Technologie- und Marketingstrategien in der Biotechnologie : Ergebnisse einer deutschen und amerikanischen Studie
Year of publication: |
1990
|
---|---|
Authors: | Weisenfeld-Schenk, Ursula |
Other Persons: | Chakrabarti, Alok K. (contributor) |
Published in: |
Die Betriebswirtschaft : DBW. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, ISSN 0342-7064, ZDB-ID 213053-1. - Vol. 50.1990, 6, p. 747-758
|
Subject: | Biotechnologie | Biotechnology | Deutschland | Germany | USA | United States |
-
Marketing- und Technologiestrategien : Unternehmen der Biotechnologie im internationalen Vergleich
Weisenfeld-Schenk, Ursula, (1995)
-
Balensiefen, Gotthold Alexander, (1994)
-
Müller, Raymund, (1991)
- More ...
-
Serendipity as a mechanism of change and its potential for explaining change processes
Weisenfeld-Schenk, Ursula, (2009)
-
Martin, Albert, (2009)
-
Introduction to the special issue management of change
Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid, (2009)
- More ...