Tourist-Sein oder nicht Tourist-Sein? : Zur Reputation des Touristen
Year of publication: |
2019
|
---|---|
Authors: | Reif, Julian ; Harms, Tim ; Eisenstein, Bernd |
Published in: |
Zeitschrift für Tourismuswissenschaft. - De Gruyter Oldenbourg, ISSN 2366-0406, ZDB-ID 2649487-5. - Vol. 11.2019, 3, p. 381-402
|
Publisher: |
De Gruyter Oldenbourg |
Subject: | Tourist | Selbsteinschätzung | Image | Stereotype | Tourismuskritik | Touristenrolle | Overtourism | tourist | self-assessment | image | stereotype | tourism criticism | tourist role | overtourism |
-
Shaping destination image and identity: insights for Arab tourism at the Gold Coast, Australia
Abodeeb, Jamila, (2015)
-
Soziale Stereotype und Selbstbeurteilung : eine empirische Analyse am Beispiel Altenhilfe
Schörner, Barbara, (1993)
-
An Exploration of Beliefs about Gender Differences in Language Use
Latić, Esma, (2019)
- More ...
-
Eilzer, Christian, (2021)
-
Tourismus und ländlicher Raum : innovative Strategien und Instrumente für die Zukunftsgestaltung
Herntrei, Marcus, (2021)
-
9+1 - die interessensbasierte Urlaubertypologie der Deutschen
Eisenstein, Bernd, (2020)
- More ...