Empirische Studie zum Messeverhalten von kleinen und mittleren Unternehmen in Mecklenburg-Vorpommern
Year of publication: |
2018
|
---|---|
Authors: | Schmallowsky, Katrin ; Feuerhake, Christian |
Publisher: |
Wismar : Hochschule Wismar, Fakultät für Wirtschaftswissenschaften |
Series: | Wismarer Diskussionspapiere ; 05/2018 |
---|---|
Type of publication: | Book / Working Paper |
Type of publication (narrower categories): | Working Paper |
Language: | German |
ISBN: | 978-3-942100-61-8 |
Other identifiers: | 1040650309 [GVK] hdl:10419/185555 [Handle] RePEc:zbw:hswwdp:052018 [RePEc] |
Classification: | M31 - Marketing ; M37 - Advertising ; M39 - Marketing and Advertising. Other |
Source: |
-
The impacts of brand experiences on customer satisfaction and electronic word of mouth
Almohaimmeed, Bader, (2020)
-
Customer Satisfaction in Terms of Physical Evidence and Employee Interaction
Thusyanthy, Vadivelu, (2012)
-
Study of the Competitive Strategies in Indian Hair Colour Industry
Yadav, Himanshu, (2012)
- More ...
-
Empirische Studie zum Messeverhalten von kleinen und mittleren Unternehmen in Mecklenburg-Vorpommern
Schmallowsky, Katrin, (2018)
-
Qualitätssicherung in der Marketingausbildung an Universitäten
Feuerhake, Christian, (1995)
-
Konzepte des Produktnutzens und verwandte Konstrukte in der Marketingtheorie
Feuerhake, Christian, (1991)
- More ...