Qualitätskriterien für Rindfleischprogramme aus Sicht des Lebensmitteleinzelhandels : eine Anwendung der adaptiven Conjoint-Analyse
Year of publication: |
1999
|
---|---|
Authors: | Lüth, Maren |
Publisher: |
Kiel : Institut für Agrarökonomie der Univ. Kiel, Lehrstuhl für Agrarmarketing |
Subject: | Rindfleisch | Beef | Produktqualität | Product quality | Qualitätsmanagement | Quality management | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Conjoint-Analyse | Conjoint analysis | Deutschland | Germany |
-
Mennecke, Brian, (2006)
-
Matching audio/video app features with young user preferences : an integrated approach
Lin, Chin-Feng, (2023)
-
Impact of product familiarity on beef quality perception
Banovi´c, Marija, (2012)
- More ...
-
Lüth, Maren, (2013)
-
Köche als Kunden: Direktvermarktung landwirtschaftlicher Spezialitäten an die Gastronomie
Lüth, Maren, (2005)
-
Birner, Regina, (2002)
- More ...