Seven challenges management must overcome when implementing IT-shared services
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Ulbrich, Frank ; Schulz, Veit |
Published in: |
Strategic outsourcing : an International journal. - Bingley [u.a.] : Emerald, ISSN 1753-8297, ZDB-ID 2473963-7. - Vol. 7.2014, 2, p. 94-106
|
Subject: | Outsourcing | Adoption | Shared services | Sourcing | Management challenges | IT Services | Shared service centres | Insourcing | IT-shared services | Interne Dienstleistung | Internal services | Unternehmensdienstleistung | Business services | Dienstleistungssektor | Service industry | Personalmanagement | Human Resource Management | Dienstleistung | Services | Organisatorischer Wandel | Organizational change | Dienstleistungsmanagement | Service management |
-
Lepistö, Lauri, (2024)
-
Lueg, Kai-Eberhard, (2013)
-
Profitables Personalmanagement : nachhaltige Wertschöpfung durch effiziente Organisation
Lourens, Johan, (2008)
- More ...
-
Shared-Service-Organisationen als Möglichkeit wertorientierter Steuerung des IT-Bereichs
Schulz, Veit, (2008)
-
Excellence-Modell der Industrialisierung des Informationsmanagements
Uebernickel, Falk, (2007)
-
Management und Organisation von IT-Shared Service Centern : Herausforderungen und Strategien
Schulz, Veit, (2010)
- More ...