Dienstleistungsmanagement : Einführung in Strategien und Prozesse bei persönlichen Dienstleistungen ; mit Fallstudien verschiedener Praktiker
Year of publication: |
1998
|
---|---|
Authors: | Bieger, Thomas |
Publisher: |
Bern [u.a.] : Haupt |
Subject: | Dienstleistung | Management |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Corsten, Hans, (1994)
-
Dienstleistungsmanagement : Strategien und Ansatzpunkte zur Schaffung von Servicequalität
Lehmann, Axel Peter, (1993)
-
Managing service as a strategic profit center
Blumberg, Donald F., (1991)
- More ...
-
Multidimensional analysis of perceived risk in commercial air travel
Boksberger, Philipp E., (2007)
-
Managing and monitoring sustainable regional devolopment in alpine regions
Scherer, Roland, (2002)
-
Air transport and tourism—Perspectives and challenges for destinations, airlines and governments
Bieger, Thomas, (2006)
- More ...