EconBiz - Find Economic Literature
    • Logout
    • Change account settings
  • A-Z
  • Beta
  • About EconBiz
  • News
  • Thesaurus (STW)
  • Research Skills
  • Help
  •  My account 
    • Logout
    • Change account settings
  • Login
EconBiz - Find Economic Literature
Publications Events
Search options
Advanced Search history
My EconBiz
Favorites Loans Reservations Fines
    You are here:
  • Home
  • Search: subject_exact:"Kunden"
Narrow search

Narrow search

Year of publication
Subject
All
Kunden 511 Customers 496 Kunde 460 Beziehungsmarketing 178 Relationship marketing 177 Deutschland 159 Germany 134 Theorie 125 Theory 122 Bank 101 Marketing 93 Unternehmen 83 Konsumentenverhalten 77 Consumer behaviour 76 Kundenorientierung 49 Dienstleistung 44 Kundenmanagement 44 Integration 43 Lieferantenmanagement 40 Supplier relationship management 40 Innovation 39 Beschwerde 37 Beziehungsmanagement 37 Kundenzufriedenheit 36 Customer satisfaction 35 Innovationsmanagement 34 Servicepolitik 33 Vertrauen 31 USA 30 United States 29 Innovation management 28 Kommunikation 28 Schätzung 28 Estimation 27 Kundenbindung 27 Produktentwicklung 27 Privatkundengeschäft 26 Economics 25 Kaufentscheidung 25 Kundenintegration 24
more ... less ...
Online availability
All
Undetermined 143 Free 58
Type of publication
All
Book / Working Paper 666 Article 284 Journal 5
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift 227 Article in journal 172 Aufsatz in Zeitschrift 172 Thesis 164 Aufsatz im Buch 111 Book section 111 Graue Literatur 72 Non-commercial literature 72 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 63 Working Paper 53 Arbeitspapier 47 Bibliografie enthalten 24 Bibliography included 24 Collection of articles of several authors 24 Sammelwerk 24 Case study 23 Fallstudie 23 Aufsatzsammlung 17 Guidebook 17 Ratgeber 17 Conference paper 6 Konferenzbeitrag 6 Konferenzschrift 5 Lehrbuch 5 Amtsdruckschrift 4 Government document 4 Statistics 4 Statistik 4 Textbook 4 Handbook 2 Handbuch 2 Umfrage 2 Article 1 Beispielsammlung 1 Bibliografie 1 Bibliographie 1 Collection of articles written by one author 1 Company information 1 Conference proceedings 1 Einführung 1
more ... less ...
Language
All
German 559 English 349 Undetermined 45 French 2 Russian 2 Portuguese 1 Swedish 1
more ... less ...
Author
All
Stauss, Bernd 12 Seidel, Wolfgang 8 Strausz, Roland 8 Stahl, Konrad 6 Krämer, Florentin 5 Previtero, Alessandro 5 Reichwald, Ralf 5 Schmidt, Klaus M. 5 Schneider, Udo 5 Spann, Martin 5 Stich, Lucas 5 Bartl, Michael 4 Bittner, Gerhard 4 Bruhn, Manfred 4 Büttgen, Marion 4 Herstatt, Cornelius 4 Kettl-Römer, Barbara 4 Kraigher-Krainer, Jörg 4 Linnainmaa, Juhani T. 4 Manaresi, Francesco 4 Müller-Martini, Markus 4 Obermüller, Manfred 4 Schwarz, Elke 4 Ahrholdt, Dennis 3 Badry, Dina 3 Becker, Ralf 3 Berlemann, Michael 3 Boppel, Michael 3 Brewer, Elijah 3 Corsten, Hans 3 Fort, Margherita 3 Genay, Hesna 3 Hatfield, Richard C. 3 Herrling, Erich 3 Hunter, William Curt 3 Jacob, Frank 3 Kaufman, George G. 3 Kittl, Christian 3 Kluckert, Manuel 3 Kunisch, Sven 3
more ... less ...
