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Year of publication
Subject
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Zeitschriftenverlag 228 Magazine publishing 156 Deutschland 77 Germany 61 Zeitschrift 38 Presseverlag 37 Press publisher 36 Magazine 27 Theorie 25 Zeitungsverlag 23 Theory 22 USA 22 United States 21 Großbritannien 18 Fachzeitschrift 17 Print advertising 17 Printwerbung 17 Journal 15 Welt 15 Buchverlag 14 World 14 Markt 13 Market 12 Preismanagement 12 Pricing strategy 12 Frankreich 11 United Kingdom 11 Konsumentenverhalten 10 Presse 10 Zeitung 10 Branchenentwicklung 9 Media industries 9 Mediensektor 9 Newspaper 9 Publishing industry 9 Sector development 9 Verlagswesen 9 Competitive strategy 8 Consumer behaviour 8 Internet 8
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Online availability
All
Free 22 Undetermined 9
Type of publication
All
Book / Working Paper 130 Article 80 Journal 18
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 36 Aufsatz in Zeitschrift 36 Aufsatz im Buch 31 Book section 31 Graue Literatur 31 Non-commercial literature 31 Hochschulschrift 28 Thesis 23 Working Paper 18 Arbeitspapier 13 Adressbuch 8 Directory 8 No longer published / No longer aquired 8 Verzeichnis 8 Case study 7 Fallstudie 7 Bibliografie enthalten 6 Bibliography included 6 Business report 6 Geschäftsbericht 6 Collection of articles of several authors 5 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 5 Sammelwerk 5 Aufsatzsammlung 4 Bibliografie 4 Amtsdruckschrift 3 Bibliography 3 Government document 3 Konferenzschrift 2 Market information 2 Marktinformation 2 Amtliche Publikation 1 Collection of articles written by one author 1 Conference proceedings 1 Interview 1 Lehrbuch 1 Literaturbericht 1 Sammlung 1 Statistics 1 Statistik 1
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Language
All
German 96 English 92 Undetermined 28 French 11 Dutch 2 Italian 1
Author
All
Dewenter, Ralf 7 Pelz, Richard 6 Ellonen, Hanna-Kaisa 5 Merget, Benedikt 5 Pezoldt, Kerstin 5 Cox, Howard 4 Dührkop, Claudia 4 Karalus, Gerrit 4 Mowatt, Simon 4 Jantunen, Ari 3 Kreher, Markus 3 Kuivalainen, Olli 3 Lehmann, Erik 3 Reibnitz, Alexander von 3 Weigand, Jürgen 3 Albert, Pierre 2 Althans, Jürgen 2 Czerny, Nicolai 2 Donovan, G. A. 2 Friedrichsen, Mike 2 Fry, Bernard M. 2 Gerum, Elmar 2 Ghosh, Atish R. 2 Gieseking, Thomas 2 Gokl, Reinhold 2 Haase, Corinna 2 Heizmann, Dirk Stephan 2 Henning, Uwe 2 Hildebrand, Thomas 2 Hoffmann, Sascha 2 Johansson, Anette 2 Jüttner, Clemens 2 Kaiser, Ulrich 2 Keuper, Frank 2 Lucius, Wulf D. von 2 Ludwig, Johannes 2 Meyer, Michael 2 Pausch, Tina 2 Ramanna, Karthik 2 Schaffeld, Burkhard 2
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Institution
All
Verband Deutscher Zeitschriftenverleger 4 Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg 3 Ernest Benn Ltd. <London> 3 Großbritannien / Commission on the Press 3 Helmut-Schmidt-Universität/Universität der Bundeswehr Hamburg 2 New York Times Company 2 Algemene Bank Nederland N.V. 1 Comunità Europee, Europäische Gemeinschaften 1 Deutschland <Bundesrepublik> / Bundeswehr / Universität Hamburg 1 Ecole des hautes études commerciales <Lausanne> / Département d'économétrie et d'économie politique 1 Europäische Gemeinschaften 1 Europäische Kommission / Generaldirektion Unternehmen 1 Europäische Kommission / Referat Wissenschaftliche Politikberatung 1 Gale Research Inc. <Detroit, Mich.