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Subject
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Handelsmarketing 548 Retail marketing 537 Deutschland 232 Germany 228 Einzelhandel 176 Retail trade 170 Theorie 139 Theory 139 Beziehungsmarketing 111 Konsumentenverhalten 110 Consumer behaviour 108 Relationship marketing 108 Marketing 59 Lebensmitteleinzelhandel 54 Marketingmanagement 49 Food retailing 48 Marketing management 48 Distribution channel 47 Vertriebsweg 47 E-commerce 44 Online-Handel 44 Brand management 40 Markenführung 40 Lieferantenmanagement 37 Supplier relationship management 37 USA 37 United States 36 Handelsmarke 35 Store brand 35 Handel 32 Erfolgsfaktor 29 Handelsbetrieb 28 Success factor 28 E-Business 26 E-business 26 Verkaufsförderung 26 Market research 23 Marktforschung 23 Mobile Marketing 23 Mobile marketing 23
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Online availability
All
Free 32 Undetermined 26
Type of publication
All
Article 321 Book / Working Paper 224 Journal 2 Other 1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch 167 Book section 167 Article in journal 153 Aufsatz in Zeitschrift 153 Hochschulschrift 72 Thesis 69 Graue Literatur 51 Non-commercial literature 51 Collection of articles of several authors 37 Sammelwerk 37 Bibliografie enthalten 24 Bibliography included 24 Working Paper 24 Lehrbuch 23 Arbeitspapier 21 Textbook 19 Aufsatzsammlung 16 Konferenzschrift 13 Case study 10 Fallstudie 10 Conference proceedings 6 Handbook 6 Handbuch 6 Guidebook 4 Ratgeber 4 Interview 3 Abstract 1 Advisory report 1 Collection of articles written by one author 1 Conference paper 1 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 1 Doctoral Thesis 1 Fallstudiensammlung 1 Festschrift 1 Glossar enthalten 1 Glossary included 1 Gutachten 1 Konferenzbeitrag 1 Market information 1 Marktinformation 1
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Language
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German 359 English 185 French 3 Ukrainian 3 Polish 2 Bosnian 1 Italian 1 Russian 1
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Author
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Ahlert, Dieter 13 Müller-Hagedorn, Lothar 11 Kenning, Peter 10 Kaapke, Andreas 9 Schröder, Hendrik 9 Zentes, Joachim 7 Bauer, Hans H. 6 Rudolph, Thomas 6 Silberer, Günter 6 Swoboda, Bernhard 6 Brock, Christian 5 Fritz, Wolfgang 5 Mattmüller, Roland 5 Möhlenbruch, Dirk 5 Baal, Sebastian van 4 Burke, Raymond R. 4 Diller, Hermann 4 Görtz, Gunnar 4 Heinemann, Gerrit 4 Hudetz, Kai 4 Hurth, Joachim 4 Raman, Kalyan 4 Schramm-Klein, Hanna 4 Theis, Hans-Joachim 4 Weinberg, Peter 4 Benner, Eckhard 3 Bliemel, Friedhelm 3 Burkhardt, Achim 3 Dobbelstein, Thomas 3 Esch, Franz-Rudolf 3 Foscht, Thomas 3 Grunwald, Guido 3 Gröppel-Klein, Andrea 3 Günter, Tobias Maria 3 Haller, Sabine 3 Helm, Roland 3 Kliebisch, Christoph 3 Leenheer, Jorna 3 Lingenfelder, Michael 3 Mantrala, Murali K. 3
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Institution
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Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg 3 Hochschule Offenburg 2 Springer-Verlag GmbH 2 Advertising and Consumer Psychology Conference <25, 2006, Houston, Tex.> 1 Books on Demand GmbH <Norderstedt> 1 Center for International Research in Consumers Location and Their Environments 1 Conference on Digital Transformation in Business <2019, Istanbul> 1 Deutsche Zentralbibliothek für Wirtschaftswissenschaften - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft (ZBW) 1 Eurohandelsinstitut 1 GEA Consulenti Associati di Direzione Aziendale <Milano u.a.