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Subject
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Sales information system 83 Vertriebs-Informationssystem 83 CAS 39 Beziehungsmarketing 19 Relationship marketing 19 Deutschland 18 Theorie 15 Theory 15 Germany 14 Selling 12 Verkauf 12 Computer-assisted marketing 11 IT-gestütztes Marketing 11 Außendienst 10 Marketing 10 Vertrieb 10 Physical distribution 9 Salespeople 8 Verkaufspersonal 8 B-to-B-Marketing 7 Business-to-business marketing 7 Betriebliches Informationssystem 6 Multimedia 6 Business intelligence system 5 Field sales force 5 Implementation 5 Kundenmanagement 5 Marketing management 5 Marketingmanagement 5 Vertriebsorganisation 5 Business process management 4 Digitalisierung 4 Distribution channel 4 ERP system 4 ERP-System 4 Einführung 4 Electronic Commerce 4 Informationsmanagement 4 Kundenberatung 4 Lieferkette 4
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Online availability
All
Undetermined 9 Free 6
Type of publication
All
Book / Working Paper 71 Article 44 Journal 1
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 27 Aufsatz in Zeitschrift 27 Hochschulschrift 21 Aufsatz im Buch 16 Book section 16 Thesis 16 Bibliografie enthalten 10 Bibliography included 10 Graue Literatur 9 Non-commercial literature 9 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 8 Collection of articles of several authors 6 Sammelwerk 6 Case study 5 Fallstudie 5 Arbeitspapier 3 Working Paper 3 Aufsatzsammlung 2 Guidebook 2 Lehrbuch 2 Ratgeber 2 Amtsdruckschrift 1 Collection of articles written by one author 1 Company information 1 Firmeninformation 1 Government document 1 Handbook 1 Handbuch 1 Interview 1 Sammlung 1
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Language
All
German 69 English 40 Undetermined 6 Portuguese 1
Author
All
Link, Jörg 8 Hildebrand, Volker G. 4 Hermanns, Arnold 3 Kieliszek, Katja 3 Lödel, Dieter 3 Schmitz-Hübsch, Egon 3 Sexauer, Hagen J. 3 Steppan, Günter 3 Wellner, Marc 3 Alquen, Klaus d' 2 Brandt, Frank 2 Breuker, Jens-Stefan 2 Goyal, D. P. 2 Katzengruber, Werner 2 Krause, Matthias 2 Malone, Michael S. 2 Pförtner, Andreas 2 Schragl, Erich 2 Siebel, Thomas M. 2 Stürken, Momme Rasmus 2 Abbattista, Giacomo 1 Ahuja, Vandana 1 Al-Habib, Mohammed 1 Al-Torkistani, Habiballah 1 Anunciação, Pedro Fernandes 1 Arnold, Ulli 1 Baker, David S. 1 Balogun, Julia 1 Bellenger, Danny N. 1 Bernhardt, Christian 1 Biesel, Hartmut H. 1 Binckebanck, Lars 1 Bortoluzzo, Adriana Bruscato 1 Brea, Cesar A. 1 Breitner, Michael H. 1 Brockelmann, Kerstin 1 Bruckenstein, Joel P. 1 Buscicchio, Cosimo Alessandro 1 Böck Bachfischer, Nikola M. 1 Cascio, Robert 1
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Institution
All
SAP-Aktiengesellschaft Systeme, Anwendungen, Produkte in der Datenverarbeitung <Walldorf, Heidelberg> / E-SAP.de Consulting Team 2 Books on Demand GmbH <Norderstedt> 1 Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover 1 Karlsruher Institut für Technologie 1 Otto-Friedrich-Universität Bamberg 1 Springer Fachmedien Wiesbaden 1 Springer-Verlag GmbH 1 Wiley-VCH 1
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Published in...
