EconBiz - Find Economic Literature
    • Logout
    • Change account settings
  • A-Z
  • Beta
  • About EconBiz
  • News
  • Thesaurus (STW)
  • Research Skills
  • Help
  •  My account 
    • Logout
    • Change account settings
  • Login
EconBiz - Find Economic Literature
Publications Events
Search options
Advanced Search history
My EconBiz
Favorites Loans Reservations Fines
    You are here:
  • Home
  • Search: subject_exact:"Standortmarketing"
Narrow search

Narrow search

Year of publication
Subject
All
Standortpolitik 1,190 Location policy 882 Standortmarketing 573 Place marketing 568 Deutschland 415 Germany 365 Standortwettbewerb 217 Territorial competition 216 Regionalpolitik 212 Regional policy 189 Brand management 188 Markenführung 188 Standortfaktor 184 Theorie 176 Theory 176 Wirtschaftsförderung 150 Regional business growth programme 142 Location factor 132 Regionalentwicklung 111 Auslandsinvestition 109 Tourismusmarketing 109 Foreign investment 108 Tourism marketing 108 Stadtmarketing 100 City marketing 95 Regional development 94 Betriebliche Standortwahl 93 Firm location choice 92 Brand image 89 Markenimage 89 Globalisierung 87 Regional cluster 85 Regionales Cluster 85 Welt 81 World 81 Globalization 80 Multinationales Unternehmen 76 Internationaler Wettbewerb 71 USA 69 International competition 66
more ... less ...
Online availability
All
Undetermined 171 Free 162
Type of publication
All
Book / Working Paper 976 Article 715 Journal 14
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 373 Aufsatz in Zeitschrift 373 Graue Literatur 345 Non-commercial literature 345 Aufsatz im Buch 342 Book section 342 Hochschulschrift 160 Collection of articles of several authors 154 Sammelwerk 154 Thesis 125 Working Paper 100 Arbeitspapier 99 Aufsatzsammlung 77 Konferenzschrift 77 Conference proceedings 53 Case study 52 Fallstudie 52 Advisory report 36 Gutachten 36 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 31 Amtsdruckschrift 29 Government document 29 Bibliografie enthalten 26 Bibliography included 26 Lehrbuch 14 Textbook 13 Conference paper 9 Konferenzbeitrag 9 Guidebook 7 Ratgeber 7 Fallstudiensammlung 5 Handbook 5 Handbuch 5 Collection of articles written by one author 4 Forschungsbericht 4 Mehrbändiges Werk 4 Multi-volume publication 4 Sammlung 4 Bibliografie 3 Festschrift 3
more ... less ...
Language
All
German 893 English 717 French 35 Russian 28 Polish 23 Undetermined 12 Italian 8 Swedish 5 Spanish 4 Danish 1 Estonian 1 Dutch 1 Norwegian 1 Portuguese 1 Slovenian 1 Ukrainian 1
more ... less ...
Author
All
Jaenichen, Sebastian 17 Steinrücken, Torsten 16 Pechlaner, Harald 14 Meyer-Stamer, Jörg 12 Warnaby, Gary 11 Franz, Peter 9 Kline, Patrick 9 Pongratz, Philip 9 Rosenfeld, Martin T. W. 9 Vogelgesang, Matthias 9 Campelo, Adriana 8 Moretti, Enrico 8 Haldenwang, Christian von 7 Medway, Dominic 7 Melewar, T. C. 7 Audretsch, David B. 6 Becker, Jörg 6 Bellak, Christian 6 Fink, Alexander 6 Foroudi, Pantea 6 Meffert, Heribert 6 Stember, Jürgen 6 Bang, Nguyen 5 Bieger, Thomas 5 Breschi, Stefano 5 Conrad, Klaus 5 Dinnie, Keith 5 Feldman, Maryann P. 5 Gärtner, Stefan 5 Görg, Holger 5 Hanna, Sonya 5 Kavaratzis, Mihalis 5 Kotler, Philip 5 Lucarelli, Andrea 5 Malerba, Franco 5 Martin, Roger L. 5 Ragnitz, Joachim 5 Rowley, Jennifer 5 Strobl, Eric 5 Adam, Richard 4
more ... less ...
