Ausgestaltung einer Balanced Scorecard für Versicherungsunternehmen
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Gabriel, Andreas |
Publisher: |
Karlsruhe : VVW, Verl. Versicherungswirtschaft |
Subject: | Versicherungsmanagement | Insurance management | Balanced Scorecard | Balanced scorecard | Kundenzufriedenheit | Customer satisfaction | Arbeitszufriedenheit | Job satisfaction | Versicherungsbetrieb |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] |
-
Balanced Scorecard in Versicherungen : Strategien erfolgreich in der Praxis umsetzen
Romeike, Frank, (2003)
-
Multidimensionales Referenzdatenmodell für Balanced Scorecard-Kennzahlen in der Versicherungsbranche
Dillschneider, Stefan, (2005)
-
Ausgestaltung einer Balanced Scorecard für Versicherungsunternehmen
Gabriel, Andreas, (2004)
- More ...
-
Clustering of groups of regular customers in horticultural retail stores in Austria
Gabriel, Andreas, (2008)
-
Consumer acceptance of genetically modified rapeseed-oil: A discrete-choice-experiment
Klein, Agnes, (2009)
-
Lessons to be learned in adoption of autonomous equipment for field crops
Lowenberg‐DeBoer, James, (2021)
- More ...