Enhancing target group selection using belief functions
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Wagner, Ralf ; Schwerdtfeger, Jörg |
Published in: |
Operations research proceedings 2008 : selected papers of the annual international conference of the German Operations Research Society (GOR) University of Augsburg, September 3 - 5, 2008. - Berlin : Springer, ISBN 978-3-642-00141-3. - 2009, p. 419-424
|
Subject: | Lebensmitteleinzelhandel | Food retailing | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Zielgruppe | Target group | Clusteranalyse | Cluster analysis | Deutschland | Germany |
-
Calvo-Porral, Cristina, (2018)
-
Haedrich, Günther, (1997)
-
Motive der Markenwahl bei Lebensmitteln : Kunden zwischen Loyalität und Abwechslungsstreben
Schulz, Wiebke, (2006)
- More ...
-
Wissensmanagement im Konzern : systemorientierte Perspektiven und Implementierungsansätze
Wagner, Ralf, (2000)
-
Unternehmen als Akteure und Objekte des Dialogs
Wagner, Ralf, (2013)
-
Mining promising qualification patterns
Wagner, Ralf, (2004)
- More ...