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Subjects
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Relationship marketing 10,322 Beziehungsmarketing 10,320 Kundenmanagement 2,154 Deutschland 2,035 Germany 1,992 Theorie 1,599 Theory 1,599 Konsumentenverhalten 1,177 Consumer behaviour 1,176 Kundenzufriedenheit 1,020 Customer satisfaction 1,019 Marketingmanagement 745 Marketing management 722 Dienstleistungsqualität 718 Service quality 718 Lieferantenmanagement 693 Supplier relationship management 693 Marketing 678 Beziehungsmanagement 606 Kundenbindung 543 Kundenwert 542 E-business 526 E-Business 525 Customer value 489 USA 470 United States 466 Social Web 423 Brand management 405 Markenführung 405 Erfolgsfaktor 378 Kundenservice 376 Customer service 375 Kundenorientierung 354 Success factor 336 Bank 335 Unternehmen 333 Strategisches Management 306 Vertrauen 294 Internet 285 Innovationsmanagement 279
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Online availability
All
Free 543 Undetermined 109
Type of publication
All
Article 7,037 Book / Working Paper 4,824 Journal 34 Other 1
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 4,377 Aufsatz in Zeitschriften 4,377 Article in book 2,661 Aufsatz im Buch 2,661 Hochschulschrift 1,210 Thesis 1,198 Dissertation 1,189 Graue Literatur 796 Non-commercial literature 796 Collection of articles of several authors 490 Sammelwerk 490 Arbeitspapier 455 Working Paper 455 Case study 436 Fallstudie 436 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 170 Lehrbuch 131 Bibliographie enthalten 106 Bibliography included 106 Aufsatzsammlung 99 Handbook 97 Handbuch 97 Congress report 62 Kongressschrift 62 Kongress 49 Bibliographie 36 Reprint 35 Collection of articles written by one author 33 Sammlung 33 Glossar enthalten 24 Glossary included 24 Interview 22 Company information 19 Firmeninformation 19 Survey 16 Übersichtsarbeit 16 Amtsdruckschrift 15 Government document 15 CD-ROM 14 Elektronischer Datenträger 14
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Language
All
English 6,263 German 5,477 Undetermined 140 French 28 Italian 12 Polish 9 Czech 5 Spanish 4 Swedish 4 Multiple languages 3 Dutch 3 Romanian 3 Danish 1 Russian 1
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Persons
All
Bruhn, Manfred 108 Homburg, Christian 103 Huber, Frank 51 Bauer, Hans H. 47 Kumar, V. 46 Herrmann, Andreas 42 Stauss, Bernd 41 Krafft, Manfred 36 Hippner, Hajo 35 Piller, Frank T. 33 Wiedmann, Klaus-Peter 32 Georgi, Dominik 31 Stock-Homburg, Ruth 31 Töpfer, Armin 30 Wilde, Klaus D. 30 Helmke, Stefan 29 Reichwald, Ralf 29 Smith, Alan D. 28 Schüller, Anne M. 27 Verhoef, Peter C. 27 Belz, Christian 26 Van den Poel, Dirk 26 Ahlert, Dieter 25 Hennig-Thurau, Thorsten 25 Matzler, Kurt 25 Uebel, Matthias 25 Meyer, Anton 24 Günter, Bernd 23 Hadwich, Karsten 23 Meffert, Heribert 23 Diller, Hermann 22 Palmatier, Robert W. 21 Eggert, Andreas 20 Gouthier, Matthias H. J. 20 Link, Jörg 19 Reinartz, Werner J. 19 Buhl, Hans Ulrich 17 Helm, Sabrina 17 Helmig, Bernd 17 Keuper, Frank 17
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Institutions
All
Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 35 Institut für Wirtschaftsinformatik <Bern> 9 Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg 8 Universität <Augsburg> / Lehrstuhl für BWL, Wirtschaftsinformatik,Informations- & Finanzmanagement 7 Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb 6 Harvard Graduate School of Business Administration 6 Universität St. Gallen 6 American Marketing Association 5 Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing <Münster, Westfalen> 5 AMACOM 4 European School of Business <Reutlingen> 4 INTARGIA Managementberatung GmbH 4 Munich Business School 4 NetLibrary, Inc 4 Springer-Verlag GmbH 4 Universität <Augsburg> / Research Center Finance & Information Management 4 Verlag Dr. Kovač 4 Books on Demand GmbH <Norderstedt> 3 Droege & Comp. <Düsseldorf> 3 Erasmus Research Institute of Management 3 Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart> 3 Institut für Wirtschaftsinformatik <Siegen> 3 Münchener Marketing-Symposium <23, 1997, München> 3 Svenska Handelshögskolan <Helsinki> 3 Technische Universität <München> / Lehrstuhl für Dienstleistungs- und Technologiemarketing 