Strategien zur Wertsteigerung in Familienunternehmen : das Konzept potentialorientierte Familyness
Year of publication: |
2008 ; 1. Aufl.
|
---|---|
Authors: | Zellweger, Thomas ; Mühlebach, Corinne |
Other Persons: | Zellweger, Thomas (contributor) |
Publisher: |
Bern : Haupt |
Subject: | Familienunternehmen | Family business | Unternehmenspolitik | Corporate policy | Unternehmenserfolg | Firm performance | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Familienbetrieb | Endogenes Potenzial | Strategisches Management |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] |
-
Performance and value creation : family managed business versus non-family managed business
P. N., Sindhuja, (2009)
-
Value creation and performance in private family firms : measurement and methodological issues
Sharma, Pramodita, (2012)
-
Acuña-Opazo, Christian, (2021)
- More ...
-
Strategien zur Wertsteigerung in Familienunternehmen : das Konzept potentialorientierte Familyness
Zellweger, Thomas, (2008)
-
The role of information asymmetry in the choice of entrepreneurial exit routes
Dehlen, Tobias, (2014)
-
Sieger, Philipp, (2013)
- More ...