EconBiz - Find Economic Literature
    • Logout
    • Change account settings
  • A-Z
  • Beta
  • About EconBiz
  • News
  • Thesaurus (STW)
  • Research Skills
  • Help
  •  My account 
    • Logout
    • Change account settings
  • Login
EconBiz - Find Economic Literature
Publications Events
Search options
Advanced Search history
My EconBiz
Favorites Loans Reservations Fines
    You are here:
  • Home
  • Search: subject_exact:"Journalismus"
Narrow search

Attention

ZBW has fallen victim to a cyber attack.For this reason, EconBiz was offline for several weeks. Many EconBiz services are now online again. Please excuse the circumstances!
Details  Contact

Narrow search

Year of publication
Subject
All
Journalismus 330 Journalism 156 Deutschland 63 Germany 46 Öffentlichkeitsarbeit 37 USA 35 Media industries 32 Mediensektor 32 Massenmedien 29 Social Web 26 Social web 26 Aufsatzsammlung 23 Public relations 23 Zeitung 18 Digital media 17 Digitale Medien 17 United States 16 Internet 15 Media coverage 15 Mediale Berichterstattung 15 Medienwirtschaft 15 Communication media 14 Kommunikationsmedien 14 Kommunikationswissenschaft 13 Authors 12 Medienökonomik 12 Publizisten 12 Großbritannien 11 Communication science 10 Electronic publishing 10 Elektronische Publikation 10 Journalist 10 Kommunikation 10 Kritik 10 Media economics 10 Unternehmen 10 Berichterstattung 9 Criticism 9 Medienpolitik 9 Newspaper 9
more ... less ...
Online availability
All
Undetermined 73 Free 16
Type of publication
All
Book / Working Paper 233 Article 87 Journal 10
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch 53 Book section 53 Article in journal 34 Aufsatz in Zeitschrift 34 Collection of articles of several authors 26 Sammelwerk 26 Aufsatzsammlung 21 Hochschulschrift 20 Graue Literatur 15 Non-commercial literature 15 Konferenzschrift 11 Working Paper 10 Arbeitspapier 9 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 8 Thesis 8 Case study 6 Fallstudie 6 Festschrift 6 Conference proceedings 5 Conference paper 4 Konferenzbeitrag 4 Bibliografie 3 Handbook 3 Handbuch 3 Interview 3 Ratgeber 3 Bibliographie 2 Guidebook 2 Autobiografie 1 Biografie 1 Biography 1 Dictionary (multilingual) 1 Einführung 1 Erlebnisbericht 1 Lehrbuch 1 No longer published / No longer aquired 1 Research Report 1 Systematic review 1 Textbook 1 Wörterbuch 1
more ... less ...
Language
All
German 168 English 133 Undetermined 22 French 3 Russian 3 Danish 1 Portuguese 1 Spanish 1
more ... less ...
Author
All
Friedrichsen, Mike 5 Gonser, Nicole 4 Jarren, Otfried 4 Mast, Claudia 4 Dal Zotto, Cinzia 3 Ettl-Huber, Silvia 3 Henry, Emeric 3 Krone, Jan 3 Künzler, Matthias 3 Lugmayr, Artur 3 Stadel, Florian 3 Steininger, Christian 3 Weischenberg, Siegfried 3 Wellbrock, Christian M. 3 Wolff, Volker 3 Zhuravskaya, Ekaterina 3 Barrera, Oscar 2 Buschow, Christopher 2 Bürker, Michael 2 Cottle, Simon 2 Dahlgren, Peter 2 Dennis, Everette E. 2 Dernbach, Beatrice 2 Dupuy, Camille 2 Enikolopov, Ruben 2 Ewens, Michael 2 Fryer, Roland G. <Jr.> 2 Frühbrodt, Lutz 2 Gertler, Martin 2 Gläser, Martin 2 Gupta, Arpit 2 Guriev, Sergej 2 Hachten, William A. 2 Heidbrink, Henriette 2 Herrig, Peter 2 Kamalipour, Yahya R. 2 Kiefer, Marie Luise 2 Kuchinke, Björn A. 2 Langenbucher, Wolfgang R. 2 Lobigs, Frank 2
more ... less ...