3 USA / General Accounting Office 3 Universität <Bremen> / Lehrstuhl für Innovatives Markenmanagement 3 Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung 3 Bertelsmann-Stiftung 2 Betriebswirtschaftliches Institut <Stuttgart> 2 Bundesvereinigung Logistik 2 CAMPUS 02 - Fachhochschule der Wirtschaft / FH-Bachelorstudiengang Marketing & Sales 2 Chartered Insurance Institute 2 DEUTSCHE LEASING AG <BAD HOMBURG> 2 Deutsche Verkehrswissenschaftliche Gesellschaft 2 Deutscher Direktmarketing-Verband 2 Erich-Schmidt-Verlag <Berlin> 2 FAZ-Institut für Management-, Markt- und Medieninformationen <Frankfurt, Main> 2 Fachhochschule des BFI Wien 2 Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation 2
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Journal of business research : JBR 121 Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms 118 Gabler Edition Wissenschaft 90 International journal of electronic customer relationship management : IJECRM 89 The service industries journal 86 Journal of retailing and consumer services 85 The journal of services marketing 74 International journal of hospitality management 68 Journal of relationship marketing : innovations & enhancements for customer service, relations & satisfaction 65 Journal of the Academy of Marketing Science 63 The journal of business & industrial marketing 61 Journal of strategic marketing 58 Journal of service research : JSR 57 Journal of marketing 49 Journal of marketing management : MM 49 Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen 46 The international journal of bank marketing : IJBM 46 Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing 45 European journal of marketing : EJM 44 Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung 44 Journal of retailing 42 Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten 41 Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation 40 Schriftenreihe innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis 39 Total quality management & business excellence : an official journal of the European Society for Organisational Excellence 39 Journal of financial services marketing : JFSM 38 The journal of personal selling & sales management : JPSSM 38 Europäische Hochschulschriften 37 International journal of contemporary hospitality management 37 Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM 36 Journal of service management 36 International journal of retail & distribution management 34 Journal of travel and tourism marketing 34 Journal of marketing research : JMR 33 The journal of brand management : an international journal 33 Die Bank : Zeitschrift für Bankpolitik und Praxis 32 Die Betriebswirtschaft : DBW 32 Journal of business economics : JBE 32 Journal of hospitality marketing & management 31 Psychology & marketing 31
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Sources
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ECONIS (ZBW) 10,652 USB Cologne (EcoSocSci) 1,111 USB Cologne (business full texts) 122 BASE 11
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Social media performance management : leveraging social interactions along the customer journey
Klautzsch, Erik Arlo - 2017
Soziale Medien bieten Unternehmen eine Vielzahl an Möglichkeiten, mit Kunden zu interagieren. Soziale Interaktionen werden dabei als Haupttreiber für den Marketing- und Unternehmenserfolg betrachtet. Nur wenige Unternehmen schaffen es jedoch, deren Potential auch tatsächlich auszuschöpfen,...
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The role of corporate sustainability and digitalization in customer relationship management
Pfleger, Regina - 2017
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An examination of customer loyalty and customer participation in the service recovery process in the Pakistani hotel industry : a pitch
Ashraf, Hafiz Ahmad; Manzoor, Nauman - In: Journal of accounting & management information systems … 16 (2017) 1, pp. 199-202
This pitch research letter (PRL) applies the pitch template developed by Faff (2015) to an academic project on customer loyalty and customer participation in the service recovery process in the hotel industry of Pakistan. The pitch template helped the pitchers to identify the core elements that...
