Towards a measurement of solution orientation : construct and research directions
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Kawohl, Julina ; Evanschitzky, Heiner ; Woitsetschläger, David ; Ahlert, Dieter |
Published in: |
Proceedings / First International Symposium on Services Science (ISSS'09) : March 23 - 25, 2009, Leipzig, Germany ; [part of the multiconference SABRE]. - Berlin : Logos-Verl., ISBN 978-3-8325-2169-1. - 2009, p. 103-114
|
Subject: | Leistungsbündel | Bundling strategy | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Efficient Consumer Response | Efficient consumer response | Dienstleistungsmarketing | Services marketing | Theorie | Theory |
-
Rössle, Manfred, (1999)
-
Prozessmanagement im vertikalen Marketing : efficient consumer response (ECR) in Konsumgüternetzen
Ahlert, Dieter, (2000)
-
Friedrich, Stephan A., (1999)
- More ...
-
Ahlert, Dieter, (2003)
-
Dienstleistungsnetzwerke : Management, Erfolgsfaktoren und Benchmarks im internationalen Vergleich
Ahlert, Dieter, (2003)
-
Die Erfüllung von Kundenbedürfnissen als Determinante der Kundenzufriedenheit im Electronic Shopping
Ahlert, Dieter, (2002)
- More ...