Shaping the competencies and behaviour of the insurance companies' employees in the process of creating the relations with customers
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Grzebieniak, Andrzej |
Published in: |
Folia oeconomica Stetinensia : FOS. - Szczecin : Wydawn. Naukowe Uniw. Szczecińskiego, ISSN 1730-4237, ZDB-ID 26728771. - Vol. 11.2012, 1, p. 140-151
|
Subject: | Versicherungsberufe | Versicherungsvermittlung | Qualifikation | Beziehungsmarketing | Kundenzufriedenheit | Versicherung | Polen |
-
Grzebieniak, Andrzej, (2012)
-
Aktives Führen in Versicherungsunternehmen, Agenturen und Maklerunternehmen
Bischof, Klaus, (2016)
-
Einfluss der Vermittler auf Zufriedenheit und Loyalität von Versicherungskunden
Schmitz, Michael, (2007)
- More ...
-
Grzebieniak, Andrzej, (2012)
-
Grzebieniak, Andrzej, (2013)
-
Factors influencing the improved market standing of insurance companies
Grzebieniak, Andrzej, (2014)
- More ...