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Marketing mit Youtube
Nufer, Gerd; Kaps, Anne - 2017
Die Video-Plattform Youtube ist eine der meistbesuchten Webseiten weltweit. Youtube-Stars erreichen mit ihren Videos große Zuschauergruppen und können als Multiplikatoren für Wer-bebotschaften dienen. Sie sind oftmals Meinungsführer, denen hohes Vertrauen entgegen-gebracht wird, weshalb sie...
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Towards a conceptual clarity model for integrating customer crowdsourcing and social CRM
Shaqrah, Amin A.; Noor, Talal H. - In: The international journal of management science and … (2017) 24, pp. 1-16
This paper intended to investigate a conceptual clarity model of integrating customer crowdsourcing, as well as the antecedents of customer participating in online crowdsourcing communities for best social CRM performance. The paper also explores four major potential factors associated with...
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Challenges of data management and analytics in omni-channel CRM
Trautmann, Heike; Vossen, Gottfried; Homann, Leschek; … - 2017
Data Management and Data Analytics are of huge importance to Business Process Outsourcing Providers in Customer Relationship Management (CRM) in order to offer tailor-made CRM Solutions to their business clients during presales, sales and aftersales. These solutions support business clients to...
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Die Beziehung von PR-Berater und Kunde : eine empirische Analyse vor dem Hintergrund der Prinzipal-Agent-Theorie
Imhof, Christian - 2017
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Einflußfaktoren auf die Glaubwürdigkeit kundenorientierter Produkt-Vorankündigungen : ein signaltheoretischer Ansatz
Ernst, Holger; Schnoor, Anje - 2017
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Systematisierung und Bewertung der Customizing- und Modifikationsmöglichkeiten von cloudbasierten ERP-Systemen
Nowak, Dawid - 2017
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Potenziale von Data Mining für das strategische Kundenmanagement – grundlegende Verbindungslinien
Lumpp, Fabian - 2016
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User-centered approach to service quality and outcome : rationales, accomplishments and challenges
Yanagihara, Tōru - 2016
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Impact of social CRM technology use on social CRM performance : an organizational perspective
Küpper, Torben - 2016
Die Dissertation untersucht und evaluiert die Auswirkung von der Social CRM Technologienutzung auf die Social CRM Leistung aus einer Unternehmensperspektive. Das Thema ist für die Forschung und Praxis von hoher Relevanz: Zum einen kämpfen Unternehmen noch immer damit, die Vorteile ihrer...
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Einsatz von Customer Relationship Management im Vertrieb : eine Untersuchung am Beispiel der Assekuranz Schweiz
Mussak, Pirmin - 2016
Die vorliegende Dissertation hat den Einsatz von CRM im Vertrieb der Schweizer Assekuranz zum Inhalt. Mittels drei Teiluntersuchungen wurde anhand des Falles "AXA Winterthur" die CRM-Akzeptanz, der CRM-Einsatz sowie der Einfluss von CRM auf die Performance von Aussendienstmitarbeitern...
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Switching costs and financial stability
Stenbacka, Rune; Takalo, Tuomas - 2016
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Kommunikation deutscher Zeitungsverlage mit den Lesern : eine Analyse am Beispiel der Frankfurter Allgemeinen Sonntagszeitung
Sorg, Carolin; Pezoldt, Kerstin - 2016
Aufgrund sinkender Auflagen, Reichweiten und Umsätze wird seit Jahren über die Marginalisierung von Zeitungen diskutiert. Auch wenn die Leserzahlen für digitale Angebote kontinuierlich steigen, so steht doch das Management der Zeitungsverlage vor der Aufgabe, die Leser-Blatt-Bindung zu...