> 1 Grossbritannien / Commission on the Press 1 Hachette <Firma> 1 Hachette Filipacchi Medias <Levallois-Perret> 1 Hamburger Forum Medienökonomie 1 Havas <Neuilly-sur-Seine> 1 Hochschule <Wismar> / Fakultät für Wirtschaftswissenschaften 1 KPMG AG Wirtschaftsprüfungsgesellschaft 1 Kanada / Manufacturing, Construction & Energy Division 1 N.O.T.U. = Nederlandse Organisatie̋ van Tijdschrift-Uitgevers 1 Naczelnej Organizacji Technicznej 1 Nederlandse Organisatie van Tijdschrift-Uitgevers 1 Neue Rundschau des Verlages 1 Practising Law Institute <New York, NY> 1 Price Commission 1 Springer Fachmedien Wiesbaden 1 Technische Universität München 1 Times Media Limited <Johannesburg> 1 Turku School of Economics 1 Universität Rostock / Lehrstuhl für Volkswirtschaftslehre 1 Verband Deutscher Zeitschriftenverleger / Fachgruppe Publikumszeitschriften 1 Wissenschaftliches Institut für Presseforschung und Medienberatung <Köln> 1 Wydawnictwa Czasopism Technicznych 1
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All
Legal and business aspects of the magazine industry 1984 7 Perspektiven für die Publikumszeitschrift : mit 31 Tabellen 6 SpringerLink / Bücher 6 Europäische Hochschulschriften / 5 4 Ilmenauer Schriften zur Betriebswirtschaftslehre 4 Journal of media business studies 4 Reihe Medien-Skripten : Beiträge zur Medien- und Kommunikationswissenschaft 4 Diskussionspapier 3 Diskussionspapier / Helmut-Schmidt-Universität, Fächergruppe Volkswirtschaftslehre 3 JMM : the international journal on media management 3 Studies / Evolution of concentration and competition series 3 Wismarer Diskussionspapiere 3 Avis et rapports du Conseil Économique et Social 2 Buchhandel der Zukunft : aus der Wissenschaft für die Praxis 2 Börsenblatt für den deutschen Buchhandel : Frankfurt am Main und Leipzig 2 Cat. 2 Collection Etudes / Série Evolution de la concentration et de la concurrence / Commission des Communautés Européennes 2 Die Betriebswirtschaft : DBW 2 Dokumentation Publikumszeitschriften 2 Gabler Research 2 Harvard Business School Accounting & Management Unit Case 2 Les études de La Documentation Française 2 Organization : the critical journal of organization, theory and society 2 Springer eBook Collection / Business and Economics 2 The journal of media economics 2 Thünen-series of applied economic theory : working paper 2 UTB / Medien- und Kommunikationswissenschaften, Wirtschaftswissenschaften 2 Umweltwirtschaftsforum : uwf ; die betriebswissenschaftlich-ökologisch orientierte Fachzeitschrift 2 2006 Business & Economics Society International Conference ; Vol. 1 1 5th Workshop on the Economics of Information and Network Industries : August 30 - 31, 2002 1 Administrative science quarterly : ASQ ; dedicated to advancing the understanding of administration through empirical investigation and theoretical analysis 1 Aktuelle Strategien von Medienunternehmen : Ergebnisse der Ravensburger Mediengespräche 1 Applied economics letters 1 Augsburger Schriften zur Wirtschaftssoziologie 1 Betriebswirtschaftliche Studien Marketing, Organisation, Rechnungslegung 1 Bis 1986: Annual census of manufactures 1 Business history 1 CESifo working papers 1 CESifo working papers : the international platform of Ludwig-Maximilians University's Center for Economic Studies and the Ifo Institute 1 Cahiers de recherches économiques 1
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Source
All
ECONIS (ZBW) 207 USB Cologne (EcoSocSci) 13 EconStor 6 USB Cologne (business full texts) 1 RePEc 1
Showing 1 - 50 of 228
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Our magazine, or, why does no-one read us?
Parker, Martin - In: Organization : the interdisciplinary journal of … 30 (2023) 6, pp. 1287-1292
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VDZ, Verband Deutscher Zeitschriftenverleger ...