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden 21 USA / Bureau of the Census 4 Verlag Dr. Kovač 4 National Bureau of Economic Research 3 Nomos Verlagsgesellschaft 3 UVK Verlagsgesellschaft mbH 3 Books on Demand GmbH <Norderstedt> 2 Haufe-Lexware GmbH & Co. KG 2 National Consumer Council 2 Rostocker Bankentag <8, 2002, Rostock> 2 Afurika Chiiki Kenkyū Sentā <Kyōto> 1 Axel Springer AG / Marketing Anzeigen 1 Brandenburgische Technische Universität Cottbus-Senftenberg 1 BusinessVillage GmbH 1 Center for Service Excellence 1 DATEV eG 1 Deutscher Sparkassen Verlag GmbH 1 Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg 1 Düsseldorf / Amt für Informationstechnik und Organisationsentwicklung 1 Edward Elgar Publishing 1 Eric Cuvillier <Firma> 1 Erich-Schmidt-Verlag <Berlin> 1 Eugen-Gutmann-Gesellschaft / Geschäftsstelle <Frankfurt, Main> 1 Europa-Universität Viadrina Frankfurt (Oder) 1 Fachhochschule Salzburg / Studiengang Betriebswirtschaft 1 Federal Reserve Bank of Chicago 1 Frankfurter Allgemeine Buch 1 Freie Universität Berlin / Institut für Bank- und Finanzwirtschaft 1 Friedrich-Ebert-Stiftung / Abteilung Wirtschafts- und Sozialpolitik 1 Friedrich-Schiller-Universität Jena 1 Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg 1 Gemeinwohl-Ökonomie Baden-Württemberg e.V. 1 Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover 1 Govi-Verlag (Pharmazeutischer Verlag) GmbH 1 Helmut-Schmidt-Universität 1 Institut für Bankrecht und Bankwirtschaft 1 International Association for the Study of Insurance Economics 1 Kassel University Press GmbH 1 Logos Verlag Berlin 1 Peter Lang GmbH 1
more ... less ...
Published in...
All
Europäische Hochschulschriften / 5 19 SpringerLink / Bücher 16 Gabler Edition Wissenschaft 14 Research 12 Springer eBook Collection 9 Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation 6 Gabler Research 6 Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing 6 Springer eBook Collection / Business and Economics 6 Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung 5 Opsearch : journal of the Operational Research Society of India 5 The journal of the American Taxation Association : a publ. of the Tax Section of the American Accounting Association 5 Wirtschaftswissenschaftliche Diskussionspapiere 5 Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung 4 Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing 4 Bank- und finanzwirtschaftliche Forschungen 4 DUV / Wirtschaftswissenschaft 4 Handbuch Credit Management : [Kreditversicherungen, Risikomanagement, Bonitätsprüfungen] 4 Journal of business research : JBR 4 Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf 4 Schriften zum europäischen Management 4 Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier 4 Springer Gabler Research 4 Springer eBooks / Business and Economics 4 The Rand journal of economics 4 Achieving excellence in retail banking 3 Basler Schriften zum Marketing 3 Discussion paper / Centre for Economic Policy Research 3 Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen 3 European journal of operational research : EJOR 3 Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - Koordination - Umsetzung 3 Gabler Edition Wissenschaft / Business-to-Business-Marketing 3 Gabler Edition Wissenschaft / Markt- und Unternehmensentwicklung 3 Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten 3 Kundenmanagement 3 Marktplätze im Umbruch : digitale Strategien für Services im Mobilen Internet 3 NBER working paper series 3 Reihe: Kundenorientierte Unternehmensführung 3 Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapiere 3 Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc. 3
more ... less ...
Source
All
ECONIS (ZBW) 758 USB Cologne (EcoSocSci) 189 EconStor 7 RePEc 1
Showing 1 - 50 of 955
Cover Image
The impact of perceived customer discrimination on negative word-of-mouth : the mediating role of customer embarrassment
Ahmed, Farhan; Liang, Dapeng; Abdullah, Muhammad Ibrahim; … - In: Future Business Journal 8 (2022), pp. 1-11
Disadvantaged or minority customers are always vulnerable to discriminatory treatment by service employees. Discrimination against minority customers has become a frequent headline in the news. The main objective of this research is to construct a model that explains the relationship between...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013410800
Saved in:
Cover Image
Who Should Pay for Certification?
