Entry-timing strategies : the road ahead
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Fosfuri, Andrea ; Lanzolla, Gianvito ; Suárez, Fernando F. |
Published in: |
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management. - Oxford : Elsevier, ISSN 0024-6301, ZDB-ID 160984-1. - Vol. 46.2013, 4/5, p. 300-311
|
Subject: | Markteintritt | Market entry | Terminplanung | Time scheduling | Theorie | Theory | Bibliometrie | Bibliometrics |
-
Himme, Alexander, (2005)
-
Eintrittstiming und Eintrittserfolg : eine kritische Analyse der empirischen Methodik
Oelsnitz, Dietrich von der, (2000)
-
Strategische Interaktionen zwischen Eintrittszeitpunkt und Eintrittsbarrieren
Oelsnitz, Dietrich von der, (2000)
- More ...
-
Editorial: Introduction to the special issue on entry timing strategies
Fosfuri, Andrea, (2013)
-
Closing the technology adoption-use divide : the role of contiguous user bandwagon
Lanzolla, Gianvito, (2012)
-
Introduction to the Special Issue on Entry Timing Strategies
Fosfuri, Andrea, (2013)
- More ...