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Subject
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Vertrieb 2,625 Physical distribution 2,064 Deutschland 511 Germany 463 Marketing 417 Theorie 353 Distributionslogistik 352 Theory 351 Verkauf 281 Strategisches Management 246 Selling 244 Logistik 239 Distribution channel 213 Vertriebsweg 213 Beziehungsmarketing 209 Relationship marketing 209 Logistics 195 Controlling 181 Marketingmanagement 169 Marketing management 162 Verkaufspersonal 161 Salespeople 160 Lieferkette 155 Supply chain 155 Erfolgsfaktor 145 B-to-B-Marketing 142 Business-to-business marketing 142 Lieferantenmanagement 141 Supplier relationship management 141 Success factor 125 Management control 123 Management 106 Unternehmen 99 Absatz 98 Vertriebsorganisation 98 Electronic Commerce 93 Einzelhandel 92 Strategic management 92 Sales 85 Logistikunternehmen 81
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All
Undetermined 580 Free 176 CC license 12
Type of publication
All
Book / Working Paper 1,840 Article 1,070 Journal 26
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch 568 Book section 568 Article in journal 496 Aufsatz in Zeitschrift 496 Hochschulschrift 362 Thesis 244 Graue Literatur 156 Non-commercial literature 156 Collection of articles of several authors 119 Sammelwerk 119 Lehrbuch 98 Aufsatzsammlung 97 Case study 91 Fallstudie 91 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 86 Textbook 81 Working Paper 79 Arbeitspapier 75 Ratgeber 69 Bibliografie enthalten 67 Bibliography included 67 Guidebook 58 Konferenzschrift 47 Handbook 25 Handbuch 25 Conference proceedings 22 Wörterbuch 12 Glossar enthalten 8 Glossary included 8 Nachschlagewerk 7 Reference book 7 Conference paper 6 Fallstudiensammlung 6 Konferenzbeitrag 6 Article 5 Collection of articles written by one author 5 Sammlung 5 Bibliografie 4 Mehrbändiges Werk 4 Multi-volume publication 4
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Language
All
German 1,881 English 947 Undetermined 97 French 13 Spanish 3 Hungarian 2 Polish 2 Turkish 2 Arabic 1 Italian 1 Dutch 1 Norwegian 1 Russian 1 Swedish 1
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Author
All
Homburg, Christian 40 Binckebanck, Lars 28 Kühnapfel, Jörg B. 26 Pufahl, Mario 21 Pepels, Werner 19 Ahlert, Dieter 16 Belz, Christian 16 Schmoll, Anton 15 Schäfer, Heiko 15 Zupancic, Dirk 15 Lasch, Rainer 14 Schneider, Janna 14 Winkelmann, Peter 14 Herndl, Karl 13 Vahrenkamp, Richard 13 Dannenberg, Holger 11 Schmitz, Christian 11 Fernandes, Ana Margarida 10 Klenow, Peter J. 10 Meleshchuk, Sergii 10 Rodríguez-Clare, Andrés 10 Daganzo, Carlos 9 Koether, Reinhard 9 Kotzab, Herbert 9 Rushton, Alan 9 Ackerschott, Harald 8 Becker, Jörg 8 Biesel, Hartmut H. 8 Klein, Andreas 8 Kleinaltenkamp, Michael 8 Krafft, Manfred 8 Lasko, Wolf W. 8 Rainsberger, Livia 8 Wimmer, Konrad 8 Albers, Sönke 7 Diller, Hermann 7 Hannig, Uwe 7 Hesse, Josef 7 Hölter, Ann-Kristin 7 Jensen, Ove 7
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden 67 De Gruyter Oldenbourg 8 Books on Demand GmbH <Norderstedt> 7 Gesellschaft Fördertechnik, Materialfluss und Logistik 7 Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb 6 National Bureau of Economic Research 6 Shaker Verlag 6 Wiley-VCH 6 UVK Verlagsgesellschaft mbH 5 Verlag Dr. Kovač 5 Duncker & Humblot 4 Eric Cuvillier <Firma> 4 GABAL-Verlag GmbH 4 Haufe-Lexware GmbH & Co. KG 4 Springer Gabler <Firma> 4 Verein Deutscher Ingenieure 4 Edward Elgar Publishing 3 FOM-Hochschule für Oekonomie & Management 3 Finanz Colloquium Heidelberg 3 Gesellschaft Konstruktion und Entwicklung 3 Technische Universität Berlin 3 Tredition GmbH <Hamburg> 3 W. Kohlhammer GmbH 3 Westfälische Wilhelms-Universität Münster 3 Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung 3 Berliner Wissenschafts-Verlag 2 Bundesagentur für Außenwirtschaft 2 CAMPUS 02 - Fachhochschule der Wirtschaft / FH-Bachelorstudiengang Marketing & Sales 2 Canada / Restrictive Trade Practices Commission 2 Chartered Institute of Logistics and Transport in the UK 2 Deutsche Gesellschaft für Logistik 2 Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart> 2 Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation 2 IWDL <7, 2002, Grainau> 2 Logistik-Dialog <7, 1990, Wien> 2 Logistik-Dialog <8, 1991, Wien> 2 Nomos Verlagsgesellschaft 2 Sales Convention <2, 2011, Elmshorn> 2 Springer International Publishing 2 Universitat Pompeu Fabra / Departament d'Economia i Empresa 2