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden 8 Institut für Weltwirtschaft 5 Akademie für Raumforschung und Landesplanung 4 Institut der Deutschen Wirtschaft Köln 4 Institut für Marketing und Kommunalentwicklung <Aalen> 4 Sovet po Izučeniju Proizvoditelʹnych Sil <Moskau> 4 Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung 4 Bundesvereinigung City- und Stadtmarketing Deutschland 3 Edward Elgar Publishing 3 Industrie- und Handelskammer zu Berlin 3 Institut für Wirtschaftsforschung Halle 3 National Bureau of Economic Research 3 OECD 3 Schleswig-Holstein / Ministerium für Wissenschaft, Wirtschaft und Verkehr 3 Akademie für Raumforschung und Landesplanung / Sektion Planungsprozesse und Forschungsmethoden 2 Arbeitsgemeinschaft für Wissenschaftliche Wirtschaftspolitik 2 Baltijskij Mežregional'nyj Institut Obščestvennych Nauk <Königsberg> 2 Bertelsmann Stiftung 2 Deutsch-Französisches Institut 2 Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung 2 Deutsches Verkehrsforum 2 Deutschland / Bundesministerium für Verkehr, Bau und Stadtentwicklung 2 Frankreich / Commissariat Général du Plan 2 Fraunhofer-Institut für System- und Innovationsforschung 2 Friedrich-Ebert-Stiftung 2 HA Hessen-Agentur 2 HA Stadtentwicklungsgesellschaft mbH 2 HWWA-Institut für Wirtschaftsforschung 2 Hessen Trade & Invest GmbH 2 Industrie- und Handelskammer für München und Oberbayern 2 Institut Arbeit und Wirtschaft 2 National Association of State Development Agencies 2 Nomos Verlagsgesellschaft 2 Universität Bayreuth / Lehrstuhl Wirtschaftsgeographie und Regionalplanung 2 W. Kohlhammer GmbH 2 Wirtschaftsförderung und Technologietransfer Schleswig-Holstein GmbH 2 Österreichisches Institut für Raumplanung 2 Advanced Studies Institute in Regional Science <11, 1998, München> 1 Agence de Promotion de l'Industrie <Tūnis> 1 Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Frankreich-Zentrum 1
more ... less ...
Published in...
All
Europäische Hochschulschriften / 5 18 Journal of business research : JBR 16 Branded spaces : experience enactments and entanglements 13 Handbook on place branding and marketing 13 Journal of marketing management : MM 12 SpringerLink / Bücher 12 Springer eBook Collection 10 Tourism management : research, policies, practice 10 Lebensqualität und Standortattraktivität : Kultur, Mobilität und regionale Marken als Erfolgfaktoren 7 Marketing theory 7 Sonderheft / Institut für Wirtschaftsforschung Halle 7 StadtLandMarke : strategische Markenführung als Erfolgsfaktor im Location-Branding 7 Städte und Regionen im Standortwettbewerb : neue Tendenzen, Auswirkungen und Folgerungen für die Politik 7 The journal of product & brand management 7 The marketing review 7 Wirtschaftspolitische Blätter 7 International review on public and non-profit marketing 6 Journal of state taxation 6 Journal of travel and tourism marketing 6 Journal of travel research : a quarterly publication of the Travel and Tourism Research Association 6 Strategic place branding methodologies and theory for tourist attraction 6 The journal of brand management : an international journal 6 Urban events, place branding and promotion : place event marketing 6 Wirtschaftspolitik und Wirtschaftsförderung auf kommunaler Ebene : theoretische Analysen und praktische Beispiele 6 Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc. 6 Diskussionspapier / Technische Universität Ilmenau, Institut für Volkswirtschaftslehre 5 Edition StadtWirtschaft 5 Ifo-Schnelldienst 5 Kieler Diskussionsbeiträge 5 Regionalwirtschaft : global denken, lokal und regional handeln 5 Standortwettbewerb und Tourismus : regionale Erfolgsstrategien 5 The annals of regional science : an international journal of urban, regional and environmental research and policy ; official journal of the Western Regional Science Association 5 Beiträge von AbsolventInnen des MCI Tourismus zu Entrepreneurship, Marketing und Destinationsmanagement 4 Berichte und Gutachten / Deutsches Institut für Entwicklungspolitik, DIE 4 Clusters, networks, and innovation 4 Discussion paper series / IZA 4 Forschung aktuell 4 Forschungs- und Sitzungsberichte der ARL 4 INEF-Report 4 Ifo-Dresden-Studien 4
more ... less ...
