Marketing mix optimization with different models of consumer behaviour
Year of publication: |
1995
|
---|---|
Authors: | Röhle, Matthias |
Other Persons: | Decker, Reinhold (contributor) |
Published in: |
Selected papers of the International Conference on Operations Research : Berlin, August 30 - September 2, 1994. - Berlin [u.a.] : Springer, ISBN 3-540-58793-4. - 1995, p. 535-540
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Marketingmanagement | Marketing management | Theorie | Theory |
-
Incentive-compatible elicitation of consumer willingness to pay at the point of purchase
Wertenbroch, Klaus, (2000)
-
Interkulturelles Marketing : Wirkungszusammenhänge zwischen Kultur, Konsumverhalten und Marketing
Mennicken, Claudia, (2000)
-
Customer loyalty: fata morgana or realistic goal? : Managing relationships with customers
Diller, Hermann, (2000)
- More ...
-
Zur methodengestützten Validierung stochastischer Kaufverhaltensmodelle
Röhle, Matthias, (1998)
-
Kaufverhaltensmodelle im praktischen Einsatz für Analyse und Optimierung
Decker, Reinhold, (1995)
-
Modellgestützte Marketing-Mix-Planung unter Berücksichtigung von Konkurrenzeffekten
Decker, Reinhold, (1997)
- More ...