The effects of perceived convenience and psychological reactance on resistance at different levels of signalized autonomous e-service provisioning
Year of publication: |
[2018]
|
---|---|
Authors: | Arnold, Christian |
Published in: |
Die informatisierte Service-Ökonomie : Veränderungen im privaten und öffentlichen Sektor. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-658-21527-9. - 2018, p. 207-240
|
Subject: | Dienstleistung | Services | Electronic Commerce | E-commerce | Wahrnehmung | Perception | Innovationsakzeptanz | Innovation adoption | Schätzung | Estimation | Deutschland | Germany |
-
Dienstleistungen im Internet und ihre Qualität aus Kundensicht
Breithaupt, Hans-Friedrich, (2005)
-
Navigating the digital marketplace : perception, risks and webrooming intention
Bharath, Sindu, (2024)
-
Mwencha, Peter, (2014)
- More ...
-
Lindenmeier, Jörg, (2021)
-
Impulsgeber Informatisierung : Zukunftsperspektiven der Dienstleistungswirtschaft
Reckenfelderbäumer, Martin, (2012)
-
Arnold, Christian, (2010)
- More ...