Source
All
ECONIS (ZBW) 1,603 USB Cologne (EcoSocSci) 99 EconStor 2 OLC EcoSci 1
Showing 1 - 50 of 1,705
Cover Image
Pasts of the present : iconicity and authentication at two reconstructed heritage sites in Japan
Sejrup, Jens - In: The Copenhagen journal of Asian studies : CJAS 41 (2023) 1, pp. 36-61
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014373666
Saved in:
Cover Image
In search for new urban tourism niche : could European cities be destinations for urban wellness providing food for body, mind and spirit?
Saari, Susanna - In: Tourism and hospitality research : THR 23 (2023) 2, pp. 226-238
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014293835
Saved in:
Cover Image
Der grüne Standortwettbewerb : wie eine veränderte Welthandelsordnung und der Klimawandel die Industriefrage neu stellen
Holzmann, Sara; Krebs, Ruben; Petersen, Thieß; Posch, … - 2023
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014383872
Saved in:
Cover Image
Perception of tourist places from a spatial perspective
Czapliński, Paweł - In: European research studies 26 (2023) 2, pp. 106-117
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014307895
Saved in:
Cover Image
Continuity and discontinuity in the historical trajectory of the commercialising of cities : storying Stockholm 1900-2020
Lucarelli, Andrea; Cassinger, Cecilia; Ågren, Karin - In: Business history 65 (2023) 8, pp. 1390-1416
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014413877
Saved in:
Cover Image
Heterogeneous Effects of State Enterprise Zone Programs in the Shorter Run and Longer Run
Neumark, David; Young, Tim - 2022
We take up two questions that have not been explored in research on enterprise zones. First, does a considerably longer-run perspective on the effects of state enterprise zones lead to different answers? And second, are there heterogeneous effects of enterprise zones that depend on the set of...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013294200
Saved in:
Cover Image
Strategic management of the Malaga brand through open innovation : tourists and residents' perception
Cruz-Ruiz, Elena; Ruiz Romero de la Cruz, Elena; … - In: Journal of open innovation : technology, market, and … 8 (2022) 1, pp. 1-17
Territory brands are vehicles for transmitting the attributes that identify a geographical setting, they facilitate market positioning and can contribute to generating an opinion that determines the promotion strategies of a place. The investment decisions of both private companies and...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012801981
Saved in:
Cover Image
Decentralised place branding through multiple authors and narratives : the collective branding of a small town in Sweden
Björner, Emma; Aronsson, Lars - In: Journal of marketing management : JMM ; journal of the … 38 (2022) 13/14, pp. 1587-1612
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013466553
Saved in:
Cover Image
The resource commitment of multinational enterprise R&D activities
Duc, Niels le - 2022 - First edition
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013459691
Saved in:
Cover Image
Digitalisierung des stationären Einzelhandels vor und nach der ersten Corona-Welle am Beispiel der Stadt Xanten (Niederrhein)
Bauer, Matthias Johannes; Siefen, Sophie; Stevic, Valentina - In: PraxisWISSEN Marketing 6 (2021) 01/2021, pp. 97-108
Am linken Niederrhein, am westlichen Rand Nordrhein-Westfalens liegt Xanten. Die Innenstadt beleben Geschäfte mit einem vielfältigen Branchenmix. Eine aktuelle Case Study untersucht und vergleicht den Digitalisierungsstand des Einzelhandels in der Innenstadt von Xanten vor und nach der ersten...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013270998
Saved in:
Cover Image
Landscape identity : approaches to its conceptualisation, capture and integration into place branding processes
Knaps, Falco; Herrmann, Sylvia; Mölders, Tanja - In: Spatial transformation : processes, strategies, …, (pp. 164-178). 2022
The integration of spatial identity is seen to be a crucial factor for successful place branding. However, spatial identity is often insufficiently conceptualised. In light of this, this article presents a theory-based approach to using spatial identity in an applied context such as place...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012938861
Saved in:
Cover Image
Erfolgsfaktoren für lokale Online-Marktplätze : ein Bericht aus dem Forschungsprojekt "Intelligente Infrastrukturpolitik und Vernetzungspotenziale zwischen Handel und Zustelllogist...