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All
SpringerLink / Bücher 121 Springer eBook Collection 51 Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - Koordination - Umsetzung 32 The journal of personal selling & sales management : JPSSM 32 essentials 25 Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms 24 Die Bank 23 The Oxford handbook of strategic sales and sales management 22 Europäische Hochschulschriften / 5 20 Springer eBook Collection / Business and Economics 19 Lehrbuch 18 VDI-Berichte 17 Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen 16 Internationaler Vertrieb : Grundlagen, Konzepte und Best Practices für Erfolg im globalen Geschäft ; [... fand am 11. März 2011 im Audimax der Nordakademie in Elmshorn die zweite "Sales Convention" unter dem Motto "Internationaler Vertrieb - Global Player oder Local Hero" statt] 15 Journal of personal selling & sales management : JPSSM 15 Controlling & Management review / Sonderheft : ZfCM : Zeitschrift für Controlling & Management 14 Gabler Edition Wissenschaft 14 Edition Sales Excellence 13 Springer eBooks / Business and Economics 13 Wertorientierte Vertriebssteuerung in Banken und Sparkassen : Deckungsbeitragsmessung, Multikanal-Steuerung, erfolgsabhängige Vergütung 12 The journal of business & industrial marketing 11 Essentials 10 Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten 10 International journal of physical distribution & logistics management : IJPD & LM 10 Verkaufen nach der Krise : vertriebliche Erfolgspotenziale der Zukunft nutzen - Strategien und Tipps aus Forschung, Beratung und Praxis 10 Marketing- und Vertriebs-Controlling : [die wichtigsten Instrumente und Steuerungsgrößen, Absatzplanung und Kundendeckungsbeitragsrechnung, Kennzahlen für das Online-Marketing, Aufbau eines effektiven Kundenbeziehungsmanagement] 9 Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung 8 International journal of retail & distribution management 8 Moderne Controlling-Instrumente für Marketing und Vertrieb : [Grundlagen und Konzepte, Kennzahlen für das Online-Marketing, Praxisbeispiele aus unterschiedlichen Branchen, IT-gestütztes Kundenbeziehungsmanagement] 8 Professionelles Sales & Service Management : Vorsprung durch konsequente Kundenorientierung 8 Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis 8 Vertriebsleiterhandbuch : Erfolge im Verkauf planen und steuern 8 Controller Magazin : Praxiswissen zur Unternehmenssteuerung : Mitgliederzeitschrift des Internationalen Controller Vereins und der RMA Risk Management Association & Rating Association e.V. 7 Erfolgreicher Vertrieb braucht Führung : Konzepte, Praxisberichte und Lösungsansätze für Banken und Sparkassen 7 Handbuch Vertriebs-Exzellenz im Asset Management : institutionelle Anleger gewinnen und binden 7 Kunden und Markt im Fokus : mit Marketingcontrolling zum Erfolg 7 Lecture notes in economics and mathematical systems : LNEMS 7 Wettbewerbsorientierter Vertrieb in der Energiewirtschaft : Kalkulation, Controlling, Beschaffung 7 Wettbewerbsorientierter Vertrieb in der Energiewirtschaft : Kundenverlustprävention, neue Geschäftsfelder und Produkte, optimierte Vertriebsprozesse 7 Bank-Praktiker : rechtssicher, revisionsfest, risikogerecht 6
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Source
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ECONIS (ZBW) 2,519 USB Cologne (EcoSocSci) 376 USB Cologne (business full texts) 14 EconStor 11 RePEc 7 OLC EcoSci 4 BASE 3 ArchiDok 2
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Linking sales force integration into NPD to salesperson retention : toward a systematic framework
Prigge, Jana-Kristin; Schwehm, Kevin; Sieberz, Isabell - In: Journal of personal selling & sales management : JPSSM 44 (2024) 3, pp. 315-334
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The feasibility of ultra large-scale distributed networks in symmetrical network typologies
Khalvandi, Reza; Sansò, Brunilde - 2024
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Ready for Digital B2B Sales or not? Wie die Digitalisierung die Vertriebsarbeit verändert