Verband Deutscher Zeitschriftenverleger - Hamburg : New-Business-Verl.; 2003: Berlin : Verb. Dt. … - 2003 -2019 ; damit Erscheinen eingestellt
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Willings press guide / 1
Chesham, Bucks : Cision; 1991-1996: East Grinstead, …; … - 117.1991 - 128.2002; 2003 - 2017; damit Ersch. eingest.
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Willings press guide / 2 : the world's leading media directory
London : Cision; 1991-1996: East Grinstead, West Sussex …; … - 117.1991 - 128.2002; 2003 - 2017; damit Ersch. eingest.
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Zeitschriftenverlage zwischen Verdrängung und Erneuerung : eine Fallstudienanalyse zum strukturellen und organisationalen Wandel
Czerny, Nicolai - 2017
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Zeitschriftenverlage zwischen Verdrängung und Erneuerung : Eine Fallstudienanalyse zum strukturellen und organisationalen Wandel
Czerny, Nicolai - 2017
Methodik: Konstruktivistisches Forschungsverständnis, narrative Interviews und sequenzielle Fallstudienanalyse -- Das Internet und der Umbruch im Zeitschriftenwesen -- Wie steuern Zeitschriftenverlage durch den Wandel? -- Wie lernen Zeitschriftenverlage und wie können sie Potenziale entfalten?...
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Multi-Channel Demand in Two-Sided Markets : Evidence from the Magazines Industry
Hildebrand, Thomas - 2011
Traditionally, magazines have operated in a two-sided market, serving two groups of customers at the same time: readers and advertisers. With the rise of the Internet, further demand channels have been explored: readers can now access much of the contents also on the magazine's website, which in...
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Benn's media / 1
Ernest Benn Ltd. <London> - Tonbridge, Kent : Benn - Ed. 141.1993 - 165.2017(2016); damit Ersch. eingest.
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10000534564
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Benn's media / 2
Ernest Benn Ltd. <London> - London : Cision; 1993-2014: Tonbridge, Kent : Benn - Ed. 141.1993 - 165.2017(2016); damit Ersch. eingest.
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Betriebswirtschaftliche Besonderheiten vonZeitschriften und Zeitschriftenverlagen
Dührkop, Claudia - Hochschule <Wismar> / Fakultät für … - 2009
Die vorliegende Arbeit wurde im Rahmen eines Praktikums beim DPV DeutscherPressevertrieb GmbH verfasst. Der DPV ist eine 100 prozentige Tochterfirmades Verlagshauses Gruner+Jahr und wurde im Jahr 2006 gegründet.Ursache hierfür war die Neustrukturierung der gesamten vertrieblichen...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009418765
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Publikumszeitschriften im Ausland erfolgreich positionieren: Strategische und taktische Fragen der Internationalisierung von Verlagen
Pezoldt, Kerstin; Merget, Benedikt - 2009
Die Internationalisierung der Aktivitäten von Verlagshäusern bildet einen strategischen Schwerpunkt unternehmerischer Tätigkeit. Der Beitrag analysiert, ob und wie strategische Aspekte der internationalen Marktbearbeitung im Zeitschriftenmarkt identifiziert und anschließend in die...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010308153
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Betriebswirtschaftliche Besonderheiten von Zeitschriften und Zeitschriftenverlagen
Dührkop, Claudia - 2009
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Publikumszeitschriften im Ausland erfolgreich positionieren : strategische und taktische Fragen der Internationalisierung von Verlagen
Pezoldt, Kerstin; Merget, Benedikt - 2009
Die Internationalisierung der Aktivitäten von Verlagshäusern bildet einen strategischen Schwerpunkt unternehmerischer Tätigkeit. Der Beitrag analysiert, ob und wie strategische Aspekte der internationalen Marktbearbeitung im Zeitschriftenmarkt identifiziert und anschließend in die...
