Lokale Marktstrategien : so finden Sie Ihre profitabelsten Kunden
Alternative title: | The Streetcorner Strategy for Winning Local Markets <dt.> |
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Year of publication: |
1999
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Authors: | Hall, Robert Ernest ; Hall, Robert E. |
Publisher: |
Frankfurt/Main [u.a.] : Campus-Verl. |
Subject: | Marketingmanagement | Marktbearbeitung |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] |
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Prämarketing : zur Markteinführung neuer Produkte
Möhrle, Martin, (1995)
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Die Zukunftsperspektiven des deutschen Fachgroßhandels
Koster, Karel, (1996)
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Kundenpriorisierung in der Marktbearbeitung : Gestaltung, Erfolgsauswirkungen und Implementierung
Droll, Mathias, (2008)
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Booms and recessions in a noisy economy
Hall, Robert Ernest, (1991)
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Productivity and the density of economic activity
Ciccone, Antonio, (1993)
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Productivity and the density of economic activity
Ciccone, Antonio, (1993)
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