Fischer, Heiko; Seidenstricker, Sven - In: HMD Praxis der Wirtschaftsinformatik 61 (2024) 3, pp. 623-637
Die digitale Transformation führt zu einem tiefgreifenden gesellschaftlichen Wandel und beeinflusst den Business-to-Business-Vertrieb (B2B-Vertrieb) erheblich. Der Vertriebsprozess ist zunehmend von digitalen Technologien geprägt und die Beziehung zwischen Kund*innen und Vertrieb verlagert...
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Umdenken beim Verkauf von Business-to-Business-Lösungen: Integration von Marketing, Vertrieb und Customer Success Management
Durst, Carolin; Pöppelbuß, Jens - In: HMD Praxis der Wirtschaftsinformatik 61 (2024) 3, pp. 609-622
Zusammenfassung Die Vermarktung und der Vertrieb von komplexen Produkt- und Dienstleistungsbündeln in Business-to-Business-Märkten wird als Solution Selling bezeichnet. Dieser Verkaufsansatz vermarktet keine einzelnen Produkte oder Dienstleistungen, sondern maßgeschneiderte Lösungen. Die...
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Evaluation of food suppliers by multi-channel buyers : focusing on the moderating effect of distribution channel
Choi, Eunsoo; Kim, Nayeong; Moon, Junghoon - In: Cogent business & management 11 (2024) 1, pp. 1-20
In a multi-channel distribution environment, the selection and assessment of suppliers are pivotal to effective retailer performance management. This necessitates heightened qualifications and competence from suppliers. This study examines the relationship between the perception of supplier...
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Video-based sales interaction in cross-cultural B2B relationships : potential (un)desired consequences
Koponen, Jonna; Metsola, Jaakko; Salin, Lotta; … - In: Industrial marketing management : the international … 119 (2024), pp. 238-251
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The Streamer's sales strategy choice considering sales effort
Zhen, Xueping; Wang, Ping; Li, Xinran - In: Journal of retailing and consumer services 78 (2024), pp. 1-16
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Umdenken beim Verkauf von Business-to-Business-Lösungen : Integration von Marketing, Vertrieb und Customer Success Management
Durst, Carolin; Poeppelbuss, Jens - In: HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik 61 (2024) 3, pp. 609-622
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Personal selling and sales management abstracts
Mangus, Stephanie M. - In: Journal of personal selling & sales management : JPSSM 44 (2024) 2, pp. 196-208
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Reselling or agency selling? : the strategic role of live streaming commerce in distribution contract selection
Wang, Qiang; Zhao, Nenggui; Ji, Xiang - In: Electronic commerce research 24 (2024) 2, pp. 983-1016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015062878
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Unveiling trust as a mediator in distributor loyalty within South African multi-level marketing
Williams, Carinda C.; Kleynhans, Marizaan - In: South African journal of economic and management sciences 27 (2024) 1, pp. 1-7
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Manufacturer's choice of online selling format in a dual-channel supply chain with green products
Li, Jin; Wang, Haoyu; Shi, Victor; Sun, Qi - In: European journal of operational research : EJOR 318 (2024) 1, pp. 131-142
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015047683
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Sell on, sell to, or sell through : the sales performance implications of brand-platform selling arrangements
Wang, Hao; Good, Valerie; Lim, Joon Ho; Hsieh, Ming Huei - 2024
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Distribution velocity in wine retailing
Hirche, Martin; Loose, Simone; Lockshin, Lawrence S.; … - In: Wine Economics and Policy 12 (2023) 2, pp. 31-41
Little is known about the relationship between distribution and market share in the wine category. Understanding the influences of product and distribution characteristics at the SKU-level and incorporating them into marketing strategy and planning has important managerial and academic...
