Organizing entertainment acquisition and production in the TV business: flowing networks between markets and hierarchy
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Altmeppen, Klaus-Dieter ; Lantzsch, Katja ; Will, Andreas |
Published in: |
Organizing media: mastering the challenges of organizational change : [this book, developed out of the MMTC workshop "Organizing Media" held in Gothenburg, Sweden, in October 2006]. - Jönköping : Jönköping International Business School, ISBN 91-89164-73-3. - 2007, p. 147-162
|
Subject: | Filmproduktion | Film production | Lizenz | Licence | Unternehmensnetzwerk | Business network | Deutschland | Germany | Großbritannien | United Kingdom |
-
Zwirner, Christian, (2008)
-
Bewertung - spezifische Probleme der Werttreiber von Film- und Medienunternehmen
Küting, Karlheinz, (2006)
-
Handel mit Unterhaltungsinhalten : der internationale Fernsehformathandel
Lantzsch, Katja, (2008)
- More ...
-
Der internationale Fernsehformathandel : Akteure, Strategien, Strukturen, Organisationsformen
Lantzsch, Katja, (2008)
-
Multichannel-Strategien aus Kundensicht
Altmeppen, Klaus-Dieter, (2002)
-
Handbuch Unterhaltungsproduktion : Beschaffung und Produktion von Fernsehunterhaltung
Lantzsch, Katja, (2010)
- More ...