The effect of the Internet on the cultural industries
Year of publication: |
2000
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Authors: | Hutter, Michael |
Publisher: |
Witten : Univ., Fak. für Wirtschaftswissenschaft |
Subject: | Informationsdienstleistung | Information services | Internet | Medienökonomik | Media economics | Kultursektor | Cultural sector | Informationsdienstleister | Information service provider | Wissenschaft | Science | Theorie | Theory |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] |
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Economics of information technology and the media
Low, Linda, (2000)
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Hutter, Michael, (2006)
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Customized Marketing im Internet : am Beispiel personalisierter Informationsdienstleistungen
Fisbeck, Hagen, (1999)
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Research program of the Research Unit "Cultural Sources of Newness"
Hutter, Michael, (2010)
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Der "Yeah"-Refrain: Zur Wirkung einer großen Sekunde auf die Jugendkultur der 1960er Jahre
Hutter, Michael, (2011)
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Forschungsprogramm der Abteilung "Kulturelle Quellen von Neuheit"
Hutter, Michael, (2010)
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