Einflußgrößen von regulären Preiselastizitäten, Preisaktionselastizitäten und Kreuzpreiselastizitäten
Alternative title: | Determinants of regular, promotional and cross price elasticities Determinants of regular, promotional and cross price elasticities |
---|---|
Year of publication: |
2000
|
Authors: | Klapper, Daniel |
Published in: |
OR-Spektrum : quantitative approaches in management. - Berlin : Springer, ISSN 0171-6468, ZDB-ID 1465994-3. - Vol. 22.2000, 1, p. 135-157
|
Subject: | Marketingtheorie | Marketing theory | Marketingmanagement | Marketing management | Preiselastizität | Price elasticity | Theorie | Theory |
-
Einflußgrößen von regulären Preiselastizitäten, Preisaktionselastizitäten u. Kreuzpreiselastizitäten
Klapper, Daniel, (1999)
-
Which brands gain share from which brands? : Inference from store-level scanner data
Oest, Rutger van, (2003)
-
Die Absatzeffekte von Verkaufsförderung im Lebensmitteleinzelhandel
Schäfer, Ralf, (1997)
- More ...
-
Sachse, Mareike, (2023)
-
Klapper, Daniel, (1998)
-
The congruence of theoretical and empirical patterns of inter-store price competition
Klapper, Daniel, (1999)
- More ...