Let that sync in : the effect of music reuse on product discovery
Year of publication: |
July 2024
|
---|---|
Authors: | Aguiar, Luis ; Chen, Zhizhong |
Publisher: |
Munich, Germany : CESifo |
Subject: | copyright | reuse | digitization | recorded music | music synchronization | Musikwirtschaft | Music industry | Musik | Music | Urheberrecht | Copyright law | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Bespielte Medien | Pre-recorded media | Digitale Güter | Digital goods | Internet |
-
Let the music play? : free streaming and its effects on digital music consumption
Aguiar, Luis, (2017)
-
The decreasing excludability of digital music : implications for copyright law
Arias, J. J., (2013)
-
Shifting demand : online music piracy, physical music sales, and digital music sales
Koh, Byungwan, (2014)
- More ...
-
Let that Sync in: The Effect of Music Reuse on Product Discovery
Aguiar, Luis, (2024)
-
Plattformen wie Facebook können mehr als die Hälfte der Internetaktivität beobachten
Ullrich, Hannes, (2022)
-
Daten als Wettbewerbsvorteil: Regulierer und Wettbewerbsbehörden sollten aufmerksam bleiben
Ullrich, Hannes, (2023)
- More ...