An agent-based simulation of customer multi-channel choice behavior
Year of publication: |
2015
|
---|---|
Authors: | Sonderegger-Wakolbinger, Lea M. ; Stummer, Christian |
Published in: |
Central European journal of operations research : CEJOR ; official journal of the Austrian, Croatian, Czech, Hungarian, Slovakian and Slovenian OR Societies. - Berlin : Springer, ISSN 1435-246X, ZDB-ID 1178875-6. - Vol. 23.2015, 2, p. 459-477
|
Subject: | Agent-based simulation | Marketing | Multi-channel choice | Agentenbasierte Modellierung | Agent-based modeling | Simulation | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Vertriebsweg | Distribution channel | Theorie | Theory |
-
Integrating the customers' perceived risks and benefits into the triple-channel retailing
Zhang, Wei-guo, (2017)
-
Deciding to change : an event sequence analysis of technology adoption behavior in consumers
Zenobia, Brent A., (2013)
-
Pereira, Marcelo de Carvalho, (2018)
- More ...
-
Projektauswahl im betrieblichen F&E-Manangement : ein interaktives Entscheidungsunterstützungssystem
Stummer, Christian, (1998)
-
Zur Modellierung mehrfacher Zielsetzungen bei der F&E-Projektauswahl
Stummer, Christian, (2003)
-
Faire Gruppenentscheidungen in der Investitionsplanung
Stummer, Christian, (2001)
- More ...