Marke und Events
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Zanger, Cornelia |
Published in: |
Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, Fallbeispiele. - München : Vahlen, ISBN 978-3-8006-3433-0. - 2008, p. 283-296
|
Subject: | Markenführung | Brand management | Event-Marketing | Event marketing |
-
Conceptualization of brand experience in an event marketing context
Tafesse, Wondwesen, (2016)
-
Consumers as "integrators" of marketing communications : when "like" is as good as "buy"
O’Reilly, Kelley, (2013)
-
Defining event marketing as engagement-driven marketing communication
Setiawan, Romi, (2022)
- More ...
-
Die Bestimmung des unmittelbaren Erfolges vonMarketing-Events am Beispiel einer Fernseh-Gala
Zanger, Cornelia,
-
Zanger, Cornelia,
-
Software als Gegenstand betriebswirtschaftlicher Betrachtungen
Zanger, Cornelia, (1991)
- More ...