"Neuromarketing ist auch für den Verbraucherschutz von großem Nutzen" : Interview mit Martin Reimann
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Reimann, Martin ; Häusel, Hans-Georg |
Published in: |
Neuromarketing : Erkenntnisse der Hirnforschung für Markenführung, Werbung und Verkauf. - Freiburg : Haufe Gruppe, ISBN 978-3-648-04100-0. - 2014, p. 223-227
|
Subject: | Martin Reimann | Neuromarketing |
-
Review of neuroscience in marketing: areas, emotions and tools
Gala, Prachi, (2022)
-
A practical review of electroencephalography's value to consumer research
McInnes, Aaron N., (2023)
-
The application of neuromarketing tools in communication research : a comprehensive review of trends
Casado-Aranda, Luis-Alberto, (2023)
- More ...
-
Neuromarketing : Erkenntnisse der Hirnforschung für Markenführung, Werbung und Verkauf
Häusel, Hans-Georg, (2007)
-
Brain View : Warum Kunden kaufen
Häusel, Hans-Georg, (2008)
-
Think Limbic! : die Macht des Unbewussten verstehen und nutzen für Motivation, Marketing, Management
Häusel, Hans-Georg, (2005)
- More ...