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Betriebswirtschaftliche Besonderheiten von Zeitschriften und Zeitschriftenverlagen
Dührkop, Claudia - 2009
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Desk rejection in an academic publication market model with matching frictions
Besancenot, Damien; Huynh, Kim; Vranceanu, Radu P. - 2009
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003910219
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Willings press guide / 3
Chesham, Bucks : Cision; 2005-2008: Chesham, Bucks : … - 2003 - 2014
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The Strategic Impact of the Internet on Magazine Publishing
Ellonen, Hanna-Kaisa; Kuivalainen, Olli; Jantunen, Ari - 2014
This paper discusses the impact of the Internet on the magazine publisher's competitive advantage on three analytic levels: the products, the company and the industry. The analysis is based on interview data from the Finnish magazine publishing industry. On the product level, the Internet is a...
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Verlagswirtschaft : ökonomische, rechtliche und organisatorische Grundlagen
Lucius, Wulf D. von - 2014 - 3., neubearb. und erw. Aufl.
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La presse française : au défi du numérique
Albert, Pierre; Sonnac, Nathalie - 2014 - 8. éd.
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Kollektive Verhandlungen im Presse-Grosso
May, Frank Christian; Münster, Johannes - In: Journalismus ist kein Geschäftsmodell : aktuelle …, (pp. 161-172). 2014
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Creativity and management in the media industry : empirical analysis of North American independent magazines
Edgell, Robert Anthony (contributor) - 2007
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Study on the economic and technical evolution of the scientific publication markets in Europe : final report
Dewatripont, Mathias (contributor) - 2006 - January 2006
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Balance zwischen Innovationsprojekten und Tagesgeschäft im Zeitschriftenverlag
Morsbach, Günter; Hafkesbrink, Joachim; Kulenović, … - In: Flexibilität und Stabilität in der Verlags- und …, (pp. 279-297). 2013
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009762507
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Is it all about the price? : decision drivers affecting ad placement of media planners in magazines
Knuth, Ingo; Kouki, Monia; Strube, Mania - In: Journal of media business studies 10 (2013) 3, pp. 65-85
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010229272
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Der Wandel des wissenschaftlichen Publikationssystems durch das Internet : sektorale Transformation im Kontext institutioneller Rekonfiguration
Hanekop, Heidemarie; Wittke, Volker - In: Internet, Mobile Devices und die Transformation der …, (pp. 147-172). 2013
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009673499
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Practicing what we preach : the geographic diversity of editorial boards
Harzing, Anne-Wil; Metz, Isabel - In: Management international review : mir ; journal of … 53 (2013) 2, pp. 169-187
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Erlösstrategien 2015 : zukünftige Handlungsfelder, Umsatzpotenziale und Vertriebsstrategien im Verlagswesen : eine empirische Gemeinschaftsstudie von VDZ, KPMG und der Hochschule Fresenius
Jagow, Ludwig von (ed.) - Verband Deutscher Zeitschriftenverleger - 2013
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Caijing Magazine (A)
Ramanna, Karthik - 2012
In late 2009, Wang Boming, publisher of Caijing Magazine, widely regarded as China's most independent newsmagazine, gathered his core team for an urgent meeting. His pioneering editor Hu Shuli, described for her fiercely independent journalism as "the most dangerous woman in China" had quit with...
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Marketing to the American entrepreneur : insights and trends from mass-market print magazine advertising
Abrahams, Alan S.; Coupey, Eloise; Rajivadekar, Anuja; … - In: Journal of research in marketing and entrepreneurship : JRME 14 (2012) 1, pp. 65-94
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Die CSR-Debatte in den Printmedien : Anlässe, Themen, Deutungen
Weder, Franzisca - 2012
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The poverty of journal publishing
Beverungen, Armin; Böhm, Steffen; Land, Christopher - In: Organization : the critical journal of organization, … 19 (2012) 6, pp. 929-938
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009679907
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What are we to do with feral publishers?
Harvie, David; Lightfoot, Geoff; Lilley, Simon; Weir, … - In: Organization : the critical journal of organization, … 19 (2012) 6, pp. 905-914
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009679910
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How entrepreneurship evolves : the founders of new magazines in America, 1741-1860
Haveman, Heather A.; Habinek, Jacob; Goodman, Leo A. - In: Administrative science quarterly : ASQ ; dedicated to … 57 (2012) 4, pp. 585-624
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009692010
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Vogue in Britain : authenticity and the creation of competitive advantage in the UK magazine industry
Cox, Howard; Mowatt, Simon - In: Business history 54 (2012) 1, pp. 67-87
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Beyond appearances : do dynamic capabilities of innovative firms actually differ?
