SIMPLIFYING MARKET ACCESS: A NEW CONFIDENCE-BASED INTERFACE
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Teschner, Florian ; Rothschild, David |
Published in: |
Journal of Prediction Markets. - University of Buckingham Press, ISSN 1750-6751. - Vol. 6.2012, 3, p. 27-41
|
Publisher: |
University of Buckingham Press |
-
Warum gehen die Leute in die Fußballstadien?Eine empirische Analyse der Fußball-Bundesliga
Rottmann, Horst, (2006)
-
Die Markenstrategie des Deutschen Lotto-Toto-Blocks unter dem Einfluss des Bundesverfassungsgerichts
Albers, Norman, (2008)
-
Die Finanzierung von Sportarenen –Optionen für große und mittelgroße Projekte
Rebeggiani, Luca, (2007)
- More ...
-
Simplifying market access : a new confidence-based interface
Teschner, Florian, (2012)
-
Simplifying market access : a new confidence-based interface
Teschner, Florian, (2012)
-
Manipulation in conditional decision markets
Teschner, Florian, (2017)
- More ...