Analysis of customer service relevance in business models from a service-dominant logic perspective : an empiric approach to customer relationship management against the background of digitalization
Year of publication: |
[2015]
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Authors: | Freiburg, Marc ; Frère, Eric ; Stein, Dirk |
Institutions: | VAWW - Verlag für angewandte Wirtschaftswissenschaften UG (publisher) |
Publisher: |
Köln : VAWW - Verlag für angewandte Wirtschaftswissenschaften |
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Kundenservice | Customer service | Geschäftsmodell | Business model | Kundenorientierung | Beziehungsmanagement | Strategisches Management |
Description of contents: | Table of Contents [d-nb.info] |
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Customer innovation : customer-centric strategy for enduring growth
Debruyne, Marion, (2015)
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Business model evolution of customer care services
Majava, Jukka, (2019)
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The service excellence and innovation model : lessons from IKEA and other service frontiers
Edvardsson, Bo, (2011)
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Frère, Eric, (2013)
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Märkte für Domainnamen : Strukturen, Marktteilnehmer und aktuelle Entwicklungen
Kotas, Carsten, (2017)
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Märkte für Domainnamen : Strukturen, Markteilnehmer und aktuelle Entwicklungen
Kotas, Carsten, (2016)
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