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The effect of social media interactions on customer relationship management
Maecker, Olaf; Barrot, Christian; Becker, Jan U. - 2016
In recent years, social media have become a popular channel through which customers and companies can interact. However, companies struggle to assess whether their investments in establishing and maintaining brand pages in social media actually meet their high expectations with respect to...
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Applying decision tree models to SMEs : a statistics-based model for customer relationship management
Hendalianpour, Ayad; Razmi, Jafar; Sarvestani, Arefe Rameshi - In: Management science letters 6 (2016) 7, pp. 509-520
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The inner workings of the patient centered medical home model
David, Guy; Saynisch, Philip A.; Smith-McLallen, Aaron - 2016
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Does Cause-Related Marketing (CRM) really work in the case of stigmatized products? : a conceptual framework and implications for CRM campaigns
Lee, Eun Mi - In: Global business and finance review 21 (2016) 1, pp. 73-87
This study examines the effect of company-cause congruency on consumer responses to Cause Related Marketing (CRM) programs of stigmatized products. This study also investigates the moderating role of user status and tests a theoretical model of the effects of attitude toward the industry on...
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Design des Vertriebsmodells nach Unternehmensübernahmen im IT-Markt : eine empirische Analyse des Kundennutzens, der Mitarbeiterzufriedenheit und der Kostenstrukturen
Borchert, Carsten - 2016
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A survey on relationship among consumer personal characteristics, brand personality and brand love
Karvandi, Ali Eilaghi - In: Management science letters 6 (2016) 8, pp. 541-544
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Exit strategies of loyalty programs
Rehnen, Lena Marie - In: Journal of business market management : JBM 9 (2016) 1, pp. 564-596
Loyalty programs are a widespread marketing tool whose contribution to a company's economic success is still being questioned. From a marketing relationship perspective, they cannot be terminated easily and their elimination has to be reasoned. This qualitative study examines why companies end...
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Why firms should care for all consumers
Planer-Friedrich, Lisa; Sahm, Marco - 2016
We compare the strategic potential of Corporate Social Responsibility (CSR) and Customer Orientation (CO) as commitments to larger quantities in Cournot competition, modeled as a multi-stage game. First, in addition to profits, firms can choose to care for the surplus of either all consumers...
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New ways to leverage Web 2.0 : social media content for market intelligence and customer interaction
Baur, Aaron Wolfgang - 2016
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The dynamic impact of buying "fit products" on customer learning and profitability in multichannel settings
Chang, Chun-wei; Zhang, Jonathan Z.; Neslin, Scott A. - 2016
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Kundenstolz – eine empirische Analyse der Ursachen und Konsequenzen am Beispiel des B2C-Bereichs
Römhild, Julia - 2016
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Beyond the target customer : social effects of CRM campaigns
Ascarza, Eva; Ebbes, Peter; Netzer, Oded; Danielson, Matt - 2016
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Consumers on a leash : advertised sales and intertemporal price discrimination
Öry, Aniko - 2016
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Experiencing one’s self in consumption the interplay between the abstractness of product presentation and product experience in driving consumer evaluations
Blumer, Silke - 2016
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Run-off 2016 : Status quo und zukünftige Bedeutung von Run-off im deutschsprachigen Nichtleben-Versicherungsmarkt
Eling, Martin; Schaper, Philipp - Universität St. Gallen / Institut für … - 2016
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Market orientation and business performance : a study of interrelationships and effects in a small sized hotels within Lagos State Metropolis
Ladipo, P. K. A.; Rahim, A. Ganiyu; Oguntoyibo, C. Abayomi - In: Academic journal of economic studies 2 (2016) 4, pp. 98-119
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Audit clients want to cooperate with their external financial auditor, but also remain at arm’s length : a Canadian survey study
Fontaine, Richard; Pilotti, Luciano - In: Journal of accounting and auditing : research & … (2016), pp. 1-14
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Selbststeuernde Disposition im Umlaufmanagement von Verleihartikeln
Harjes, Florian - 2016
Being successful in global markets is a challenging task. Individual customer requirements induce a change from a seller-oriented towards a customer- oriented market. Further, technical advances lead to an adaption of production and logistic processes in individual companies and global networks....