> 1 Gesellschaft für Innovatives Marketing 1 Gottlieb-Duttweiler-Institut für Wirtschaft und Gesellschaft 1 Hochschule für Wirtschaft und Politik 1 Industrie-Kontakt-Seminar <33, 1999, Kaiserslautern> 1 Institut für Handelsforschung <Köln> 1 Institut für Marketing <Münster, Westfalen> 1 Internationale Handelstagung <49, 1999, Rüschlikon> 1 Kyi͏̈vs'kyj nacional'nyj torhovel'no-ekonomičnyj universytet 1 Mižnarodna naukovo-praktyčna internet-konferencija "Mereževyj biznes i vnutrišnja torhivlja Ukraïny ta kraïn SND" <4., 2014, Poltawa> 1 Mižnarodna naukovo-praktyčna konferencija "Stratehični priorytety rozvytku vnutrišn'oï torhivli Ukraïny na innovacijnych zasadach" <2017, Lemberg> 1 Münsteraner Marketing-Symposium <5, 1999, Münster (Westf)> 1 NWB Verlag 1 Netzwerk Handel 1 Peter Lang GmbH 1 Poltavsʹkyj universytet ekonomiky i torhivli 1 Shaker Verlag 1 The Nielsen Company (Germany) 1 UNIVATION, Verein für Angewandte Betriebswirtschaft an der Technischen Universität Chemnitz-Zwickau 1 W. Kohlhammer GmbH 1 ayway media GmbH 1
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Handelsforschung 21 Journal of retailing and consumer services 17 Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven 11 Retailing in the 21st century : current and future trends 11 Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb 9 International journal of retail & distribution management 9 The international review of retail, distribution and consumer research 9 The European retail digest : the authoritative guide to trends and developments in retailing across Europe 8 Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln 6 Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung 6 Gabler Edition Wissenschaft 5 Kundenbindung im Handel 5 Lehrbuch 5 Der Handel im Informationszeitalter : Konzepte, Instrumente, Umsetzung ; Klaus Barth zum 65. Geburtstag 4 Journal of advertising research 4 Marketing : ZFP ; journal of research and management 4 Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier 4 Akzente 3 Beiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaften der Universität Osnabrück 3 Customer Relationship Management im Handel : Strategien, Konzepte, Erfahrungen 3 E-Commerce im Handel : Status quo und Perspektiven 3 Europäische Hochschulschriften / 5 3 Faszination Handel : 50 Jahre Saarbrücker Handelsforschung 3 Hamburger Schriften zur Marketingforschung 3 Handbook of research on retailer-consumer relationship development 3 Harvard business review : HBR 3 International Customer Behaviour and Retailing Research : 2nd CIRCLE conference proceedings 3 Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag 3 Markt und Konsum 3 Modernes Marketing für Studium und Praxis 3 Strategien und Trends im Handelsmanagement : disziplinenübergreifende Herausforderungen und Lösungsansätze ; Festschrift für Professor Dr. Dr. h.c. Erich Greipl 3 Zukunft im Handel : Studien für die Praxis 3 Zukunftsperspektiven für das Handelsmanagement : Konzepte, Instrumente, Trends ; Festschrift für Hans-Peter Liebmann 3 Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken 2 Berichte aus der Betriebswirtschaft 2 Best Practice Modelle im 55plus Marketing : bewährte Konzepte für den Dialog mit Senioren 2 Betriebswirtschaftliche Aspekte lose gekoppelter Systeme und Electronic Business 2 Betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge 2 Branchenspezifisches Marketing 2 Die Betriebswirtschaft : DBW 2
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ECONIS (ZBW) 539 EconStor 6 BASE 1 RePEc 1 USB Cologne (EcoSocSci) 1
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Omni-channel retailing : some reflections
Verhoef, Peter C. - In: Journal of strategic marketing 29 (2021) 7, pp. 608-616
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An investigation of what factors determine the way in which customer satisfaction is increased through omni-channel marketing in retail
Merritt, Kamarin; Zhao, Shichao - In: Administrative Sciences : open access journal 10 (2020) 4/85, pp. 1-24
There have been significant changes evident across the retail sector over the last 20 years, which have been primarily influenced by technological advancements. These changes have forced many retailers to rethink their business models and utilise a combination of both brick and mortar stores and...