Stahl, Konrad O.; Strausz, Roland - 2021
Who does, and who should initiate costly certification by a third party under asymmetric quality information, the buyer or the seller? Our answer - the seller - follows from a nontrivial analysis revealing a clear intuition. Buyer-induced certification acts as an inspection device,...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013316064
Saved in:
Cover Image
Beschwerdemanagement : unzufriedene Kunden als profitable Zielgruppe
Stauss, Bernd; Seidel, Wolfgang - 2023 - 6., aktualisierte Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013440196
Saved in:
Cover Image
Three essays on finance and labor
Bias, Daniel - 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012255451
Saved in:
Cover Image
Addressing obstacles to life insurance demand
Schanz, Kai-Uwe - International Association for the Study of Insurance … - 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012258803
Saved in:
Cover Image
Private Banking : Kundenberatung, Finanzplanung und Anlagestrategien in der Vermögensverwaltung
Spremann, Klaus - 2022 - 3., vollständig überarbeitete Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012670708
Saved in:
Cover Image
Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration
Stoll, Lisa - 2022
Study I: Definition and Conceptualization of Customer Inspiration -- Motivation -- Literature Review -- A Qualitative Study to Define Customer Inspiration -- Results -- Discussion -- Study II: Measurement Model of Customer Inspiration -- Motivation -- Theoretical Background -- Conceptualization...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012814632
Saved in:
Cover Image
Providing a new perspective on understanding and measuring of customer inspiration
Stoll, Lisa - 2022
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012630765
Saved in:
Cover Image
Identifikation der Einflussfaktoren auf die Nutzungsintention des neuen integrierten Mobilitätskonzeptes Mobility-as-a-Service : eine empirische Untersuchung aus der Nutzerperspekt...
Jovic, Josip - 2022
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012667217
Saved in:
Cover Image
VertrauensArchitektur : wie Vertrauen entsteht und wie Unternehmen die richtigen Kund:innenerlebnisse dafür schaffen
Eller, Eric Guy - 2022
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012586431
Saved in:
Cover Image
The behavioral economics of digital customer-firm interactions
Back, Camila - 2022 - 1st edition
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013329539
Saved in:
Cover Image
An experimental investigation of customer engagement in Indian retail banking
Bansal, Ajit; Kumar, Sanjeev; Johri, Amar; Kalra, Sushil; … - In: Developing relationships, personalization, and data …, (pp. 203-214). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013334875
Saved in:
Cover Image
Impact of employee-based brand equity on customer-based brand equity
Abrar, Muhammad; Khan, Ahmad Sohail; Xiang, Li - In: Antecedents and outcomes of employee-based brand equity, (pp. 16-30). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013336128
Saved in:
Cover Image
What to ask : how to learn what customers need but don't tell you
Olson, Andrea Belk - 2022
Ways We Seek to Understand -- Customers Don't Know What They Want -- Data as a Security Blanket -- The Influence of Mindsets -- Customer Centricity vs Customer Ownership -- The Impact of Company Culture -- Customer Action Learning -- Shifting Mindsets to Discover Unspoken Needs -- Monetizing...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013162560
Saved in:
Cover Image
Re-Invent : warum wir uns für unsere Kunden immer wieder neu erfinden müssen
Abolhassan, Ferri (ed.) - 2022 - 1. Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013169461
Saved in:
Cover Image
The origins of firm heterogeneity : a production network approach
Bernard, Andrew B.; Dhyne, Emmanuel; Magerman, Glenn; … - In: Journal of political economy 130 (2022) 7, pp. 1765-1804
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013253155
Saved in:
Cover Image
The Indirect Purchaser Rule and Private Enforcement of Antitrust Law : A Reassessment
Smith, Spencer - 2022
Despite broad statutory language authorizing “any person” injured by an antitrust law violation to sue for damages, the Supreme Court of the United States has construed that language to bar antitrust damages claims by indirect purchasers, such as consumers two or more steps removed from...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013295296
Saved in:
Cover Image
Mobilität für morgen - Wichtigkeit und Zahlungsbereitschaft aus Sicht der Endkunden
Teichert, Matthias Achim; Dodt, Marcus - In: Transforming Mobility - What Next? : technische und …, (pp. 749-762). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013368480
Saved in:
Cover Image
Firm strategies for one-on-one exchanges with customers in social media
Hewett, Kelly; Hoornaert, Steven; Meire, Matthijs - In: The SAGE handbook of social media marketing, (pp. 358-372). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013368584
Saved in:
Cover Image
Eine Bank für den Mittelstand : die Commerzbank in der ersten Hälfte des 20. Jahrhunderts
