Brands on the brain : do consumers use declarative information or experienced emotions to evaluate brands?
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Esch, Franz-Rudolf ; Möll, Thorsten ; Schmitt, Bernd ; Elger, Christian Erich ; Neuhaus, Carolin |
Published in: |
Journal of consumer psychology : JCP : the official journal of the Society for Consumer Psychology. - Hoboken, NJ : Wiley, ISSN 1057-7408, ZDB-ID 1109529-5. - Vol. 22.2012, 1, p. 75-85
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Neurowissenschaften | Neuroscience | Markenimage | Brand image | Produktinformation | Product information | Emotion |
-
Rampl, Linn Viktoria, (2016)
-
e-Catalogs : how can brain hemisphericity relate to online shoppers' preferences?
Abdullah, A. B. M., (2011)
-
Better branding : brand names can influence consumer choice
Hillenbrand, Philipp, (2013)
- More ...
-
Wirkung von Markenemotionen : Neuromarketing als neuer verhaltenswissenschaftlicher Zugang
Esch, Franz-Rudolf, (2008)
-
Esch, Franz-Rudolf, (2012)
-
Wirkung von Markenemotionen: Neuromarketing als neuer verhaltenswissenschaftlicher Zugang.
Esch, Franz-Rudolf, (2008)
- More ...