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Betriebs- und Wirtschaftsinformatik 3 Handbook of research on information management for effective logistics and supply chains 3 The journal of personal selling & sales management : JPSSM 3 Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation 2 Gabler Edition Wissenschaft 2 Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms 2 Kontakt & Studium 2 ABARE economics 1 ABARE research report 1 ARIS in der Praxis : Gestaltung, Implementierung und Optimierung von Geschäftsprozessen 1 Applied economics letters 1 Arbeitspapiere des Instituts für Genossenschaftswesen der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster 1 Bankmagazin : für Führungskräfte der Finanzwirtschaft 1 Berichte aus der Betriebswirtschaft 1 Betriebspraxis 1 Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP 1 Bloomberg financial series 1 Conference Board report 1 Cultural and technological influences on global business 1 Dissertation.de 1 Dissertations in artificial intelligence 1 E-retailing challenges and opportunities in the global marketplace 1 Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation 1 Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit : Handbuch für Strategie und Umsetzung 1 Gabler Edition Wissenschaft : Markt- und Unternehmensentwicklung 1 Gabler-Edition Wissenschaft / Markt- und Unternehmensentwicklung 1 Global journal of business research : GJBR 1 HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik 1 Handbook of research on applied AI for international business and marketing applications 1 Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten 1 IM : die Fachzeitschrift für Information, Management und Consulting 1 IPA-IAO-Forschung und Praxis : Berichte aus dem Fraunhofer-Institut für Produktionstechnik und Automatisierung (IPA), Stuttgart, Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation (IAO), Stuttgart, Institut für Industrielle Fertigung und Fabrikbetrieb (IFF), Universität Stuttgart und Institut für Arbeitswissenschaft und Technologiemanagement (IAT), Universität Stuttgart 1 Information systems and e-business management : ISeB 1 Information systems research : ISR 1 Insper working paper / Insper, Instituto de Ensino e Pesquisa 1 International journal of business competition and growth : IJBCG 1 International journal of business information systems : IJBIS 1 International journal of information systems and change management : IJISCM 1 International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy 1 International journal of retail & distribution management 1
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All
ECONIS (ZBW) 94 USB Cologne (EcoSocSci) 22
Showing 1 - 50 of 116
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Omnichannel banking economy
Vasiliev, Sergey A.; Serov, Eugene R. - In: Risks : open access journal 7 (2019) 4/115, pp. 1-11
In modern market conditions, customers who purchase banking products require a high level of service. In particular, they require continuous real-time service with the ability to instantly "switch" between service channels. The article analyzed the economic component of the omnichannel sales...
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Non-invasive personalized in-store location-based marketing : a practical use case
Dentamaro, Vincenzo; Impedovo, Donato; Pirlo, Giuseppe; … - In: Handbook of research on applied AI for international …, (pp. 365-390). 2021
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Die Implementierung einheitlicher CRM-Prozesse und Beratungsstandards im Privatkundengeschäft deutscher Genossenschaftsbanken : empirische Befunde zur Umsetzung des BVR-Projekts Be...
Schröder, Jan Henrik - 2018
Die Umsetzung des vom BVR initialisierten Projekts Beratungsqualität durch die Primärbanken impliziert die Einführung der genossenschaftlichen Beratung - eines IT-gestützten, medienbruchfreien sowie rechtlich abgesicherten Beratungsprozesses. Das Zielbild ist die Implementierung...
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The digitization of customer relationship management
Hein, Daniel - 2019
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Fatores de propensão à compra em canais de atendimento telefônico (Call Center)
Gelape, Giovanni Léo; Bortoluzzo, Adriana Bruscato; … - 2015
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Contributions to the selection and implementation of standard software for CRM and electronic invoicing
Kosch, Lubov - 2015
Customer relationship management, system selection, electronic invoice processes, structural equation modeling, DeLone and McLean IS success model, risk management, maturity model, process model. - Systemauswahl, elektronische Rechnungsprozesse, Strukturgleichungsmodellierung, DeLone und McLean...
