Internetspiele als Marketinginstrument für Low-Involvement-Produkte
Year of publication: |
2002
|
---|---|
Authors: | Bauer, Hans H. ; Grether, Mark ; Sattler, Corinna |
Published in: |
Marketing : ZFP ; journal of research and management. - München : Beck, ISSN 0344-1369, ZDB-ID 717348-9. - Vol. 24.2002, 4, p. 265-276
|
Subject: | Internet | Werbewirkung | Advertising effects | Markenführung | Brand management | Electronic Commerce | E-commerce | Computerspiel | Video game | Website |
-
Wirkung interaktiver Markenauftritte im Internet
Kiss, Greg, (2005)
-
Direct-to-consumer prescription medication advertisements and use of different types of media
Fogel, Joshua, (2020)
-
Tseng, Timmy H., (2023)
- More ...
-
Werbenutzen einer unterhaltenden Website : eine Untersuchung am Beispiel der Moorhuhnjagd
Bauer, Hans H., (2001)
-
Abhandlungen - Internetspiele als Marketinginstrument für Low-Involvement Produkte.
Bauer, Hans H., (2002)
-
The bid price model for assessment of price/sales functions
Bauer, Hans H., (2006)
- More ...