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden 11 Nomos Verlagsgesellschaft 6 Herbert von Halem Verlag 2 Landesanstalt für Medien Nordrhein-Westfalen 2 National Bureau of Economic Research 2 Verband der Deutschen Journalisten 2 Aets 1 Akademie für Politische Bildung <Tutzing> 1 Bayerische Akademie für Werbung und Marketing 1 Christoph Links Verlag 1 Coffey International Development Ltd 1 Deloitte 1 Deutsche Gesellschaft für Publizistik- und Zeitungswissenschaft 1 Deutsche Studiengesellschaft für Publizistik 1 Deutscher Journalisten-Verband 1 Europainstitut Basel 1 European Training Foundation 1 Europäische Kommission 1 Europäische Kommission / Directorate-General for Neighbourhood and Enlargement Negotiations 1 Evangelische Akademie Tutzing 1 FHW-Fachhochschul-Studiengänge Betriebs- und Forschungseinrichtungen der Wiener Wirtschaft GmbH 1 Freie Universität Berlin 1 Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH 1 IGI Global 1 Industriegewerkschaft Medien, Druck und Papier, Publizistik und Kunst 1 Informedia-Stiftung 1 International Association for Media and Communication Research 1 International Telecommunications Society 1 Lennart-Bernadotte-Stiftung 1 Mainauer Gespräche <1990, Mainau, Konstanz> 1 Niederlande / Ministerie van Buitenlandse Zaken 1 Otto Brenner Stiftung 1 Springer International Publishing 1 Springer VS 1 Swedish-American Historical Society (1983- ) 1 Symposium zum Thema "Der Institutionenbegriff in der Publizistik- und Kommunikationswissenschaft" <2011, Zürich> 1 Tagung "Wer Bezahlt, Bestellt - (Un-)Abhängigkeiten der Medieninhalte von der Medienfinanzierung" <2016, Passau> 1 Tagung Qualität unter Druck <2009, Tutzing> 1 Tagung Umbrüche in der Medienlandschaft <2010, Tutzing> 1 Technische Universität <Chemnitz> / Lehrstuhl Personal und Führung 1
more ... less ...
Published in...
All
JMM : the international journal on media management 8 Digital transformation in journalism and news media : media management, media convergence and globalization 7 Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation 7 Verschwimmende Grenzen zwischen Journalismus, Public Relations, Werbung und Marketing : aktuelle Befunde aus Theorie und Praxis 7 Journalismus jenseits von Markt und Staat : institutionentheoretische Ansätze und Konzepte in der Publizistik- und Kommunikationswissenschaft : Festschrift für Marie Luise Kiefer 6 Reihe Medienstrukturen 5 SpringerLink / Bücher 5 History of political economy 4 Reihe praktischer Journalismus 4 Research 4 Schnittstellen (in) der Medienökonomie 4 Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets 3 Media Business and Innovation 3 Schriften zur Medienwirtschaft und zum Medienmanagement 3 Alber-Broschur Kommunikation 2 Allmächtige PR, ohnmächtige PR : die doppelte Vertrauenskrise der PR 2 Bibliothek Wissenschaft und Politik : WP 2 Digital formations 2 Discussion paper / Centre for Economic Policy Research 2 Forschung und Praxis an der FHWien der WKW 2 Internet research 2 Journal of media business studies 2 Journalismus : Schriftenreihe der Stiftervereinigung der Presse 2 Journalismus ist kein Geschäftsmodell : aktuelle Studien zur Ökonomie und Nicht-Ökonomie des Journalismus 2 Media business and innovation 2 NBER working paper series 2 Nomos eLibrary / Wirtschaft 2 Praktischer Journalismus 2 Springer eBook Collection 2 Springer eBook Collection / Business and Management 2 Technology and creativity : production, mediation and evaluation in the digital age 2 AEA papers and proceedings 1 AfK-Studien 1 American economic journal / Applied economics : a journal of the American Economic Association 1 Analyzing the strategic role of social networking in firm growth and productivity 1 BAW-Texte / Reihe Public Relations 1 Basler Schriften zur europäischen Integration 1 Beiträge zur Erforschung der deutschen Zeitschrift 1 Beiträge zur Kommunikationstheorie 1 Beiträge zur Kommunikationswissenschaft 1
more ... less ...