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Integration von sozialen Netzwerken mit Informationssystemen im Kundenbeziehungsmanagement
Rosenberger, Marcel - 2016
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Towards an artefact-oriented model for eliciting and validating requirements - the case of a mobile business solution in financial advisory
Ruf, Christian - 2016
Banken und Vermögensverwalter stehen seit dem Ausbruch der Finanzkrise im Jahr 2009 unter grossem Druck. Nicht nur büssten Organisationen in der Finanzindustrie ein hohes Mass an Kundenvertrauen ein, sondern beklagen sich aufgrund von verschärften regulatorischen Rahmenbedingungen über...
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Authentic leadership in sales management : the effects on salespeople’s task related outcomes
Aydin, Samet; Kaya, Nihat - In: Business and Economic Research : BER 6 (2016) 2, pp. 133-155
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Multidimensional sales incentives in CRM settings : customer adverse selection and moral hazard
Kim, Minkyung; Sudhir, K.; Uetake, Kosuke; Canales, Rodrigo - 2016
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Relationship marketing in sport : an exploratory study in the UK context
Sista, Suren - 2016
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Service dominant logic in practice : applying online customer communities and personas for the creation of service innovations
Schäfer, Adrienne; Klammer, Julia - In: Management 11 (2016) 3, pp. 255-264
Many companies try to adopt a service-oriented perspective when developing new offerings by posing the question of how the creation of value jointly with customers can be improved. This requires a holistic view of customers beyond retrospective methods such as surveys. Observations of everyday...
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Customer-perceived value and loyalty : how do key service quality dimensions matter in the context of B2C e-commerce?
Jiang, Ling; Jun, Minjoon; Yang, Zhilin - In: Service business 10 (2016) 2, pp. 301-317
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Can complaint-handling efforts promote customer engagement?
Cambra-Fierro, Jesús; Melero-Polo, Iguácel; Sesé, F. … - In: Service business 10 (2016) 4, pp. 847-866
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Die Signalwirkung des Vorankündigungsaufwandes und von Patentinformationen in kundenorientierten Produkt-Vorankündigungen
Ernst, Holger; Schnoor, Anje - 2016
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Die Wirkung von Preis- und Nicht-Preis-Promotions auf die Markenloyalität
Gedenk, Karen; Neslin, Scott A. - 2016
This paper develops a model for measuring the effects of sales promotion on purchase event feedback. The model directly assesses the extent to which promotion purchases contribute differently than non-promotion purchases to the dynamic component of Guadagni and Little's (1983) "brand loyalty"...
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Selling today : partnering to create value
Manning, Gerald L.; Ahearne, Michael; Reece, Barry L. - 2018 - Fourteenth edition
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Customer engagement marketing
Palmatier, Robert W. (ed.); Kumar, V. (ed.);  … - 2018
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Culture as a new frontier of business : a study of service provider-customer interactions at sushi bars in Tokyo
Yamauchi, Yutaka - In: Japanese management in evolution : new directions, …, (pp. 193-210). 2018
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Dealing with difficult customers : how to turn demanding, dissatisfied, and disagreeable clients into your best customers
Fleming, Noah; Veltman, Shawn - 2018
"Whether you're in the trenches or the boardroom, you're going to encounter demanding, dissatisfied, and disagreeable customers. Are your people (and you) prepared to deal with them? Ignore a valid complaint and you could be the next viral sensation for all the wrong reasons. But give in to...
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The high roller experience : how Caesars and other world-class companies are using data to create an unforgettable customer experience
Norton, David - 2018
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Customer Experience im Zeitalter des Kunden : Best Practices, Lessons Learned und Forschungsergebnisse
Rusnjak, Andreas (ed.); Schallmo, Daniel (ed.) - 2018
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Homo Connectus : Einblicke in die Post-Solo-Ära des Kunden
Keuper, Frank (ed.); Schomann, Marc (ed.);  … - 2018
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