Die Konkurrenzsituation mittelständischer Unternehmungen : ([Mitarb.:] Klaus-Jürgen Gantzel.) (Hrsg. vom Inst. für Mittelstandsforschung)
Year of publication: |
1962
|
---|---|
Authors: | Poenseler, Kurt Egon |
Other Persons: | Gantzel, Klaus-Jürgen (contributor) |
Publisher: |
Köln & Opladen : Westdeutscher Verl. |
Subject: | Mittelstand | Einzelhandel | Ladenzeit | Preispolitik | Sortiment | Markenartikel | Preis |
-
The role of store brand spillover in a retailer’s category management strategy
Alan, Yasin, (2019)
-
The impact of private label introduction on assortment, prices, and profits of retailers
Ma, Meilin, (2021)
-
Advances in National Brand and Private Label Marketing : Fifth International Conference, 2018
Martínez-López, Francisco J., (2018)
- More ...
-
Herrschaft und Befreiung in der Weltgesellschaft
Gantzel, Klaus-Jürgen, (1975)
-
Gantzel, Klaus-Jürgen, (1984)
-
Gantzel, Klaus-Jürgen, (1983)
- More ...