Source
All
ECONIS (ZBW) 213 USB Cologne (EcoSocSci) 110 ArchiDok 3 EconStor 2 USB Cologne (business full texts) 1 BASE 1
Showing 1 - 50 of 330
Cover Image
Die Rolle des öffentlich-rechtlichen Rundfunks im Zeitalter von TikTok: Ökonomische Anmerkungen
Kuchinke, Björn A.; Rösch, Jürgen - 2022
Die Digitalisierung hat Medienmärkte grundlegend verändert: Statt begrenzten Funkfrequenzen und festen Programm, werden Medieninhalte über unterschiedlichste Kanäle verteilt, erstellt, geteilt und diskutiert. Digitale Plattformen haben den Konsum grundlegend verändert und ermöglichen es...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013418190
Saved in:
Cover Image
Die Rolle des öffentlich-rechtlichen Rundfunks im Zeitalter von TikTok: ökonomische Anmerkungen
Kuchinke, Björn A.; Rösch, Jürgen - 2022
Die Digitalisierung hat Medienmärkte grundlegend verändert: Statt begrenzten Funkfrequenzen und festen Programm, werden Medieninhalte über unterschiedlichste Kanäle verteilt, erstellt, geteilt und diskutiert. Digitale Plattformen haben den Konsum grundlegend verändert und ermöglichen es...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013407157
Saved in:
Cover Image
Local Journalism under Private Equity Ownership
Ewens, Michael; Gupta, Arpit; Howell, Sabrina T - 2022
Local daily newspapers historically played an important role in U.S. democracy by providing citizens with information about local policy issues. In recent decades, local newspapers have struggled to compete with new online platforms. In the first study of private equity (PE) in a struggling...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013324345
Saved in:
Cover Image
Journalismus als öffentliches Gut : Meinungsbildung im digitalen Kapitalismus
Humborg, Christian - 2021
Journalismus ist ein öffentliches Gut. Öffentlichkeit konstituiert demokratisches Handeln. Fundierte Meinungsbildung wird erst in einer Öffentlichkeit möglich. Geleitet von dieser Kernthese, analysiert Christian Humborg zum einen die kritische Lage des Journalismus in Deutschland und die...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012627821
Saved in:
Cover Image
Investigative journalism in changing times : Australian and Anglo-American reporting
Coatney, Caryn (ed.) - 2023
A golden age? Myths and meaning / Caryn Coatney -- Global collaborative investigative journalism : George Seldes and the mid-twentieth century antecedents of the Panama Papers practices / Helen Fordham -- Investigative journalism : a system of creativity / Janet Fulton -- Reckoning with...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014025842
Saved in:
Cover Image
News journalism and Twitter : disruption, adaption and normalisation
2023
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014023238
Saved in:
Cover Image
Arab digital journalism
Mellor, Noha - 2023
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014023287
Saved in:
Cover Image
Digital journalism and the facilitation of hate
Perreault, Gregory P. - 2023
"Digital Journalism and the Facilitation of Hate explores the process by which digital journalists manage the coverage of hate speech and "hate groups", and considers how digital journalists can best avoid having their work used to lend legitimacy to hate. Leaning on more than 200 interviews...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014023145
Saved in:
Cover Image
Facts, Alternative Facts, and Fact Checking in Times of Post-Truth Politics
Barrera Rodriguez, Oscar - 2020
How effective is fact checking in countervailing "alternative facts,'' i.e., misleading statements by politicians? In a randomized online experiment during the 2017 French presidential election campaign, we subjected subgroups of 2480 French voters to alternative facts by the extreme-right...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012854011
Saved in:
Cover Image
Newswork and precarity
Chadha, Kalyani (ed.); Steiner, Linda (ed.) - 2022
"This edited collection brings together leading scholars from around the world to discuss the consequences and implications of precarious labor conditions within the modern news industry. In 14 original chapters, contributors speak to global concerns about journalism across all platforms, based...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012705479