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Antecedents of store management strategies and visual merchandising on the in-store engagement of consumer good buyers : an empirical study
Pham Hung Cuong - In: Global business and finance review 24 (2019) 4, pp. 76-89
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Vergleich der Profilierungswirkung von Hersteller- und Handelsmarken auf Betriebstypenmarken im Lebensmitteleinzelhandel - Ergebnisse zweier explorativer Studien
Burkhardt, Achim - Hochschule Offenburg - 2018
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Markendifferenzierung durch Ladengestaltung - empirische Untersuchung zur Markenzuordnung
Burkhardt, Achim - Hochschule Offenburg - 2018
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Entwicklung eines Evolutionären Algorithmus zur Preisoptimierung für kleine und mittlere Handelsunternehmen
Lüders, Sören Oliver - 2018
Die vorliegende Arbeit beschäftigt sich mit der Preisoptimierung von Handelsunternehmen und den damit verbundenen Herausforderungen für kleine und mittlere Unternehmen. Vor allem im deutschen Handel stellt der Preis eines der zentralen Marketing-Instrumente dar (Fassnacht, Köttschau & Wriedt,...
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Retail isn't dead : innovative Erfolgsstrategien für den stationären Handel
Spanke, Matthias - 2020
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Handelsmarketing : Grundlagen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben
Ahlert, Dieter; Kenning, Peter; Brock, Christian - 2020 - 3., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
Grundlagen des Handelsmarketing -- Informationsgrundlagen des Handelsmarketing -- Ziele und Strategien des Handelsmarketing -- Die Betriebstypenpolitik -- Markenpolitik im Handel -- Die Standortpolitik -- Die Sortimentspolitik -- Die Personalpolitik -- Die Preispolitik -- Die...
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Handelsmarketing : Grundlagen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben
Ahlert, Dieter; Kenning, Peter; Brock, Christian - 2020 - 3., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
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Digital transformation in business (theory/practice)
Bayrak Meydanoğlu, Ela Sibel (ed.); Öztürk, Riza (ed.);  … - Conference on Digital Transformation in Business <2019, … - 2020
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Consuming scenography : the shopping mall as a theatrical experience
Tabački, Nebojša - 2020
"Consuming Scenography offers an insight into contemporary scenographic practice beyond the theatre. It explores the ways in which scenography is used to create a global cultural impact and accelerate profits in the site-specific context of themed shopping malls. It analyses the effect of the...
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Towards a framework for innovation in retailing through social media
Oliveira, Rui Torres de; Indulska, Marta; Steen, John; … - In: Journal of retailing and consumer services 54 (2020), pp. 1-13
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Managing the marketplace : reinventing shopping centres in post-war Australia
Bailey, Matthew - 2020
"This book charts the history of Australian retail developments as well as examining the social and cultural dimensions of shopping in Australia. In the second half of the twentieth century, the shopping centre spread from America around the world. Australia was a very early adopter, and...