Zimmermann, Nicolai M. - Eugen-Gutmann-Gesellschaft / Geschäftsstelle … - 2022
Die Commerzbank versteht sich seit jeher als führende Mittelstandsbank. Im Geschäftsbericht von 1933 heißt es: „Über die ausreichende Befriedigung des Kreditbedürfnisses auch des Mittel- und Kleingewerbes durch die Großbanken im allgemeinen und unsere Bank im besonderen haben wir uns...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013362521
Saved in:
Cover Image
Customer journey as participatory service ecosystem
Wolny, Julia - In: The SAGE handbook of digital marketing, (pp. 17-32). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013367000
Saved in:
Cover Image
Invisible Primes : Fintech Lending with Alternative Data
Di Maggio, Marco; Ratnadiwakara, Dimuthu; Carmichael, Don - National Bureau of Economic Research - 2022
We exploit anonymized administrative data provided by a major fintech platform to investigate whether using alternative data to assess borrowers' creditworthiness results in broader credit access. Comparing actual outcomes of the fintech platform's model to counterfactual outcomes based on a...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013172139
Saved in:
Cover Image
Delineate omnichannel retailer and consumer engagement on social networks
Mittal, Tania; Madan, Pankaj; Sharma, Kirti; Dhiman, Aditya - In: Empirical research for futuristic e-commerce system : …, (pp. 290-303). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013384662
Saved in:
Cover Image
Psychologie des Kaufes : Kaufentscheidung zwischen Illusion und Verstand
Hofbauer, Günter - 2021
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012694097
Saved in:
Cover Image
The role of artificial intelligence and data network effects for creating user value
Gregory, Robert; Henfridsson, Ola; Kaganer, Evgeny; … - In: The Academy of Management review : AMR 46 (2021) 3, pp. 534-551
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012651322
Saved in:
Cover Image
Die kognitive Legitimität aus Kundensicht im Kontext neuer Unternehmen
Lohrmann, Miriam - 2021 - 1. Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012615905
Saved in:
Cover Image
The indirect purchaser rule and private enforcement of antitrust law : a reassessment
Smith, Spencer - In: Journal of competition law & economics 17 (2021) 3, pp. 642-685
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012620018
Saved in:
Cover Image
Die Rückforderung der Bankgebühren : was auf Banken und Kunden jetzt zukommt
Jäger, Lars - 2021
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012624114
Saved in:
Cover Image
Dynamischer Optimierungs-Prozess
Hillinger, Heinrich - 2021 - 2., vollständig überarbeitete Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012624984
Saved in:
Cover Image
Kundenorientierung : Grundlagen, Modelle und Best Practices für eine erfolgreiche Transformation
Staudacher, Jörg - 2021
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011966218
Saved in:
Cover Image
Social innovation business through value co-creation with customers powered by Lumada : a case study of Hitachi Ltd.
Akatsu, Masaharu - In: Business innovation with new ICT in the Asia-Pacific : …, (pp. 59-83). 2021
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012295269
Saved in:
Cover Image
Digitalisierung von betrieblichen Prozessen sowie digitale Schnittstellen zu den Kunden und Lieferanten : Zusammenfassungen der Sitzungen von 2018-2020
Jacob, Dieter (ed.); Wittenberg, Reinhold (ed.);  … - 2021
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012599647
Saved in:
Cover Image
Customer Centricity Mindset : Kunden wirklich verstehen, Disruption erfolgreich meistern
Höckel, Herbert Ernest - 2021 - 1. Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012506316
Saved in:
Cover Image
Der Coworking Space als alternativer Beratungsort zur Bankfiliale
Geuer, Tim - 2021 - 1. Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012490263
Saved in:
Cover Image
Stellschraubenmanagement : Leitfaden für die Organisation herstellender Klein- und Mittelbetriebe
Knye, Rainhard - 2021 - 2., erweiterte Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012490291
Saved in:
Cover Image
Sustainable buyer behaviour in value chains : determinants and marketing implications
Grunwald, Guido; Swaen, Valérie - In: Sustainability in global value chains : measures, …, (pp. 129-154). 2021
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012496703
Saved in:
Cover Image
Die Agentur-Kunde-Beziehung: erfolgreich durch Perspektivwechsel : neun Schritte zu mehr Klarheit, Kreativität und Effektivität
Jentschke, Mirjam; Kunze, Cornelia - 2021
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012434301
Saved in:
Cover Image
High-Performance im Neukundengeschäft : Systematische Akquise und sichere Potenzialeinschätzung mit dem Temperament-Sales-Modell
Arzuman, Orhan - 2021
Das Temperament Sales Modell: unschlagbar klar und einfach -- Die Vorbereitung: Rituale und der Umgang mit Niederlagen -- Der Termin: Bedarfsanalyse, Präsentation, Angebot, Preisverhandlung -- Die Nachbereitung: Nachfolgegespräch, Abschluss und die Chance im Nein des Kunden. .
