Competing on value : bridging the gap between brand and customer value
Year of publication: |
1998
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Authors: | Knox, Simon ; Maklan, Stan |
Publisher: |
London [u.a.] : Financial Times [u.a.] |
Subject: | Kundenorientierung | Wettbewerbsvorteil |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Jenseits der balanced scorecard: strategische Wettbewerbsvorteile messen
Rughase, Olaf G., (1999)
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Compliance-abhängige Dienstleistungen : Konzeption und Anwendung am Beispiel der Gesundheitsleistung
Dullinger, Florian, (2001)
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Kundenbindung als Kernaufgabe im Marketing : Kundenpotentiale langfristig ausschöpfen
Reinecke, Sabine, (2002)
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New trends in innovation and customer relationship management: a challenge formarket researchers.
Maklan, Stan, (2008)
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The Guaranty Trust Bank of Nigeria: From niche positioning to mass-market branding
Maklan, Stan, (2009)
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Dynamic capabilities: the missing link in CRM investments
Maklan, Stan, (2009)
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