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Omnichannel Distribution to Fulfill Retail Orders
Wan, Xiang - 2023
Problem definition: Although the analytical literature has extensively studied distribution channels, the empirical evidence on the values of omnichannel distribution is limited, especially for the omnichannel used by manufacturing companies to fulfill retail orders. I empirically evaluate the...
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Direct-to-Consumer (D2C) strategies of established consumer goods manufacturers : a dynamic capability perspective
Lienhard, Severin - 2023
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Toward a contextualized understanding of inside sales : the role of sales development in effective lead funnel management
Terho, Harri; Salonen, Anna; Yrjänen, Meri - In: The journal of business & industrial marketing 38 (2023) 2, pp. 337-352
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Firm Size Distribution Goes Online : The Evolution of eBay Firms' Sales Distribution
Bar-Gill, Sagit; Brynjolfsson, Erik - 2023
The size distribution of firms is an important indicator of market concentration. Studying the distribution of sales for eBay’s commercial sellers, this paper provides the first analysis of a firm size distribution (FSD) at an online market, further examining its evolution, and the underlying...
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Recruiting von Vertriebsexperten : Wie Sie hochmotivierte Leistungsträger für Ihren Vertrieb gewinnen
Schlotter, Lorenz - 2025
Einleitung -- Bewerber verstehen: Psychologie des Jobwechsels -- Ihr Angebot entwickeln: Die vier Leistungsträger-Bausteine -- Ihr Angebot transportieren: Leistungsträger-Ansprache -- Jobselling: Leistungsträger im Gespräch überzeugen -- Fazit – die Entscheidung liegt bei Ihnen.
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015189988
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Enhancing B2B sales through digital transformation : insights into effective sales enablement
Mukhopadhyay, Sandip; Terho, Harri; Rakesh Singh; … - In: Industrial marketing management : the international … 125 (2025), pp. 29-47
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Sales Automation
Cordts, Anne - 2025
Dieses Buch befasst sich mit den Auswirkungen zunehmender Automatisierung im Vertrieb. Als Konsequenz von Automatisierung nimmt die persönliche Interaktion zwischen Mitarbeiter und Kunde ab, sodass der Vertrieb insgesamt weniger persönlich wird. Anhand dreier Forschungsarbeiten werden in...
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Transforming Sales Strategies : Conquering Markets Step by Step
Beck, Manuel - 2025
Importance of Strategic Sales Structuring -- The Market: Building a detailed understanding of the market and competition -- The Customer: Developing a detailed understanding of buyers and customers -- The Channel: Determining sales channels and structuring options -- The Organization:...
