Marktforschung 2.0 mit Market Research Online Communities (MROCs)
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Eisele, Jürgen |
Published in: |
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-2928-0. - 2011, p. 199-226
|
Subject: | Marktforschung | Market research | Online-Befragung | Web survey | Social Web | Social web |
-
Qualitative Online-Marktforschung : Grundlagen, Methoden und Anwendungen
Theobald, Elke, (2010)
-
Using memes in online surveys to engage and motivate respondents
Roster, Catherine A., (2021)
-
Predicting potential respondents' decision to participate in web surveys
Fang, Jiaming, (2012)
- More ...
-
Raffée, Hans, (1993)
-
Raffée, Hans, (1994)
-
Werthaltige Segmentierung : eine Fallstudie aus der Energiewirtschaft
Eisele, Jürgen, (2016)
- More ...