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Ökonomische Auswirkungen des Einsatzes neuer Informationstechnologien in der Güterdistribution
Arnold, Ulli - 2015
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Mit digitalen Geschäftsmodellen maximal skalieren
Schreiner, Joachim; Klostermann, Anna Katharina - 2018
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Face ID : an innovative biometric approach to control sales personnel production deviance
Shah, Syed Jamal; Li, Zhang; Shah, Adnan Muhammad; … - In: International journal of information systems and change … 10 (2018) 3, pp. 227-247
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Grundlagen der Medienwirtschaft : Algorithmen und Medienmanagement
Zydorek, Christoph - 2018
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Konzept einer integrierten modellbasierten Vertriebsprozessoptimierung für technisch erklärungsintensive Produkte auf der Basis serviceorientierter Architekturen
Schütten, Jana Ivanova - 2014
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Vertriebssteuerung durch operative CRM-Systeme : Anwendungsstand und Nutzenpotenziale in der betrieblichen Praxis
Sexauer, Hagen J.; Wellner, Marc - In: Effektives Customer Relationship Management : …, (pp. 99-111). 2017
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The SCM, CRM information system, and KM - an integrating theoretical view : the case of sales force automation
Jridi, Kaouther; Jaziri-Bouagina, Dhouha; Triki, Abdelfattah - In: Handbook of research on information management for …, (pp. 239-254). 2017
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Information management and enterprise resource planning : an analysis of the medical products distribution chain
Fonseca, Gleison Lopes; Rodello, Ildeberto Aparecido; … - In: Handbook of research on information management for …, (pp. 334-349). 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011565306
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Information system for logistics and distribution management
Rascão, José Poças - In: Handbook of research on information management for …, (pp. 374-414). 2017
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Sales 4.0 : Strategien und Konzepte für die Zukunft im Vertrieb
Katzengruber, Werner; Pförtner, Andreas - 2017 - 1. Auflage
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Sales 4.0 : Strategien und Konzepte für die Zukunft im Vertrieb
Katzengruber, Werner; Pförtner, Andreas - 2017 - 1. Auflage
Intro -- Titelseite -- Impressum -- Inhaltsverzeichnis -- Vorwort: Ein kurzer Blick in die Gegenwart der Zukunft -- Einleitung -- 1 Wie sich Vertrieb durch die Digitalisierung verändert -- Einleitung -- Alles wird 4.0 - die Konsequenzen für den Vertrieb -- Erlebniswirtschaft statt Verkauf --...
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Integrierte Business-Informationssysteme : ERP, SCM, CRM, BI, Big Data Analytics – Prozesssimulation, Rollenspiel, Serious Gaming
Gronwald, Klaus-Dieter - 2017 - 2., erweiterte und aktualisierte Auflage
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Vertrieb 4.0 : Vertrieb und Marketing in einer digitalen Welt
Biesel, Hartmut H. - 2016 - 1. Auflage
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Digitalisierung im Vertrieb : Strategien zum Einsatz neuer Technologien in Vertriebsorganisationen
Binckebanck, Lars (ed.); Elste, Rainer (ed.) - 2016
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How recursive dialogue frames and reframes technological change
Slocum, Alesia; Huff, Anne Sigismund; Balogun, Julia - In: Uncertainty and strategic decision making, (pp. 57-76). 2016
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Sales force analytics and optimization for the solution selling firm : leveraging operational sales data to optimize sales force assignments
Kunze von Bischhoffshausen, Johannes - 2016
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Omnichannel retailing
Gulnaz Banu P.; Gokulakannan P. - In: E-retailing challenges and opportunities in the global …, (pp. 244-255). 2016
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CRM-Report
Wiesbaden : Springer Gabler, Springer-Fachmedien Wiesbaden; … - 2.2000-Oktober 2015 ; damit Erscheinen eingestellt
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Effiziente Ressourcenallokation für Vertriebskampagnen durch Nettoscores
Michel, René; Schnakenburg, Igor; Martens, Tobias von - In: Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP 67 (2015) 6, pp. 665-677
Die Auswahl von Kunden für Vertriebskampagnen stellt eine zentrale Herausforderung im Kundenbeziehungsmanagement dar. Dieser Beitrag stellt mit dem Nettoscoring einen Ansatz zur effektiven Steuerung von Vertriebskampagnen vor, der diejenigen Kunden in Kampagnen einbezieht, für die der...