Thiele, Sonja - Wissenschaftliches Institut für Infrastruktur und … - 2021
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012939137
Saved in:
Cover Image
Standortwettbewerb und Deindustrialisierung: das Beispiel MAN als Lehrbuchfall
Kapeller, Jakob; Gräbner-Radkowitsch, Claudius - 2021
Dieser Beitrag illustriert theoretische Argumente zu den Charakteristika vergangener und gegenwärtiger Globalisierungsprozesse am Beispiel des (ehemaligen) MAN-Produktionsstandortes Steyr. Dabei wird gezeigt, wie sich allgemeine Dynamiken verstärkter internationaler Eigentumskonzentration und...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012662017
Saved in:
Cover Image
Brand Africa : a guidebook to strengthen the competitiveness of African tourism
World Tourism Organization - 2021
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012806903
Saved in:
Cover Image
Jurisdictional Advantage
Feldman, Maryann P.; Martin, Roger L. - 2021
Our objective in this paper is to define jurisdictional advantage, the recognition that location is critical to firms' innovative success and that every location has unique assets that are not easily replicated. The purpose is to be normative and policy oriented. Drawing from the well-developed...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013220418
Saved in:
Cover Image
Analysis of territories marketing activities among small and medium business : a bibliometric analysis
Khomenko, Liliia; Rosokhata, Anna; Jasnikowski, Adam - In: Marketing i menedžment innovacij : m&mi (2021) 4, pp. 184-195
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013163104
Saved in:
Cover Image
Digitalisierung des stationären Einzelhandels vor und nach der ersten Corona-Welle am Beispiel der Stadt Xanten (Niederrhein)
Bauer, Matthias Johannes; Siefen, Sophie; Stevic, Valentina - In: Public Marketing und Social Marketing, (pp. 97-108). 2021
Am linken Niederrhein, am westlichen Rand Nordrhein-Westfalens liegt Xanten. Die Innenstadt beleben Geschäfte mit einem vielfältigen Branchenmix. Eine aktuelle Case Study untersucht und vergleicht den Digitalisierungsstand des Einzelhandels in der Innenstadt von Xanten vor und nach der ersten...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013258458
Saved in:
Cover Image
The Role of Public Infrastructure for Firm Location and International Outsourcing
Egger, Hartmut; Falkinger, Josef - 2021
This paper presents a model in which final goods producers outsource intermediate input production. Intermediate inputs are differentiated and their production can be located at home or abroad. The model is used to examine competitive location policy in a (two-country) free trade agreement...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013319887
Saved in:
Cover Image
Jahresbericht ...
