Can patterns of everyday consumption indicate lifestyles? A secondary analysis of expenditures for fast moving goods and their social contexts
Year of publication: |
2001
|
---|---|
Authors: | Lüdtke, Hartmut ; Schneider, Jörg |
Published in: |
Social and economic research with consumer panel data : proceedings of the First ZUMA Symposium on Consumer Panel Data, 5 and 6 October 1999. - Mannheim : ZUMA, ISBN 3-924220-21-2. - 2001, p. 13-25
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Lebensstil | Lifestyle | Marktforschung | Market research | Privater Konsum | Private consumption | Konsumgüter | Consumer goods | Deutschland | Germany |
-
Materielle Kultur und Energiekonsum : Verbraucher und ihre Rolle für eine nachhaltige Entwicklung
Trentmann, Frank, (2016)
-
New Consumer Marketing : managing a living demand system
Baker, Susan, (2003)
-
Living arrangements and consumption: plead for lifestyle orientated market research
Schneider, Norbert F., (2001)
- More ...
-
Erzieher ohne Status? : Beiträge zum Problem der strukturellen Unsicherheit in pädagogischen Berufen
Lüdtke, Hartmut, (1973)
-
Max Solms' Gesellungslehre : (Wieder-)Entdeckung und Versuch einer Würdigung
Lüdtke, Hartmut, (1993)
-
Lüdtke, Hartmut, (1994)
- More ...