Jantunen, Ari; Ellonen, Hanna-Kaisa; Johansson, Anette - In: European management journal 30 (2012) 2, pp. 141-155
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009522404
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Under the counter, under the radar? : the business and regulation of the pornographic press in Sweden 1950 - 1971
Arnberg, Klara - In: Enterprise & society : the international journal of … 13 (2012) 2, pp. 350-377
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Magazine publishers embracing new media : exploring their capabilities and decision making logic
Johansson, Anette; Ellonen, Hanna-Kaisa; Jantunen, Ari - In: Journal of media business studies 9 (2012) 2, pp. 97-114
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009579441
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Mergers & competition, magazine research, and old media meeting new
Gustafsson, Karl Erik (contributor) - 2012
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The influence of the congruence between brand and consumer personality on the loyalty to print and online issues of magazine brands
Nienstedt, Hans-Werner; Hubert, Frank; Seelmann, Carolin - In: JMM : the international journal on media management 14 (2012) 1, pp. 3-26
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009549276
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Strategische Geschäftsfelderweiterung deutscher Zeitschriftenverlage : eine empirische Untersuchung mithilfe der Anwendung von Scoring-Modellen
Schauseil, Caspar G. - 2012 - 1. Aufl.
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Caijing Magazine (B)
Ramanna, Karthik; Donovan, G. A. - 2012
In late 2009, Wang Boming, publisher of Caijing Magazine, widely regarded as China's most independent news magazine, gathered his core team for an urgent meeting. His pioneering editor Hu Shuli, described for her fiercely independent journalism as "the most dangerous woman in China" had quit...
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Media Markets with Habit Formation
Dewenter, Ralf - 2003
The aim of this paper is to analyse the pricing behaviour of print media firms when consumption on reader markets is addictive or habituated. However,not only the reader but also the advertising market has to be considered by a publisher optimising profits.Because print media markets are highly...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010263393
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The Economics of Media Markets : A Literature Review
Dewenter, Ralf - 2003
Media and especially mass media like newspapers or magazines are characterised by a number of peculiarities which are interesting from both a theoretical and empirical point of view.The interrelationship of reader and advertising markets,high sunk costs and large economies of scale are typical...
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Estimating the Valuation of Advertising
Dewenter, Ralf - 2003
Mass-medias are characterized by at least two interrelated markets. Therefore,the media firm has to satisfy two interdependent demands,the demand for magazines and the demand for advertising.The utility of the readers is affected by the information of the editorial and the advertising share.The...
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Media markets with habit formation
Dewenter, Ralf - 2003 - [Elektronische Ressource]
The aim of this paper is to analyse the pricing behaviour of print media firms when consumption on reader markets is addictive or habituated. However, not only the reader but also the advertising market has to be considered by a publisher optimising profits. Because print media markets are...
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The economics of media markets : a literature review
Dewenter, Ralf (contributor) - 2003 - [Elektronische Ressource]
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Estimating the valuation of advertising
Dewenter, Ralf - 2003 - [Elektronische Ressource]
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10001789514
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Media Markets with Habit Formation
Dewenter, Ralf - 2003
The aim of this paper is to analyse the pricing behaviour of print media firms when consumption on reader markets is addictive or habituated. However, not only the reader but also the advertising market has to be considered by a publisher optimising profits. Because print media markets are...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014076053
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Nachhaltige Führung der GEO-Markenfamilie : Entwicklung und Perspektiven
Brüne, Gerd - In: Innovative Markenführung und -implementierung, (pp. 269-290). 2011
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Der Word-of-Mouth-Effekt als kalkulierbare Größe in der Mediaplanung
Anschütz, Tina; Sonntag, Ralph - In: Dialogmarketing Perspektiven 2010/2011 : Tagungsband 5. …, (pp. 53-70). 2011
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