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Digitaler Vertrieb
Seidenstricker, Sven; Poeppelbuss, Jens; Berger, Thomas B. - 2025
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CE-Markt electro : das Business-Magazin für home & mobile electronics
Mering : B&B Publishing GmbH - 2025, Ausgabe 1-
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KI im Vertrieb : eine Anleitung für Unternehmer zur Optimierung ihrer B2B-Geschäftsprozesse
Heinrich, Stephan - 2025
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Effect of demand uncertainty on omnichannel distribution network design strategies
Bilir, Canser - In: International transactions in operational research : a … 32 (2025) 1, pp. 438-477
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014637196
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Künstliche Intelligenz im Vertrieb : KI-Lösungen für jede Phase des Verkaufszyklus: Einsatzmöglichkeiten, Tools und Implementierung
Beck, Manuel - 2025
Status Quo der Künstlichen Intelligenz und ihre Relevanz für den Vertrieb -- Analyse Künstlicher Intelligenz in den Sales-Cycle-Phasen -- KI bei Lead-Generierung und -Qualifizierung -- KI bei der Kontaktaufnahme -- KI zur Unterstützung von Kundengesprächen -- KI zur Generierung von...
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KI im Vertrieb von Start-up-Unternehmen : Einsatzfelder und Beitrag zum Vertriebserfolg
Zahn, Leonard; Binckebanck, Lars - 2025
Start-up-Unternehmen sind innovativ, für skalierbares Wachstum auf Vertriebserfolg ausgerichtet und aufgrund begrenzter Ressourcen zu Effizienz sowie Agilität gezwungen. Dieses Buch basiert auf einer wissenschaftlichen Untersuchung des vertrieblichen Einsatzes von KI-gestützten Technologien...
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Erfolg im Neukundengeschäft mit dem Temperament-Sales-Modell : Vorbereitung, Prognose, Abschluss: Verkaufsstrategien für Ihre High-Performance
Arzuman, Orhan - 2025 - 2. Auflage
Das Temperament-Sales-Modell -- Die Vorbereitung -- Die Präsentation -- Die Nachbereitung -- Die Menschenbilder -- Die Potenzialeinschätzung -- Exkurs: Software- und KI-Lösungsvertrieb mit dem Temperament-Sales-Modell -- High-Performer wird man durch Übung.
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Dismal management of the sales and distribution system at gem food products
Chintaluri, Manoj Gour; Bala Subramanian R; Mehta, Sunita - 2025
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The modern wholesaler : global sourcing, domestic distribution, and scale economies
Ganapati, Sharat - In: American economic journal 17 (2025) 1, pp. 1-40
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Die Rolle der Selbstaufwertung beim Einsatz von Statusanreizen im Vertrieb
Vogt, Niclas - In: Junior Management Science (JUMS) 7 (2022) 4, pp. 1133-1146
Ziel dieser Untersuchung ist es, die sozialpsychologische Theorie der Selbstaufwertung auf die in der Unternehmenswelt verbreitete Nutzung von Statusanreizen anzuwenden. Genauer wird sich anhand eines fiktiven Sales-Teams die potenzielle Wirkung der Selbstaufwertung angeschaut, die durch die...
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Manufacturer's Optimal Distribution Strategy in the Platform Supply Chain : Bundling or Add-On?
Wang, Junbin; Wang, Shanshan; Shi, Yangyan; Paul, Sanjoy - 2022
As the distribution strategy, the bundle and add-on strategy has been widely applied to sell the base goods and add-on goods in retail markets. Meanwhile, the rapid growth of e-commerce has also forced more platforms to participate in the above strategies. Motivated by these, we consider three...