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The long road to omni-channel retailing : an assessment of channel integration levels across fashion and apparel retailers
Acquila-Natale, Emiliano; Chaparro-Peláez, Julián - In: European journal of international management : EJIM 14 (2020) 6, pp. 999-1023
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Insights
Netzwerk Handel - Siegen : Universität Siegen - 2017, 1-
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Empirical studies in multi-channel and omni-channel retail operations and logistics
Wollenburg, Johannes - 2017
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Retailing & consumer goods marketing : Impulse für Handel und Konsumgüterindustrie
Siegen : Univ. Siegen, Marketing - Nachgewiesen 2.2011-Jg. 7, Heft Nr. 1 (2016)
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David vs. Goliath : ...oder wie der lokale Einzelhandel dem Online-Rivalen trotzte : Anregungen und Empfehlungen für Städte und Händler im Spannungsfeld des kommunalen Existenzkamp...
Eisenberg, Wolfgang - 2019 - 2. Auflage
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Marketing intelligence in retail and distribution management
Stalidis, George (ed.); Sarmaniotis, Christos (ed.);  … - 2019
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Do antecedents of trust and satisfaction promote consumer loyalty in physical and virtual stores? : a multi-channel view
Hung, Shiu-Wan; Cheng, Min-Jhih; Chiu, Pei-Chun - In: Service business 13 (2019) 1, pp. 1-23
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Handel i jego rozkwit po roku 1989
Waliczek, Ewa - 2019
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Kundenzentriertes Handelsmarketing : Gestaltungsoptionen im Wechselspiel zwischen Offline- und Onlinewelten
Kull, Stephan - 2019 - 1. Auflage
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Markteintritts- und Marktbearbeitungsstrategien international agierender deutscher Versandhandelsunternehmen : Eine empirische Analyse am Beispiel osteuropäischer und asiatischer A...
Oberländer, Marc - 2015
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Handelsmarketing
Haller, Sabine - 2018 - 4. Auflage
Aktuelle, umfassende und praxisnahe Einführung in das Handelsmarketing. Dieses Buch führt umfassend in die Methoden und Instrumente des modernen Handelsmarketings ein und zeigt Zusammenhang und Zusammenspiel der einzelnen Marketinginstrumente auf. Besonderer Wert wird dabei auf eine...
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Handbuch Handel mit Zukunft : Customer-Centricity : real, digital, international
ayway media GmbH - 2018 - 1. Auflage
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Unlocking competitiveness through scent names : a data-driven approach
Meng, Hua; Zamudio, César; Jewell, Robert D. - In: Business horizons 61 (2018) 3, pp. 385-395
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Cross channel effects of search engine advertising on brick & mortar retail sales : meta analysis of large scale field experiments on Google.com
Kalyanam, Kirthi; McAteer, John; Marek, Jonathan; … - In: Quantitative marketing and economics : QME 16 (2018) 1, pp. 1-42
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Handelsmarketing : Grundlagen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben
Ahlert, Dieter; Kenning, Peter; Brock, Christian - 2018 - 2., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
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Regional product assortment and merchandising in grocery stores : strategies and target customer segments
Lombart, Cindy; Labbé-Pinlon, Blandine; Filser, Marc; … - In: Journal of retailing and consumer services 42 (2018), pp. 117-132
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Handelsmarketing : Grundlagen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben
Ahlert, Dieter; Kenning, Peter; Brock, Christian - 2018 - 2., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
Dieses Lehrbuch führt in die grundlegenden Konzepte, Methoden und Anwendungen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben ein. Die Autoren veranschaulichen diese anhand von Erkenntnissen aus der Forschung sowie Beispielen aus der Unternehmenspraxis. Leser und Leserinnen können sich so...
