grigsby, Mike - 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011517452
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Marketing für Handelsmarken : Leitfaden für erfolgreiche Handelsmarkenentwicklung im Lebensmitteleinzelhandel
Hurth, Joachim; Sievers, Hermann - 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011625450
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