The new age of innovation : driving cocreated value through global networks
Year of publication: |
2008
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Authors: | Prahalad, Coimbatore K. ; Krishnan, M. S. |
Other Persons: | Krishnan, Mayuram S. (contributor) |
Publisher: |
New York, NY [u.a.] : McGraw-Hill |
Subject: | Innovation | Prozessmanagement | Business process management | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Organisatorischer Wandel | Organizational change | Unternehmen | Kundenmanagement | Wettbewerbsstrategie | Innovationsmanagement | Strategische Planung |
Description of contents: | Table of Contents [swbplus.bsz-bw.de] |
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Die Revolution der Innovation : Wertschöpfung durch neue Formen in der globalen Zusammenarbeit
Prahalad, Coimbatore K., (2009)
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Interaktive Wertschöpfung : Open Innovation, Individualisierung und neue Formen der Arbeitsteilung
Reichwald, Ralf, (2006)
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Change by design : wie Design Thinking Organisationen verändert und zu mehr Innovationen führt
Brown, Tim, (2016)
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Die Revolution der Innovation : Wertschöpfung durch neue Formen in der globalen Zusammenarbeit
Prahalad, Coimbatore K., (2009)
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Effect of Information Technology Investments on Customer Satisfaction: Theory and Evidence
Mithas, Sunil, (2005)
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The Effect of Information Technology-Enabled Flexibility on Formation and Market Value of Alliances
Tafti, Ali, (2013)
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