Saved in:
Cover Image
Local Journalism under Private Equity Ownership
Ewens, Michael; Gupta, Arpit; Howell, Sabrina T. - National Bureau of Economic Research - 2022
Local daily newspapers historically played an important role in U.S. democracy by providing citizens with information about local policy issues. In recent decades, local newspapers have struggled to compete with new online platforms. In the first study of private equity (PE) in a struggling...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012938712
Saved in:
Cover Image
Journalismus und Unternehmenskommunikation : zwischen Konvergenz und Konkurrenz
Pranz, Sebastian (ed.); Heidbrink, Henriette (ed.);  … - 2022
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012596283
Saved in:
Cover Image
Uncharted territory : datafication as a challenge for journalism ethics
Porlezza, Colin; Eberwein, Tobias - In: Media and change management : creating a path for new …, (pp. 343-361). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013167409
Saved in:
Cover Image
Nachhaltigkeitspakt Medien Bayern
Schmiege, Thorsten (interviewee);  … - In: Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen … 19 (2022) 4, pp. 9-11
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013475500
Saved in:
Cover Image
Female entrepreneurs in digital journalism
Caro-González, Francisco Javier; Sánchez-Torné, Isadora - In: Journal of media business studies 19 (2022) 2, pp. 71-89
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013327891
Saved in:
Cover Image
Medienökonomie : alles, was Sie über Print, Fernsehen, Radio und Internet wissen müssen
Posset, Markus - 2022
In einer Zeit, in der sich die Medien mit einem starken Vertrauensverlust konfrontiert sehen, benötigt es vor allem Aufklärung. Wie funktionieren Medien? Was sind die wirtschaftlichen Abhängigkeiten? Wie entstehen Medieninhalte und wie werden sie konsumiert? Welche Herausforderungen bringt...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013447375
Saved in:
Cover Image
Journalismus und Unternehmenskommunikation : zwischen Konvergenz und Konkurrenz
Pranz, Sebastian (ed.); Heidbrink, Henriette (ed.);  … - 2022
Nachhaltigkeitskommunikation -- PR-Newsrooms und Corporate Newsrooms -- Multimedia Storytelling in Newsrooms -- Intersystembeziehungen von Journalismus und Public Relations -- Entscheidungsstrategien journalistischer Start-ups -- Qualitätsjournalismus als Bedingung für glaubwürdige...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013185620
Saved in:
Cover Image
Was Tomaten und KI verbindet : Innovationen in Journalismus und Medien
Kretzschmar, Sonja - In: Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen … 18 (2021) 1, pp. 6-13
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012499765
Saved in:
Cover Image
The digital realm blurs the lines between journalistic and corporate communication : the Rubik's Cube as a metaphor for new global strategies
Trillo Domínguez, Magdalena - In: Innovative perspectives on corporate communication in …, (pp. 78-96). 2021
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012543112
Saved in:
Cover Image
Interdisziplinäre Lehre und Forschung für die Medienwirtschaft an der Fachhochschule St. Pölten
Grüblbauer, Johanna - In: Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen … 18 (2021) 2, pp. 69-71
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012660903
Saved in:
Cover Image
Warum Deutschland staatliche Presseförderung braucht : ein Plädoyer
Murschetz, Paul - In: Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen … 18 (2021) 3, pp. 15-17
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012661430
Saved in:
Cover Image
Werbewirkung auf journalistische Medieninhalte
Weinacht, Stefan - In: Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und … 67 (2021) 4, pp. 28-32
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012792920
Saved in:
Cover Image
Die Cum-Ex-Files : der Raubzug der Banker, Anwälte und Superreichen - und wie ich ihnen auf die Spur kam
Schröm, Oliver - 2021