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012440011
Saved in:
Cover Image
Kundenorientierung : Grundlagen, Modelle und Best Practices für eine erfolgreiche Transformation
Staudacher, Jörg - 2021
Dieses Buch definiert verbindlich den Begriff Kundenorientierung, vermittelt die Grundlagen der kundenorientierten Unternehmensführung und beantwortet u.a. folgende Fragestellungen: Wie steigert eine stärkere Kundenorientierung die Profitabilität eines Unternehmens? Wie können Unternehmen...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012440021
Saved in:
Cover Image
High-Performance im Neukundengeschäft : systematische Akquise und sichere Potenzialeinschätzung mit dem Temperament-Sales-Modell
Arzuman, Orhan - 2021
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012300528
Saved in:
Cover Image
Kundennutzen durch digitale Transformation : Business-Process-Management-Studie - Status quo und Erfolgsmuster
Brucker-Kley, Elke (ed.); Kykalová, Denisa (ed.);  … - 2018
Dieses Buch ist eine Open-Access-Publikation unter einer CC BY 4.0 Lizenz. "Kundennutzen durch digitale Transformation?" Das Fragezeichen steht für eine Vielzahl offener Fragen und Zweifel, die sich bei der Realisierung dieses Versprechens auf Kunden- und Unternehmensseite früher oder später...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011849086
Saved in:
Cover Image
Delegating pricing power to customers : pay what you want or name your own price?
Krämer, Florentin; Schmidt, Klaus M.; Spann, Martin; … - 2017
Pay What You Want (PWYW) and Name Your Own Price (NYOP) are customer driven pricing mechanisms that give customers (some) pricing power. Both have been used in service industries with high fixed costs to price discriminate without setting a reference price. Their participatory and innovative...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011591510
Saved in:
Cover Image
Cognitive and affective organizational identification of frontline employees : an investigation in a customer complaint context
Kubik, Fabian - 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011747835
Saved in:
Cover Image
Does the package really sell? : pilotage study
Ratajczyk, Monika - In: Economic and environmental studies : a journal for … 17 (2017) 2, pp. 399-413
Packaging is a significant marketing tool. It plays a vital role in product strategy, but also remains a tool for brand communication with a consumer. Effective packaging should encourage to buy the product, but whether consumers actually pay attention to them? The article presents the results...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011712232
Saved in:
Cover Image
Retail credit scoring using fine-grained payment data
Tobback, Ellen; Martens, David - 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011811966
Saved in:
Cover Image
Delegating Pricing Power to Customers : Pay What You Want or Name Your Own Price?
Krämer, Florentin - 2017
Pay What You Want (PWYW) and Name Your Own Price (NYOP) are customer-driven pricing mechanisms that give customers (some) pricing power. Both have been used in service industries with high fixed costs to price discriminate without setting a reference price. Their participatory and innovative...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012971780
Saved in:
Cover Image
Bid-Ask Spreads, Trading Networks and the Pricing of Securitizations
Hollifield, Burton - 2017
The Financial Industry Regulatory Authority began to collect transaction data from broker-dealers in 2011 as a step towards enhancing its understanding of securitization markets. We use transaction data to document the importance of the interdealer network structure for market quality. Some...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012972776
Saved in:
Cover Image
"Tapping" into goodwill : enhancing corporate reputation through customer volunteering
Rodell, Jessica B.; Sabey, Tyler B.; Rogers, Kristie M. - In: Academy of Management journal : AMJ 63 (2020) 6, pp. 1714-1738
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012424914
Saved in:
Cover Image
Ein Vergleich von Herstellerkommunikation und kundenseitigen Akzeptanzfaktoren bezogen auf autonomes Fahren
Grotenhermen, Jan-Gerrit; Schewe, Gerhard - In: Neue Dimensionen der Mobilität : technische und …, (pp. 27-38). 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012206375
Saved in:
Cover Image
Eine Analyse kundenspezifscher Nutzungstreiber und -barrieren von Car-Sharing-Dienstleistungen
Sprenger, Axel; Valentowitsch, Johann; Skrzypczak, Manuel - In: Neue Dimensionen der Mobilität : technische und …, (pp. 873-883). 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012206762
Saved in:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Next
  • Last
A service of the
zbw
  • Sitemap
  • Plain language
  • Accessibility
  • Contact us
  • Imprint
  • Privacy

Loading...