HA Hessen-Agentur; Hessen Trade & Invest GmbH; LEA …; … - Wiesbaden : HA Hessen Agentur GmbH - 2018/2020-
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012692451
Saved in:
Cover Image
Reconsidering place branding : "connecting the dots" between placemaking, policy making and sustainable development
Reynolds, Laura - In: Welsh economic review : WER 28 (2021), pp. 14-22
This article sets out developments in the place branding literature, detailing its potential to support sustainable development when considered as a process that reflects and supports the place and its people, policies and practices. To achieve these aims, it is suggested that a greater unison...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012487968
Saved in:
Cover Image
It's all about the brand : place brand credibility, place attachment, and consumer loyalty
Reitsamer, Bernd; Brunner-Sperdin, Alexandra - In: The journal of brand management : an international journal 28 (2021) 3, pp. 291-301
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012550279
Saved in:
Cover Image
Arctic narratives : brewing a brand with neolocalism
Ikäheimo, Janne P. - In: The journal of brand management : an international journal 28 (2021) 4, pp. 374-387
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012550322
Saved in:
Cover Image
Regionale Innovationsstrategie des Landes Nordrhein-Westfalen
Nordrhein-Westfalen / Ministerium für Wirtschaft, … - 2021
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013093229
Saved in:
Cover Image
Islands of the European Union : state of play and future challenges : study
Europäisches Parlament / Generaldirektion Interne … - 2021
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012820389
Saved in:
Cover Image
The effect of place identity, place image and residents welcoming tourists on attitudes to positive impacts of tourism
Unurlu, Çiğdem - In: Enlightening tourism : ET ; a pathmaking journal 11 (2021) 2, pp. 470-505
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012801532
Saved in:
Cover Image
Regionalität aus Sicht von Energieversorgungs- und Direktvermarktungsunternehmen : eine qualitative Inhaltsanalyse zu Regionalstrom in Deutschland
Lehmann, Nico; Müller, Jonathan Benedikt; Ardone, Armin; … - 2021
Anfang 2019 wurde beim Umweltbundesamt das Regionalnachweisregister ins Leben gerufen, mit dessen Hilfe Energieversorgungsunternehmen die Regionalität einer Stromlieferung gegenüber ihren Kunden ausweisen können. Doch auch ohne Regionalnachweisregister wird teilweise mit der Regionalität von...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012605582
Saved in:
Cover Image
User-generated content in Web 2.0 and Desti-"Nation" brand perceptions : an empirical analysis of Incredible India branding
Jojomon, N. A.; Manu, C. - In: International journal of Indian culture and business … 29 (2023) 4, pp. 476-489
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014331604
Saved in:
Cover Image
The impact of government policies on place branding performance : evidence from China
Zhou, Hui; Zhang, Yueyi; Zhou, Li - In: Total quality management & business excellence 34 (2023) 6, pp. 712-742
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013550277
Saved in:
Cover Image
Conceptualizing nation branding : the systematic literature review
Rojas-Méndez, José; Khoshnevis, Mozhde - In: The journal of product & brand management 32 (2023) 1, pp. 107-123
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013552940
Saved in:
Cover Image
Siting noxious facilities : efficiency and majority rule decisions
Hamilton, Timothy L.; Eynan, Amit - In: European journal of operational research : EJOR 308 (2023) 3, pp. 1344-1354
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014311901
Saved in:
Cover Image
Branding for heritages, the ancient tourism leads to improvement of the local economy (evidence from a study in Iran)
Yavari, Eqbal; Shafei, Reza; Fatemi, Adel - In: International journal of management practice : IJMP 16 (2023) 2, pp. 162-185
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10014315846
Saved in:
Cover Image
Corporate taxation and regional economic development in Japan : a panel analysis of prefectural-level data
Shinohara, Masahiro - In: Industrial Location and Vitalization of Regional Economy, (pp. 19-40). 2023
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013556863
Saved in:
Cover Image
Benefits and barriers to cooperation in the process of building a place's brand : perspective of tourist region stakeholders in Poland
Kiryluk, Halina; Glińska, Ewa; Barkun, Yauheniya - In: Oeconomia Copernicana 11 (2020) 2, pp. 289-307
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012292003
Saved in:
Cover Image
IHK Ulm 2030 : Strategie und Ziele für einen starken Standort
Vogeser, Lea Marie (ed.) - Industrie- und Handelskammer Ulm - 2020 - Stand: 12.2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013169413
Saved in:
Cover Image
Place brand equity and domestic investors' choice : a case study in Vietnam