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Die Warenkorbanalyse im Absatzmarketing des Lebensmitteleinzelhandels
Senkler, Heike - 2014
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Razvitie torgovli i torgovoj politiki v Respublike Krym v uslovijach transformacii chozjajstvennych svjazej : monografija
Reutova, V. E. (ed.); Jarošynsʹkyj, Oleh B. (ed.) - 2017
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Understanding loyalty in multichannel retailing : the role of brand trust and brand attachment
Frasquet Deltoro, Marta; Mollá Descals, Alejandro; … - In: International journal of retail & distribution management 45 (2017) 6, pp. 608-625
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011747850
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Innovative positioning as a marketing tool of retailers on the food market
Śmigielska, Grażyna; Stefańska, Magdalena - In: Entrepreneurial business and economics review : EBER 5 (2017) 1, pp. 77-90
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011802919
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Enhancing multi-channel retail quality through cross-channel services
Kurze, Katharina; Kirchgeorg, Manfred - 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011873927
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Stratehični priorytety rozvytku vnutrišnʹoï torhivli Ukraïny na innovacijnych zasadach : materialy mižnarodnoï naukovo-praktyčnoï konferenciï, 02-03 lystopada 2017 r.
Semak, B. B. (ed.) - Mižnarodna naukovo-praktyčna konferencija … - 2017
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Creation of consumer loyalty and trust in the retailer through store brands : the moderating effect of choice of store brand name
Rubio Benito, Natalia; Villaseñor, Nieves; Yagüe … - In: Journal of retailing and consumer services 34 (2017), pp. 358-368
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011629450
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Marketing of agricultural commodities in India
Arora, Rakhi - In: Strategic marketing management and tactics in the …, (pp. 185-212). 2017
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Just doing it : theorising integrated marketing communications (IMC) practices
Ots, Mart; Nyilasy, Gergely - In: European journal of marketing : EJM 51 (2017) 3, pp. 490-510
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011698211
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Internet retailing and future perspectives
Pantano, Eleonora; Bang, Nguyen; Dennis, Charles; … - 2017 - Second edition
Introduction -- The world of e-retailing -- The business of e-retailing in practice -- Integration of e-retailing into an organisation -- Understanding and communicating with the e-consumer -- Information search on the web -- E-store design: navigability, interactivity and web atmospherics --...
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Newspaper vs. online advertising - is there a niche for newspapers in modern advertising markets?
Lindstädt-Dreusicke, Nadine; Budzinski, Oliver - 2012
Newspapers have been experiencing declining circulation figures and advertising revenues for several years. Declining advertising figures, in particular, pose a threat to newspapers - this is especially severe in the U.S. where 73 per cent of newspapers’ revenues are generated through...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009671556
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Online auctions and multichannel retailing
Kuruzovich, Jason; Etzion, Hila - 2012
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009579255
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Hersteller- und Handelsmarketing.
Bormann, Ingrid - 2016 - 1st ed.
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How do differing community engagement strategies affect consumer responses to a retailer?
Briggs, Elten; Yang, Zhiyong; Harmon-Kizer, Tracy R.; … - In: Journal of marketing theory and practice 24 (2016) 1, pp. 109-127
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011450462
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Marketing für Handelsmarken : Leitfaden für erfolgreiche Handelsmarkenentwicklung im Lebensmitteleinzelhandel
Hurth, Joachim; Sievers, Hermann - 2016
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The future of retail is mobile
Fulgoni, Gian M.; Lipsman, Andrew - In: Journal of advertising research 56 (2016) 4, pp. 346-351
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011628612
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Socio-demographic differences in supermarket shopper efficiency
Bogomolova, Svetlana; Vorobyev, Konstantin; Page, Bill; … - In: Australasian marketing journal 24 (2016) 2, pp. 108-115
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011527530
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Retail branding
Burt, Steven; Sparks, Leigh - In: The Routledge companion to contemporary brand management, (pp. 492-508). 2016
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Advanced customer analytics : targeting, valuing, segmenting and loyalty techniques
Grigsby, Mike - 2016
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Retail marketing in the modern age
Chaudhary, Prashant - 2016
Fundamentals of retailing -- Retail formats and classification of retailers -- E-retailing -- Business environment for e-retailing -- Positioning and promotion: pragmatism with romanticism -- Merchandise management and private label brands -- Retail pricing: strategies and techniques -- Managing...
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