Interaktion zwischen Unternehmen und ihren Kunden aus der Perspektive der Service-Dominant Logic
Year of publication: |
Dezember 2015
|
---|---|
Authors: | Drengner, Jan |
Published in: |
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung. - Hamburg : New-Business-Verl., ISSN 1436-798X, ZDB-ID 1473197-6. - Vol. 61.2015, 4, p. 6-13
|
Subject: | Anbieterintegration | Co-Creation | Gebrauchswert | Kundenintegration | Service-Dominant Logic |
-
The role of the knowledgeable customer in business network learning, value creation, and innovation
Peters, Linda D., (2012)
-
Theory of value co-creation : a systematic literature review
Galvagno, Marco, (2014)
-
Service-dominant logic and procurement in Africa : lessons from a development agenda in Ghana
Dza, Mawuko, (2013)
- More ...
-
Die Bestimmung des unmittelbaren Erfolges vonMarketing-Events am Beispiel einer Fernseh-Gala
Zanger, Cornelia,
-
Flow revisited : process conceptualization and a novel application to service contexts
Drengner, Jan, (2018)
-
Geißler, Mario, (2006)
- More ...