Huong Thi Thu Pham; Nga Thi Pham - In: Journal of Asian finance, economics and business : JAFEB 7 (2020) 10, pp. 149-159
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012671359
Saved in:
Cover Image
Anwerbung und Förderung von außereuropäischen Startups auf Bundes- und Landesebene : Studie der deutschen nationalen Kontaktstelle für das Europäische Migrationsnetzwerk (EMN)
Grote, Janne; Sänger, Ralf; Bayo, Kareem - 2020 - Stand: 03/2020
Die EMN-Studie thematisiert die Voraussetzungen der Gründung eines Startups sowie die allgemeinen Förderinstrumente in Deutschland. Im Fokus der Betrachtungen stehen dabei die Einreisebestimmungen sowie die spezifischen Förderinstrumente für internationale Startups auf Bundes- und...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012491993
Saved in:
Cover Image
30 Jahre Gemeinschaftsaufgabe "Verbesserung der regionalen Wirtschaftsstruktur" (GRW) in Berlin - eine Erfolgsbilanz
Berlin / Senatsverwaltung für Wirtschaft, Energie und … - 2020 - Stand September 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012614009
Saved in:
Cover Image
Transformation of Z-generation in the context of globalization and place marketing : the case of Hungarian students
Agnes, Urbanne Treutz - In: SocioEconomic challenges : SEC 4 (2020) 1, pp. 28-35
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012295241
Saved in:
Cover Image
Heterogeneous effects of state enterprise zone programs in the shorter run and longer run
Neumark, David; Young, Timothy - 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012264303
Saved in:
Cover Image
Airportscape and its effect on airport sense of place and destination image perception
Walanchalee Wattanacharoensil; Pipatpong Fakfare; … - In: Tourism review 77 (2022) 2, pp. 549-569
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012939753
Saved in:
Cover Image
Tell me your story : branding destinations through residents' (place) stories
Hay, Nicole A.; Chien, P. Monica; Ruhanen, Lisa - In: Journal of vacation marketing 28 (2022) 3, pp. 319-334
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013257588
Saved in:
Cover Image
Management des Standortmarketings von Wirtschafts- und Lebensräumen : Raumplanung, Standortentwicklung und Regionalmarketing am Beispiel Mecklenburg-Vorpommern
Zdrowomyslaw, Norbert; Grundke, Torsten; Wulf, Christian; … - 2022 - 1. Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013328147
Saved in:
Cover Image
Place branding, digital communication, and citizenship
Sampaio, Adriano; Andrade, José Gabriel - In: Navigating digital communication and challenges for …, (pp. 186-200). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013193317
Saved in:
Cover Image
Competing for legitimacy in the place branding process : (re)negotiating the stakes
Reynolds, Laura; Koenig-Lewis, Nicole; Doering, Heike; … - In: Tourism management : research, policies, practice 91 (2022), pp. 1-12
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013271658
Saved in:
Cover Image
Sustainability Leadership in Tourism : Interviews, Insights, and Knowledge from Practice
Kaefer, Florian - 2022
1. Introduction to Sustainability Leadership in Tourism -- Part I: Sustainable Tourism Essentials -- 2. Understanding Sustainable Tourism -- 3. Keys to Sustainable Tourism Success -- 4. Sustainable Tourism: Future Trends and Priorities -- Part II: Interviews with Sustainability Leaders and...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013361764
Saved in:
Cover Image
Introducing bi-directional participatory place branding : a theoretical model with multi-stakeholder perspectives
Jain, Varsha; Shroff, Preeti; Merchant, Altaf; … - In: The journal of product & brand management 31 (2022) 1, pp. 73-95
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012798134
Saved in:
Cover Image
Customer-based place brand equity and tourism : a regional identity perspective
Bose, Sunny; Pradhan, Sudeepta; Bashir, Makhmoor; Roy, … - In: Journal of travel research : a quarterly publication of … 61 (2022) 3, pp. 511-527
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012880233
Saved in:
Cover Image
Teslas Gigafactory : Fluch oder Segen?
Bauernfeind, Wolfgang - 2022 - 1. Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012695389
Saved in:
Cover Image
A humanistic turn of place branding in public relations : from marketing to a social science and sustainability perspective
Chan, Chung-Shing - In: The global foundations of public relations : humanism, …, (pp. 182-199). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012651567
Saved in:
Cover Image
Growing the community bank in the shadow of national banks : an empirical analysis of the U.S. banking industry, 1994-2018
Hoskins, Jake David; Abadi, Sarah - In: The journal of product & brand management 31 (2022) 8, pp. 1235-1251
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013429187
Saved in:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Next
  • Last
A service of the
zbw
  • Sitemap
  • Plain language
  • Accessibility
  • Contact us
  • Imprint
  • Privacy

Loading...