Es ist der gröt︣e Diebstahl von Steuergeldern in der Geschichte Europas: Allein in Deutschland raubten Banker, Anwälte und Anleger 31,8 Milliarden Euro aus der Staatskasse. Europaweit waren es mindestens 55,2 Milliarden Euro. Der Trick: Schwerreiche Investoren liessen sich Steuern erstatten,...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012586450
Saved in:
Cover Image
Water conflicts and cooperation : a media handbook
Dewedar, Rasha (ed.) - Niederlande / Ministerie van Buitenlandse Zaken - 2021
Water reporting, let your story flow -- Beyond politics, knowledge bridge in Indus basin -- Reporting on water diplomacy: Does gender matter? -- The minister, the prophet and God's eye -- Covering water in time of conflicts -- Water reporting beyond dry pieces, nurture your coverage -- Reporting...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012260076
Saved in:
Cover Image
Selektion und Bias in traditionellen und Internet-Informationsintermediären: Forschungsstand
Leyrer, Katharina - 2018
The selection of information on the internet is causing massive concerns and discussion. Critics fear the polarization of internet users and warn of echo chambers and filter bubbles. Especially search engines and social networking sites are being held responsible: as information intermediaries...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012267194
Saved in:
Cover Image
Reconciling Results on Racial Differences in Police Shootings
Fryer, Roland G, Jr - 2018
Police use of force - particularly lethal force - is one of the most divisive issues of the twenty-first century. To understand the nexus of race, criminal justice, and police brutality, academics and journalists have begun to amass impressive datasets on Officer-Involved-Shootings (OIS). I...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012453475
Saved in:
Cover Image
Reconciling Results on Racial Differences in Police Shootings
Fryer, Roland - 2018
Police use of force – particularly lethal force – is one of the most divisive issues of the twenty-first century. To understand the nexus of race, criminal justice, and police brutality, academics and journalists have begun to amass impressive datasets on Officer-Involved-Shootings (OIS). I...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012929545
Saved in:
Cover Image
Reconciling results on racial differences in police shootings
Fryer, Roland G. <Jr.> - 2018
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011796637
Saved in:
Cover Image
Handbuch Medienökonomie ; Band 2
Krone, Jan (ed.); Pellegrini, Tassilo (ed.) - 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012800270
Saved in:
Cover Image
Facts, alternative facts, and fact checking in times of post-truth politics
Barrera, Oscar; Guriev, Sergej; Henry, Emeric; … - In: Journal of public economics 182 (2020), pp. 1-19
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012583577
Saved in:
Cover Image
Content-Marketing - mit Themen gewinnen
Bürker, Michael - In: Die 10 wichtigsten Zukunftsthemen im Marketing, (pp. 131-161). 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012238146
Saved in:
Cover Image
Plattformökonomik, Bundling und Marktpotential : eine ökonomische Perspektive auf ein "Spotify für Journalismus"
Wellbrock, Christian M. - In: Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen … 17 (2020) 2/3, pp. 6-17
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012298302
Saved in:
Cover Image
Journalistische Praxis: Wirtschaftsjournalismus
Frühbrodt, Lutz - 2020
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012270886
Saved in:
Cover Image
Reassembling cultural journalism in the digital age
Plesner, Ursula - In: Technology and creativity : production, mediation and …, (pp. 211-238). 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012271884
Saved in:
Cover Image
Quality control in journalism : the management of media accountability in newsrooms in Kenya
Obuya, Jared - In: International journal on media management : JMM 22 (2020) 3/4, pp. 134-143
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012608871
Saved in:
Cover Image
Money for nothing and content for free? : paid content, Plattformen und Zahlungsbereitschaft im digitalen Journalismus
Wellbrock, Christian M.; Buschow, Christopher - 2020 - 1. Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012262042
Saved in:
