Kundenintegration und Kundenbindung : wie Unternehmen von ihren Kunden profitieren
Year of publication: |
2009 ; 1. Aufl.
|
---|---|
Other Persons: | Gelbrich, Katja (contributor) |
Publisher: |
Wiesbaden : Gabler |
Subject: | Unternehmen | Produktentwicklung | Kundenorientierung |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Kundenorientierte Produktentwicklung : Marketingwissen für Ingenieure und Entwickler
Gochermann, Josef, (2004)
-
Kundenintegration und Kundenbindung : Wie Unternehmen von ihren Kunden profitieren
Gelbrich, Katja, (2009)
-
Customer Integration in Industrial Innovation Projects
Sandmeier, Patricia, (2008)
- More ...
-
Customers’ reactions to different organizational tactics in a service termination context
Nazifi, Amin, (2019)
-
Matching digital companions with customers: The role of perceived similarity
Gelbrich, Katja, (2023)
-
Konfliktstile im interkulturellen Vergleich
Gelbrich, Katja, (2008)
- More ...