Auswirkungen der Ladenwahrnehmung auf Kaufverhalten und Einkaufszufriedenheit : Ergebnisse einer situativen Analyse
Year of publication: |
1997
|
---|---|
Authors: | Swoboda, Bernhard |
Published in: |
Handelsforschung. - Stuttgart : Kohlhammer, ISSN 0931-5926, ZDB-ID 634952-3. - Vol. 12.1997, p. 315-339
|
Subject: | Ladengestaltung | Store design | Einzelhandel | Retail trade | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Theorie | Theory | Deutschland | Germany |
-
Germelmann, Claas Christian, (2001)
-
Bartmann, Benedikt, (2010)
-
Zimmermann, Gregor, (2008)
- More ...
-
Changes in foreign operation modes: Stimuli for increases versus reductions
Swoboda, Bernhard, (2011)
-
A taxonomy of small- and medium-sized international family firms
Swoboda, Bernhard, (2013)
-
Morschett, Dirk, (2010)
- More ...