(R)Evolution des Mehrkanalhandels : von Multi-Channel- über Cross-Channel- zu Omni-Channel-Retailing
Year of publication: |
2014
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Authors: | Schramm-Klein, Hanna ; Wagner, Gerhard ; Neus, Florian ; Swoboda, Bernhard ; Foscht, Thomas |
Publisher: |
Frankfurt am Main : Dt. Fachverlag |
Subject: | Einzelhandel | Retail trade | Branchenentwicklung | Sector development | Vertriebsweg | Distribution channel | Prognose | Forecast | Trend | Mehrgleisiger Vertrieb |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] ; Description [deposit.dnb.de] |
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Mega-Trends im Handel 2020+ : [wie sich der europäische Einzelhandel verändern wird]
Morschett, Dirk, (2012)
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Multi-Channel Retailing : Prinzip, Konzepte und Erfolgsfaktoren
Rittinger, Sebastian, (2014)
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Rudolph, Thomas, (2012)
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Exploring how garment firms choose international sourcing- and sales-country markets
Swoboda, Bernhard, (2009)
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The importance of retail brand equity and store accessibility for store loyalty in local competition
Swoboda, Bernhard, (2013)
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