Cover Image
Powerful B2B content : using brand journalism to create compelling and authentic storytelling
Flashman, Gay - 2020
"Global audiences are sceptical about advertising content, banner ads and promotional messaging that pushes content or products at them. In the B2B market, building an authentic brand is even more difficult and buying decisions are more complicated, take longer and are more involved. Building...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012126225
Saved in:
Cover Image
Reassembling cultural journalism in the digital age
Plesner, Ursula - In: Technology and creativity : production, mediation and …, (pp. 211-238). 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012109094
Saved in:
Cover Image
The use of VR in journalism : opportunities and challenges
Tribusean, Irina - In: Managerial challenges and social impacts of virtual and …, (pp. 125-141). 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012181123
Saved in:
Cover Image
Machbarkeitsstudie eines Audioportals für Qualitätsjournalismus : eine empirische Untersuchung in Luxemburg
Nepgen, Daniel - 2016
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011559520
Saved in:
Cover Image
Ausverkauf des Journalismus? : Medienverlage und Lobbyorganisationen als Kooperationspartner : ein Projekt der Otto Brenner Stiftung
Oppong, Marvin - Otto Brenner Stiftung - 2016
Marvin Oppong betrachtet im OBS-Arbeitspapier 21 eine strukturelle Entwicklung genauer, die bisher von Öffentlichkeit und Zivilgesellschaft relativ unbeachtet blieb. Der Autor beschreibt die zunehmenden Kooperationen von Zeitungsverlagen mit Lobbyorganisationen und analysiert sie unter den...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011716376
Saved in:
Cover Image
Strukturinnovationen im Journalismus : die Auswirkung unternehmensstrategischer Entscheidungsprämissen auf das journalistische Handeln
Griebeler-Kollmann, Jaqueline - 2019 - 1. Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012878881
Saved in:
Cover Image
Lokaler Journalismus und Wirtschafts-PR : Wahrnehmung und Wirkung der Pressearbeit lokaler Wirtschaftsakteure
Keldenich, Felix - 2019 - 1. Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012886412
Saved in:
Cover Image
Journalismus und Presse- bzw. Medienarbeit im 21. Jahrhundert : Erweiterung des Intereffikationsmodells im Rahmen von zwei Fallstudien
Fechner, Ronny - 2019
In diesem Buch wird das hoch komplexe Beziehungsgeflecht der Presse- und Medienarbeit von Organisationen und journalistischen Massenmedien detailliert untersucht. Im Zentrum steht das Intereffikationsmodell, welches weiterentwickelt und durch die Integration von Giddens Strukturationstheorie und...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012401588
Saved in:
Cover Image
Politischer Journalismus in Deutschland und Frankreich : ein Vergleich systemspezifischer Einflüsse und der Debatte um TTIP in der Presse
Merkle, Susanne - 2019
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012130787
Saved in:
Cover Image
Die Bedeutung von Stiftungen für die Finanzierung von Journalismus in Deutschland - ein Überblick
Frühbrodt, Lutz - In: Zur Ökonomie gemeinwohlorientierter Medien : …, (pp. 227-243). 2019
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011964694
Saved in:
Cover Image
Qualität managen : das ISO-Handbuch für Kreative in Medien
Chang-Langhorst, Christian; Heynen, Dirk; Homann, Sylvia; … - 2019
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011955428
Saved in:
Cover Image
Making media : production, practices, and professions
Deuze, Mark (ed.); Prenger, Mirjam (ed.) - 2019
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011981255
Saved in:
Cover Image
Storytelling in Journalismus, Organisations- und Marketingkommunikation
Ettl-Huber, Silvia (ed.) - 2019
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011983878
Saved in:
Cover Image
Öffentlichkeit und Macht : im Gedenken an Bernhard Peters
Forst, Rainer - 2015
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010486917
Saved in:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Next
  • Last
A service of the
zbw
  • Sitemap
  • Plain language
  • Accessibility
  • Contact us
  • Imprint
  • Privacy

Loading...