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Expert report on the review of the vertical block exemption regulation : information exchange in dual distribution : final report
COMMEO Rechtsanwälte; Europäische Kommission / … - 2022
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Workplace Knowledge Flows
Sandvik, Jason; Saouma, Richard E.; Seegert, Nathan; … - 2022
What prevents the spread of information among coworkers, and which management practices facilitate workplace knowledge flows? We conducted a field experiment in a sales company, addressing these questions with three active treatments. (1) Encouraging workers to talk about their sales techniques...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013322227
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The mediating influence of procurement strategy on the relationship between physical distribution and availability of contraceptives in public health facilities
Wilson, Tusiime; Nguni, Winnie; Rwehumbiza, Deusdedit - In: Business management review : journal of the University … 25 (2022) 1, pp. 42-59
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013349304
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Digital distribution as an e-commerce sales channel
Skurpel, Dagmara - In: Comparative economic research : Central and Eastern Europe 25 (2022) 1, pp. 95-107
In a matter of decades, digital technologies have transformed the way we communicate with others, conduct business, produce goods and services, as well as the way we live, work, and spend our spare time. These, often rapid, developments hold a lot of promise for the future, in terms of wealth...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013334951
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A Model of Influencer Economy
Cong, Lin William; Li, Siguang - 2022
We model an influencer economy in which brand owners and sellers depend on influencers to attract consumers while competing in both influencer and product markets. As technologies governing marketing outreach improve, the equilibrium features non-monotonicities in influencer market...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013310961
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Covid-19 and small wineries : new challenges in distribution channel management
Temperini, Valerio; Sabatini, Andrea; Fraboni, Pier … - In: Piccola impresa : rivista internazionale di studi e ricerche (2022) 1, pp. 37-59
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013459569
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The State of Artificial Intelligence : Procurement versus Sales and Marketing
Spreitzenbarth, Jan Martin; Stuckenschmidt, Heiner; … - 2022
Purpose: Sales and procurement are the main boundary spanning functions of an organization – each with a specific focus and partly different views and objectives. They are often considered as two sides of a coin that struggle with one another for relative competitive advantage. The...
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Business-to-Business-Kunden differenziert bearbeiten : Beschaffungssituationen, Zusammenarbeitsmodelle und Implementierungspfade
Lindenau, Anna - 2022
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Product Distribution Strategy in Response to the Platform Retailer’s Marketplace Introduction
Wei, Yuansheng; Dong, Yuxuan - 2022
An increasing number of online retailers (e.g., Amazon.com and JD.com) who are established as pure resellers are providing marketplace services allowing suppliers to directly sell products to consumers. These platforms’ hybrid roles of resellers and marketplaces make it possible for suppliers...
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Distributionslogistik : effiziente Absicherung der Lieferfähigkeit
Koether, Reinhard; Kleemann, Florian C. - 2024 - 4., überarbeitete und erweiterte Auflage
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Increasing graduates' interest in B2B sales : how to dispel lay beliefs, fight stigma, and create a profession of choice
Lanzrath, Aline Isabelle; Homburg, Christian; Ruhnau, … - In: Journal of personal selling & sales management : JPSSM 44 (2024) 3, pp. 274-292
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015192656
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Personal selling and sales management abstracts : editorial
Mangus, Stephanie M. - In: Journal of personal selling & sales management : JPSSM 44 (2024) 4, pp. 343-354
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015193364
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Artificial intelligence in business-to-business (B2B) sales process : a conceptual framework
Rodriguez, Michael; Peterson, Robert M. - In: Journal of marketing analytics : JMA 12 (2024) 4, pp. 778-789
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015138134
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Sales force control in the area of value-based selling and Industry 4.0 : smart self-control based on salesperson business model
Echchakoui, Saïd; Ladhari, Riadh - In: Journal of marketing analytics : JMA 12 (2024) 4, pp. 1006-1027
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015138157
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Logistique(s), circuits courts et relocalisation : la réinvention des territoires
Cassière, François (ed.); Noireaux, Virginie (ed.) - 2024
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Marketing : strategisch analysieren und marktorientiert umsetzen
Helm, Roland; Endres, Herbert - 2024 - 9., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
Marketingstrategien effektiv entwickelnSie wollen in die dynamische Welt des Marketings und der marktorientierten Unternehmensführung eintauchen - dann ist dieses Buch ideal für Sie. Es bietet Praxiseinblicke und lässt Neues, wie Künstliche Intelligenz, Chatbots, Metaverse und Virtual...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012670705
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Handbuch Vertriebsrecht
Martinek, Michael; Semler, Franz-Jörg; Flohr, Eckhard; … - 2024 - 5., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
Zum WerkDas Recht des nationalen wie internationalen Vertriebs von Waren, Dienstleistungen und Immaterialgütern ist eine dynamische Querschnittsmaterie. Sie berührt das Vertrags- und Kartellrecht ebenso wie das Recht des gewerblichen Rechtsschutzes, das Handels-, Außenwirtschafts-,...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012042379
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