CustomB2B : Customizing als kundenoffener B2B-Service
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Korflesch, Harald F. O. von ; Walsh, Gianfranco ; Loos, Peter |
Published in: |
Produktivität von Customization Services : Messung, Bewertung und Steuerung am Beispiel industrieller Dienstleistungen. - Lohmar, Rheinl : Eul, ISBN 3-8441-0345-7. - 2014, p. 1-14
|
Subject: | Leistungsbündel | Bundling strategy | Mass Customization | Mass customization | B-to-B-Marketing | Business-to-business marketing |
-
Brösel, Gerrit, (2004)
-
Growing modular : mass customization of complex products, services and software
Kratochvil, Milan, (2005)
-
Mass Customization in Wireless Communication Services : Individual Service Bundles and Tariffs
Chen, Hong, (2014)
- More ...
-
Szyperski, Norbert, (2002)
-
Einbindung externer Ressourcen als Open Service Innovation in Business to Business Märkten
Schaarschmidt, Mario, (2012)
-
Schaarschmidt, Mario, (2015)
- More ...