Sports marketing in Russia
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Daumann, Frank ; Esipovich, Lev ; Solntsev, Ilia |
Published in: |
International sports marketing : principles and perspectives. - Berlin : Erich Schmidt Verlag, ISBN 3-503-14141-3. - 2014, p. 165-190
|
Subject: | Profisport | Professional sports | Sportmarketing | Sports marketing | Russland | Russia |
-
Determinants of Russian football club brands
Coates, Dennis, (2017)
-
Min, Sophia D., (2014)
-
Capitalising on CSR-based partnerships in sports branding and sports sponsorship
Cortsen, Kenneth, (2014)
- More ...
-
Kostenrechnung für Sportvereine : Grundlagen, Methoden und Fallbeispiele
Daumann, Frank, (2016)
-
Kostenrechnung für Arztpraxen : Grundlagen, Methoden und Fallbeispiele
Daumann, Frank, (2020)
-
Kostenrechnung für öffentliche Apotheken : Grundlagen, Methoden und Fallbeispiele
Daumann, Frank, (2020)
- More ...