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Marketing and sales analytics : proven techniques and powerful applications from industry leaders
Brea, Cesar A. - 2014
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Sales technologies, sales force management, and online infomediaries
Kuruzovich, Jason - In: The journal of personal selling & sales management : JPSSM 33 (2013) 2, pp. 211-224
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Vertriebssteuerung durch operative CRM-Systeme : Anwendungsstand und Nutzungspotenziale in der betrieblichen Praxis
Sexauer, Hagen J.; Wellner, Marc - In: Effektives Customer Relationship Management : …, (pp. 139-152). 2013
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009672132
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Technology tools for today's high-margin practice : how client-centered financial advisors can cut paperwork, overhead, and wasted hours
Drucker, David J. (contributor);  … - 2013
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A comparative analysis of functionalities of Salesford.com,mySAP.com, and SiebelCRM
Ahuja, Vandana - In: Cultural and technological influences on global business, (pp. 529-539). 2013
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009757771
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Prozessorientierte Einführung und Controlling von CRM-Systemen am Beispiel von Service-Level-Agreements
Loës, Gregor - In: ARIS in der Praxis : Gestaltung, Implementierung und …, (pp. 241-265). 2013
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010211763
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Challenges to sales force transformation in emerging markets
Malshe, Avinash; Al-Habib, Mohammed; Al-Torkistani, … - In: Journal of strategic marketing 21 (2013) 4, pp. 347-367
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009776271
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Collectivistic and individualistic performance expectancy in the utilization of sales automation technology in an international field sales setting
Baker, David S.; Delpechitre, Duleep - In: The journal of personal selling & sales management : JPSSM 33 (2013) 3, pp. 277-288
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009776520
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Sales force’s attitudes toward technology : evidence from Spain
García, Julián Pando; Diez, Virginia Rincón - In: Global journal of business research : GJBR 7 (2013) 3, pp. 89-100
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009678778
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Von der klassischen zur agilen Softwareentwicklung : Evolution der Methoden am Beispiel eines Anwendungssystems
Fuchs, Alexander; Stolze, Carl; Thomas, Oliver - In: HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik 50 (2013) 290, pp. 17-26
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009730738
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Technology usage and sales teams : a multilevel analysis of the antecedents of usage
Weinstein, Luke; Mullins, Ryan - In: The journal of personal selling & sales management : JPSSM 32 (2012) 2, pp. 245-259
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009552527
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Secure mobile sales force automation : the case of independent sales agencies
Kokemüller, Jochen; Roßnagel, Heiko - In: Information systems and e-business management : ISeB 10 (2012) 1, pp. 117-133
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009531422
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Effects of formal sales control systems : a combinatory perspective
Miao, C. Fred; Evans, Kenneth R. - In: International journal of research in marketing : IJRM ; … 29 (2012) 2, pp. 181-191
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009569976
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Computer assisted sales processes in automotive retailing
Taylor-West, Paul; Saker, Jim - In: International journal of retail & distribution management 40 (2012) 7, pp. 493-509
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009572903
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Business alignment and critical success factors in information systems implementation : an empirical analysis of selected Indian organisations
Goyal, D. P. - In: International journal of business information systems : … 10 (2012) 4, pp. 397-416
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009574025
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Knwoledge-intensive business process : deriving a sustainable competivive advantage through business process management and knowledge management integration
Marjanovic, Olivera; Freeze, Ronald - In: Knowledge and process management : the journal of … 19 (2012) 4, pp. 180-188
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009690148
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Interne Kunden-Lieferanten-Beziehungen : Zufriedenheit von innen
Künzel, Hansjörg - In: Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit : Handbuch für …, (pp. 99-115). 2012
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009697142
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Performance implications of CRM technology use : a multilevel field study of business customers and their providers in the telecommunications industry
Zablah, Alex R.; Bellenger, Danny N.; Straub, Detmar W.; … - In: Information systems research : ISR 23 (2012) 2, pp. 418-435
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009565690
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Strategic and organisational determinants of sophistication in deployed sales force automation systems within three industry sectors in the UK
Donaldson, Bill; Lee, Jong-Ho; Wright, George - In: Journal of marketing management : MM 28 (2012) 11/12, pp. 1305-1330
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009702004
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Impact of user satisfaction with mandated CRM use on employee service quality
Hsieh, J. J. Po-An; Rai, Arun; Petter, Stacie; Zhang, Ting - In: Management information systems : mis quarterly 36 (2012) 4, pp. 1065-1080
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009680791
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"Die versteckten Perlen finden"
Lehmitz, Soenke; Leitl, Michael - In: Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten 34 (2012) 9, pp. 48-53
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009581516
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Customer relationship management (CRM)'s impact on B to B sales professionals' collaboration and sales performance
Rodriguez, Michael; Honeycutt, Earl D. - In: Journal of business-to-business marketing 18 (2011) 4, pp. 335-356
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009412780
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Complementarity and contextuality in the adoption of information systems
Kim, Yunhee; Choi, Jae Young; Kim, Yeonbae - In: Applied economics letters 18 (2011) 16/18, pp. 1613-1618
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009383416
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Sales technology
Hunter, Gary K. - In: The Oxford handbook of strategic sales and sales management, (pp. 426-453). 2011
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008991461
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Imperative relationship between data quality and performance of data-mining tools for CRM
Sharma, Sarika; Goyal, D. P.; Mittal, Ravi Kant - In: International journal of business competition and … 1 (2010) 1, pp. 45-61
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